וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם יפתח זיו

29.6.2021 / 15:59

מגן נר ליד אליהו? בגיל 26, רכז גלבוע/גליל מתקרב לאלופה. נבחר בעונה החולפת לישראלי המצטיין בליגת העל עם ממוצעים של 12.3 נקודות ו-4.5 אסיסטים

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

לפני פחות משבועיים ירד יפתח זיו מהבמה בהיכל מנורה מבטחים, לאחר שהפסיד עם גלבוע/גליל למכבי תל אביב במשחק המכריע של גמר הפלייאוף, ונראה כי בקרוב הוא ישוב ליד אליהו. הרכז, שנבחר לשחקן העונה הישראלי בליגת העל, נמצא במגעים עם הצהובים.

זיו (1.91 מ'), שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-26, שיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע. בעונה החולפת הוא ביצע שדרוג משמעותי ביכולתו, והעמיד ממוצעי שיא בשבע שנותיו בליגה: 12.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ומדד 15.9. את אחוז הקליעה שלו לשלוש הקפיץ מ-17.6 בעונת 2019/20 ל-37.1 אשתקד.

"אני מוכן ובשל, וחושב שזה המשחק האחרון שלי כאן", אמר זיו לפני המפגש המכריע עם הצהובים בסדרת הגמר. "אני ראוי לעשות את קפיצת המדרגה הבאה. לאן? לקבוצה שמשחקת באירופה או קבוצה מהליגה הספרדית".

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. אודי ציטיאט
ינחת בהיכל? יפתח זיו/אודי ציטיאט

אהרל'ה ויסברג מעדכן על המשא ומתן

את השבוע פתחה מכבי תל אביב בהודעה על צירופו של ג'יימס נאנלי, כשגם דרק וויליאמס קרוב לסגירה וקמרון טיילור מנהל משא ומתן עם הקבוצה. סקוטי ווילבקין יישאר, וגם ג'ון דיברתולומיאו צפוי להמשיך.

הגעה אפשרית של זיו עשויה להשפיע על עתידו של אחד משלושה שחקנים אחרים בקו האחורי: יובל זוסמן שסיים חוזה, כריס ג'ונס שעליו יש לצהובים אופציה, וקינן אוואנס מהפועל חיפה, שגם נציגיו נמצאים בקשר עם המועדון במטרה להגיע לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully