וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי מתקרב לפלה: "הוא השחקן הגדול בכל הזמנים"

שער נוסף יעניק לפרעוש 77 שערים בינלאומיים - כמו שיא דרום אמריקה של כוכב העבר. סקאלוני הילל, ניקו גונסאלס טוען שהוא "מפתיע אותנו מיום ליום", ומסי עצמו ממוקד במטרה האמיתית: זכייה בקופה אמריקה

תקציר: ארגנטינה - אקוודור 0:3/ספורט1

ליאונל מסי רחוק שני ניצחונות מתואר משמעותי ראשון עם נבחרת ארגנטינה. הפרעוש סיפק הלילה (בין שבת לראשון) הצגה נוספת בקופה אמריקה, עם שער ושני בישולים שסידרו לאלביסלסטה 0:3 על אקוודור בחדר לחצי הגמר, שם יפגשו את קולומביה. ניצחון, עשוי לסדר להם דייט לוהט עם ברזיל על התואר.

מסי, שכבש את שערו ה-76 במדים הבינלאומיים ורחוק כעת שער אחד בלבד מהשוואת שיא השערים של פלה בדרום אמריקה, אמר בסיום: "תמיד אמרתי שתארים אישיים הם שוליים, אנחנו כאן כדי לעשות משהו אחר. יש לנו מטרה ואנחנו ממוקדים בה. זה היה משחק קשה, ידענו שמצפה לנו יריבה קשה, והדבר החשוב הוא שהמשכנו קדימה".

האלביסלסטה סופרים כעת 17 משחקים רצופים ללא ניצחון, והם במומנטום מצוין לקראת חצי הגמר. "כל מי שחושב שאפשר לנצח כל משחק בקלילות הוא טועה", אמר המאמן ליאונל סקאלוני. "כל הנבחרות בקופה יכולות להתחרות עם הנבחרות באירופה. כל מי שחושב שאנחנו צריכים לנצח כל משחק 0:3, טועה. זה לא קורה".

גם הילדים חגגו

סקאלוני החמיא לכוכב שלו ואמר: "כחובבי כדורגל, אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות לנו הוא פשוט לשבת וליהנות ממנו ולקוות שישחק עוד הרבה שנים. אפילו היריבים נהנים ממנו. הוא השחקן הכי טוב בכל הזמנים, קשה מאוד למישהו להגיע לרמה שלו. אולי ניימאר יכול להיות שם ברגעים מסוימים, אבל קשה לזכור דברים כמו שליאו עושה".

על חצי הגמר מול קולומביה אמר המאמן: "זו יריבה חזקה מאוד עם שחקנים מצוינים. כבר פגשנו אותם לאחרונה, אני מקווה שנוכל לשחק עם אותה תשוקה".

לאוטרו מרטינס, שכבש את השער השני במשחק, הוסיף: "ראינו ארגנטינה שולטת, דומיננטית, שמחה. אקוודור נבחרת פיזית מאוד שתמיד מנסה ללחוץ, אבל כבשנו שלישייה וזה מצוין. קולומביה יריבה קשה מאוד, אני מקווה שנתאושש ונעלה לגמר. זה מה שכולנו רוצים. מסי? כולנו הולכים אחרים. הוא תמיד עושה את השינוי".

עוד בוואלה!

קופה אמריקה: שער ושני בישולים למסי, ארגנטינה הביסה את אקוודור 0:3 בדרך לחצי הגמר

לכתבה המלאה

ניקו גונסאלס, שפתח בחוד לצד הפרעוש ולאוטרו, אמר: "צריך פשוט ליהנות ממסי. הוא מפתיע אותנו ליום ליום, הוא רק הולך ומשתפר. הוא נותן לנו את הביטחון ואנחנו מנסים לשמח אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully