וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקצירי הקופה אמריקה: ברזיל חילצה 0:1 על צ'ילה ותפגוש את פרו בחצי הגמר

פאקטה כבש דקה אחרי שנכנס בזכות הכנה וירטואוזית של ניימאר (46), ז'סוס הורחק לאחר בעיטה מכוערת לפניו של מנה (49), והסלסאו עלו בקושי. פרו סידרה שיחזור של הגמר הקודם בשלב הבא אחרי 3:3 מול פרגוואי ו-3:4 בפנדלים. צפו בתקצירים

תקציר ה-0:1 של ברזיל על צ'ילה ברבע גמר הקופה אמריקה/ספורט2

רבעי גמר הקופה אמריקה יצאו לדרך הלילה (בין שישי לשבת), כשברזיל גירדה 0:1 על צ'ילה למרות ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-49, ועלתה למפגש מול פרו ששרדה דרמת פנדלים מול פרגוואי עם 3:4 אחרי 3:3 בתום הזמן הרגיל. חצי הגמר הראשון ייערך בלילה שבין שני לשלישי (2:00, ספורט2).

לוקאס פאקטה ושחקני נבחרת ברזיל חוגגים. Silvia Izquierdo, AP
שער אחרי דקה על המגרש. פאקטה חוגג/AP, Silvia Izquierdo

ברזיל - צ'ילה 0:1

הסלסאו הזיעו מול הקהל המקומי באנז'ניאו, אבל נמנעו מהדחה וסידרו לעצמם משחק נוסף באיצטדיון האולימפי בשלב הבא, בתקווה לצלוח גם אותו בדרך לגמר במרקאנה בלילה שבין שבת לראשון. אחרי שרצף עשרת הניצחונות שלו נקטע ב-1:1 חסר החשיבות מול אקוודור בסיום שלב הבתים, טיטה החזיר להרכב את ניימר ואדרסון, אך המארחים לא מצאו את הרשת במחצית הראשונה.

בהפסקה הוחלף רוברטו פירמינו על ידי לוקאס פאקטה, וחלוץ ליון מצא את הרשת כבר בדקה ה-46, אחרי הקפצה נהדרת של ניימאר. הברזילאים השתחררו אבל כעבור שלוש דקות נתרו בעשרה שחקנים אחרי שגבריאל ז'סוס הרים רגל גבוהה בתיקול עם אאוחניו מנה, פגע בפניו של המגן הצ'יליאני והורחק בכרטיס אדום ישיר.

צ'ילה, אלופת הקופה מ-2015 ו-2016, לא השכילה לנצל את היתרון המספרי לאורך 40 הדקות הנותרות, כשאלכסיס סאנצ'ס שחזר להרכב של מרטין לסארטה הוחלף גם הוא במחצית, והטורניר שנפתח עבור לה רוחה עם שערוריית נערות ליווי הסתיים בקול ענות חלושה.

עוד בוואלה!

בין שבת לראשון בקופה אמריקה: ארגנטינה נזכרת בסביולה, רומרו ישותף?

לכתבה המלאה
גבריאל ז'סוס שחקן נבחרת ברזיל אחרי שהורחק מול צ'ילה. Silvia Izquierdo, AP
תיקול פראי. גבריאל ז'סוס מורחק/AP, Silvia Izquierdo
ג'אנלוקה לפאדולה שחקן נבחרת פרו חוגג שער. רויטרס
גם בקופה היתה חגיגה איטלקית. ג'אנלוקה לפאדולה/רויטרס

פרו - פרגוואי 3:3 (3:4 לפרו בפנדלים)

אולי בהשראת הדרמות ביורו וההצגה של איטליה, קיבלנו דרמה נהדרת במשחק שפתח את רבע הגמר בקופה. בלם פרגוואי גוסטבו גומס דחק מקרוב את הראשון בדקה ה-11, אבל ג'אנלוקה לפאדולה איזן בדקה ה-21 (בבעיטה שבדיעבד נרשמה כשער עצמי של גומס שנגע גם הוא בכדור), ובדקה ה-40 השלים החלוץ האיטלקי שהתאזרח בפרו לפני פחות משנה את המהפך עם 1:2.

אלא שגומס המשיך את המשחק הסוער שלו עם שני צהובים בתוך שלוש דקות עם סיום המחצית הראשונה והורחק. הבלם השני של פרגוואי, ג'וניור אלונסו, קבע 2:2 בדקה ה-54, והדרמה רק גברה. בדקה ה-80 החזיר ויקטור יוטון את היתרון לפרו, אבל אנדרה קאריז'ו הותיר גם את הפרואנים בעשרה שחקנים עם צהוב שני בדקה ה-85.

גבריאל אבאלוס ניצל זאת כדי לקבוע 3:3 גדול בדקה ה-90, ושלח את המשחק לדו קרב פנדלים. בבעיטות ההכרעה שתי הקבוצות לא עמדו בלחץ, לפני שאלברטו אספינולה החטיא את הבעיטה החמישית ואיפשר למיגל טראוקו להפוך לגיבור של פרו עם בעיטת הניצחון שקבעה 3:4.

צפו בתקציר הדרמה בין פרו לפרגוואי

תקציר הניצחון של פרו על פרגוואי בפנדלים ברבע גמר הקופה אמריקה אחרי 3:3 בסיום/ספורט 2

הלילה ייערכו שני רבעי הגמר הנותרים, כשארגנטינה של ליאו מסי תפגוש את אקוודור (4:00, ספורט4), ואורוגוואי תפגוש את קולומביה (1:00, ספורט4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully