וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה פתחה עונה, אייל סגל לא פוסל טרייד על גבי קניקובסקי

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 20:07

אטפלד ושחקניו מכוונים גבוה, האוהדים הדליקו אבוקות, הבעלים ל-103FM: "אם קבוצה ישראלית תרצה את גבי ונקבל שחקנים שיכולים לשדרג אותנו - אשמח מאוד"

אימון הפתיחה של מכבי נתניה/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: עמית שמחה

מכבי נתניה עדיין לא ממש "הפגיזה" בשוק ההעברות, בטח לא בהשוואה למסע הרכש של הפועל באר שבע, מכבי חיפה והפועל תל אביב, אבל במועדון שתמיד שואף גבוה מכוונים לפלייאוף העליון, אחרי שפספסו אותו במעט בעונה שעברה.

אחר הצהריים (רביעי) קיימה הקבוצה הפנינג לפתיחת העונה ובמהלכו גם מסיבת עיתונאים, בה דיברו המאמן ריימונד אטפלד והקפטן אלמוג כהן על הצורך והחובה להיות בפלייאוף העליון בעונה הקרובה, אף שהסגל רחוק מלהיות מושלם ושאלת גבי קניקובסקי עדיין פתוחה. בהיבט הזה, פרגן כהן, שבעצמו עשה קריירה אירופית, לחברו הצעיר, ואמר: "גבי צריך לצאת לאירופה, אם זה יקרה הקיץ אנחנו עדיין לא יודעים. אם לא, כמובן שנשמח אם הוא יישאר במכבי נתניה. גבי הוא בדיוק בגיל המתאים כדי לעשות את הצעד הזה והוא ראוי לכך אם זה יקרה".

שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן. ברני ארדוב
מייעץ לחברו להשתדרג. אלמוג כהן/ברני ארדוב

גם אטפלד דיבר על הכוכב שלו ואמר: "חלון ההעברות פתוח, ראינו שקבוצות בישראל די השתוללו בחלון. אני חושב שלא כדאי שנהיה מופתעים אם יקרה משהו עם גבי קניקובסקי, או עם שחקנים אחרים. כמובן שגבי שחקן מעניין עבור קבוצות רבות".

אטפלד סיפר על כך שתכנן להתחזק בשחקני התקפה - יניב מזרחי, אמיר ברקוביץ' ואיגור זלאטנוביץ' - וגם הציפיות שהפכו גבוהות יותר לא מדאיגות אותו. "אלה ההשלכות של מה שעשינו בעונה הקודמת, הציפיות קצת גבוהות יותר וצריך להתמודד עם זה", אמר. "זה נחמד שיש ציפיות גבוהות, אז אנחנו מצפים ליצור סגל טוב יותר מהעונה שעברה כדי לעמוד בציפיות הללו כמובן".

במועדון מתכננים לראות קבוצה צעירה, מגוונת ותוססת, ומאמינים שהמאמן ההולנדי שזכה להארכת חוזה, יוכל לעמוד באתגר בעונה הקרובה ולסיים בין שש הראשונות, בעיקר לאור סימני השאלה שיש אחרי שמ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה שחררו את מרבית השחקנים הבולטים שלהן.

עוד בוואלה!

דהן הרשים, שהר חד, במכבי חיפה מרוצים: "יש קבוצה חזקה מאוד"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
האוהדים הדליקו אבוקות/ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
כל העיניים עליו. קניקובסקי/ברני ארדוב

בריאיון לרדיו 103FM התייחס גם הבעלים אייל סגל לעתידו של קניקובסקי ואמר: "סיפור שהייתי שמח לפתור אותו לכאן או לכאן לפני תחילת העונה. הייתי מאוד שמח שהוא יישאר פה, הוא גם טען בפניי שזה אופציה שהוא ישמח שתקרה במידה והוא לא ימצא קבוצה בחו"ל, אבל הדינמיקה של הדברים מספיק מעניינת וגדולה שלדעתי הכול יכול לקרות. אני מקווה שהוא יקבל החלטה או להאריך חוזה בנתניה או שימצא קבוצה, אבל בכל מקרה הנושא הזה צריך להיפתר. אם אגיע לשלב שהוא ירצה וירצו אותו קבוצה ישראלית ונוכל לקבל תמורתו שחקנים שיכולים לשדרג אותנו, אני אשמח מאוד לעסקה כזאת".

הבעלים הוסיף ודיבר על החיפוש אחר זרים חדשים: "אנחנו עדיין מחפשים לפגוע בול כמו שפגעו בעלי מוחמד אבל יש לנו גם אחוזים של אי פגיעה. הצוות לקראת העונה הזאת עבד לא מעט חודשים ושני הזרים שהיו בראש הרשימה - את שניהם צירפנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully