וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לדין דוד, ערד ורודריגס הפצועים לא השתתפו

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 21:57

שחקן הרכש מאשדוד ערך אימון ראשון עם חבריו. הבלם והקשר לא נטלו חלק בשל פציעות. המועדון מימש את האופציה על קאבה סונקו

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות במחנה האימונים של הקבוצה/(לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

דין דוד ערך הערב (רביעי) אימון בכורה מלא ראשון במכבי חיפה, זאת לאחר שאתמוך רשם אימון שחרור בתום משחקם של הירוקים מול לובן. שחקן הרכש שהגיע מאשדוד צפוי לקבל דקות ראשונות במשחק האימון ביום שישי נגד שרלרואה. הירוקים ינסו להכניס את החלוץ לעניינים כמה שיותר מהר לקראת המשחק נגד קייראט ביום רביעי הבא במוקדמות ליגת האלופות. בלם הקבוצה עופרי ארד והקשר חוסה רודריגס לא נטלו חלק באימון.

שחקן מכבי חיפה דין דוד עם בן שהר באימון. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון מלא ראשון עם הירוקים. דין דוד/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

למרות ההפסד אתמול 3:2 ללובן הבלגית במשחק הראשון במחנה האימונים, במכבי חיפה היו מרוצים ואמרו: "יש לנו קבוצה מאוד חזקה. המשחק עצמו היה משקר, אבל כמובן שבמשחקי אימון התוצאה היא הדבר האחרון שחשוב".

בחיפה החמיאו לאורי דהן שרשם משחק טוב. הבלם שהגיע מקרית שמונה יפתח נגד קייראט בגלל שעופרי ארד פצוע וכרגע נראה שהאחרון עלול להחמיץ גם את הגומלין שבוע לאחר מכן בקזחסטן. גם בן שהר זכה לשבחים על החדות ועל כך שבפחות מחצי שעה הצליח למצוא את הרשת. "כולנו מכירים את בן", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו יודעים כמה חד הוא יכול להיות. לאט לאט כולם ייכנסו לעניינים".

בקבוצה ציינו גם את הקשר הצעיר מאור לוי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, בישל לשהר והיה מעורב בהרבה מהלכים התקפיים. בחיפה היו מרוצים מאוד גם מהעובדה שלוי שמשחק בדרך כלל כקשר במרכז המגרש, הוכיח את עצמו כשברק בכר תפקד אותו בכנף.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הפסידה 3:2 ללובן בהכנה, בן שהר כבש בבכורה, 40 אוהדים הדליקו אבוקות

לכתבה המלאה
בן שהר, אורי דהן שחקני מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
כניסה חלקה לעניינים. שהר ודהן/אתר רשמי, מכבי חיפה

חוסה רודריגס שהוחלף בדקה ה-30, חש כאבים בגב, אבל במכבי חיפה מעריכים שלא מדובר בפציעה רצינית והשחקן יהיה כשיר לשבוע הבא. יובל אשכנזי שלא חש בטוב לא שיחק. "המגמה מהשנה שעברה ממשיכה", אמר גורם במועדון, "מי שלא יהיה כשיר במאת האחוזים לא ישחק. יש לנו סגל אדיר, ככה שאין צורך לסכן שחקנים שלא בטוחים שהם כשירים לחלוטין".

במקביל לגיבוש לקראת המשחקים באירופה בחיפה גם עוסקים בדילול הסגל. השחקנים שיעברו להשאלה בהפועל עפולה דוגמת סתיו נחמני ורוני לאופר, יחלו את האימונים עם הקבוצה בלאומית. נהוראי יפרח ייצא להשאלה, אך השחקן רוצה לעבור להפועל חדרה שמעוניינת בו בעוד בחיפה רוצים שיעבור לעפולה כחלק משיתוף הפעולה.

מחמוד ג'אבר כנראה יושאל להפועל נוף הגליל, בעוד שמי שיישאר בשלב הזה בסגל לפי החלטת הצוות המקצועי הוא טימו מוזי. השחקן יחל עם חיפה את העונה האירופית ורק לקראת פתיחת הליגה יוחלט סופית לגביו.

שחקן מכבי חיפה קאבה סונקו. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
יושאל לרמת השרון. קאבה סונקו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בתוך כך, במכבי חיפה החליטו לממש את האופציה על קאבה סונקו, ששיחק בעונה החולפת במחלקת הנוער. המגן הצעיר החל את העונה עם הקבוצה הבוגרת של הירוקים והרשים את הצוות המקצועי, על כן כאמור הוחלט לממש את האופציה עליו. תחילה הוא צפוי להיות מושאל להפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית.

לאחר החתימה אמר סונקו: "אני מתרגש לחתום על הסכם העסקה מקצועני עם קבוצה בסדר גודל של מכבי חיפה. התחברתי לקבוצה ולשחקנים ומקווה להרשים את הצוות ולקבל הזדמנות בעתיד במכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully