וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתקרבות עם יפתח זיו: איך תיראה מצבת הישראלים של מכבי תל אביב?

2.7.2021 / 9:43

כפי שפרסמנו לראשונה, רכז גלבוע/גליל צפוי לחתום לעונה הבאה. לאחר צירופו צפויה הקבוצה להחליט מי יהיה הזר השמיני בסגל, ומי מבין בלייזר, כהן וזוסמן יהיה חלק מהסגל. בקבוצה ממתינים להחלטת דירקטוריון מנהלת הליגה על מבנה הזרים בליגה

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי תל אביב תנסה להשלים היום (שישי) את צירופו של יפתח זיו לעונה הקרובה, כפי שפרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט. הצהובים פתחו במגעים עם זיו באמצע השבוע ואמש חלה התקרבות משמעותית כשבנושאים רבים קיימות הבנות בין הצדדים. ההערכה היא כי היום צפויה העסקה להיסגר באופן סופי.

זיו (1.91 מ'), שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-26, שיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע. בעונה החולפת הוא ביצע שדרוג משמעותי ביכולתו, והעמיד ממוצעי שיא בשבע שנותיו בליגה: 12.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ומדד 15.9. את אחוז הקליעה שלו לשלוש הקפיץ מ-17.6 בעונת 2019/20 ל-37.1 אשתקד.

"אני מוכן ובשל, וחושב שזה המשחק האחרון שלי כאן", אמר זיו לפני המפגש המכריע עם הצהובים בסדרת הגמר. "אני ראוי לעשות את קפיצת המדרגה הבאה. לאן? לקבוצה שמשחקת באירופה או קבוצה מהליגה הספרדית".

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו מול שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. דני מרון
ישתפו פעולה יחד בקו האחורי? יפתח זיו וכריס ג'ונס/דני מרון

הצהובים עברו ימים עמוסים בהחתמות. ג'יילן ריינולדס היה השחקן הראשון שהצטרף עוד בשבוע שעבר והשבוע חתמו ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס וקמרון טיילור. הארבעה מצטרפים לסקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ' ואנג'לו קלויארו ומעמידים מצבת של שבעה זרים שחתומים לקראת העונה הבאה. דראגן בנדר צפוי להישאר בסגל הקבוצה לעונה נוספת גם כן, אך לא יהיה כשיר לשחק לפני חודש ינואר או פברואר 2022, לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו.

כעת במכבי יצטרכו לקבל החלטה לגבי הזר השמיני בסגל - כריס ג'ונס או ככל הנראה קינן אוואנס. האופציה על ג'ונס לעונה הבאה תסתיים במהלך השבוע הבא, ואילו אוואנס, איתו הגיעו הצהובים להבנות לפני מספר שבועות, נמצא בהמתנה להחלטה של הקבוצה.

עם בנדר ואחד מבין ג'ונס או אוואנס יעמוד הסגל של מכבי על תשעה זרים, וככל הנראה הקבוצה לא תצרף שחקן זר נוסף, אלא שני ישראלים נוספים שיחברו לקפטן ג'ון דיברתולומיאו ויפתח זיו. שניים מבין יובל זוסמן שקיבל הצעה לחוזה חדש, עוז בלייזר וג'ייק כהן שאיתו מנהלת מכבי שיחות זמן רב, אמורים להיות חלק מהסגל.

בקבוצה מחכים להחלטה סופית של דירקטוריון מנהלת הליגה לגבי מבנה הזרים לעונה הבאה, כשההצעה שעומדת על הפרק היא שמספר הזרים המקסימלי שקבוצה תוכל להחזיק בעת ובעונה אחת באיגוד הכדורסל יעמוד על שמונה, ולא יותר מעשרה במשך עונה שלמה. המשמעות היא שאם מכבי תתחיל את העונה עם שמונה זרים כשירים, ותרצה לבצע שינוי בסגל שבאיגוד, השחקן שייצא מהסגל ייאלץ להיגרע מהסגל באיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully