וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: שער ושני בישולים למסי, ארגנטינה הביסה את אקוודור 0:3 בדרך לחצי הגמר

הפרעוש סיפק הצגה גדולה, חבריו עמדו בלחץ ויפגשו את קולומביה שהעיפה את אורוגוואי אחרי דו-קרב פנדלים. גם דה פול ולאוטרו כבשו. צפו בתקצירים

תקציר: ארגנטינה - אקוודור 0:3/ספורט1

במקביל ליורו, גם רבעי הגמר של קופה אמריקה 2021 נמשכים. הלילה (בין שבת לראשון), אחת הפייבוריטיות ארגנטינה עמדה בלחץ עם 0:3 גדול על אקוודור בגויאניה. היריבה תהיה קולומביה, שניצחה את אורוגוואי בדו-קרב פנדלים מורט עצבים.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
מסי וחבריו עמדו בלחץ/רויטרס

ארגנטינה - אקוודור 0:3

שלושה ניצחונות רצופים והצגה של ליאונל מסי במשחק בו שבר את שיא ההופעות מול בוליביה, הביאו את ארגנטינה במומנטום נהדר למפגש עם יריבה לה מעולם לא הפסידה בקופה אמריקה. המומנטום הזה נמשך וכך גם הספירה: מסי סיפק הצגה גדולה ושלח את נבחרתו לחצי הגמר, אולי בדרך לזכות סוף סוף בתואר אותו הוא כל כך רוצה.

כוכב ברצלונה היה מעורב בכל מהלך התקפי טוב של נבחרתו. בדקה ה-40 סיפק בישול נהדר לרודריגו דה פול. היריבה בעיקר התגוננה וניסתה לצאת להתקפות מתפרצות, אך הסיפור נגמר עם בישול נוסף של מסי, הפעם בדקה ה-84, כשפרגן יפה ללאוטרו מרטינס. הפרעוש שם את הדובדבן על הקצפת עם בעיטה חופשית אופיינית, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הישר לחיבורים. סוף מתוק לערב גדול.

עוד בוואלה!

פס מן העולם: סיפור מותו הביזארי של קוצ'ופו, אלוף העולם עם ארגנטינה ב-1986

לכתבה המלאה

צפו בתקציר הניצחון של קולומביה

תקציר: קולומביה - אורוגוואי 2:4 (בפנדלים)/ספורט1

אורוגוואי - קולומביה 4:2 (בפנדלים)

שתי נבחרות עם קשיים בהתקפה נפגשו בברזיליה ולא הצליחו למצוא את הרשת בתום הזמן החוקי. זה הוכרע מהנקודה הלבנה, ושם דויד אוספינה חגג את הפיכתו השחקן עם הכי הרבה הופעות בנבחרת קולומביה (112) בצורה הכי מתוקה שאפשר: עם עצירה של שתי בעיטות, שהבטיחו לחבריו את הכרטיס לחצי הגמר.

צמד הכוכבים הגדולים אדינסון קבאני ולואיס סוארס אמנם הצליחו למצוא את הרשת בדו-קרב מורט העצבים, אולם אוספינה הציל את הבעיטות של חוסה חימנס ומתיאס וינה. מנגד, חבריו כבשו בכל ארבעת ניסיונותיהם, וקבעו דייט עם ארגנטינה בחצי הגמר - אולי בתקווה למסע קסום שיסתיים עם זכייה ראשונה מאז 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully