וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אנריק סבוריט, דניאל טננבאום ואבי ריקן האריכו חוזה

30.6.2021 / 17:24

יום עמוס אצל סגנית האלופה: המגן הספרדי והשוער חתמו לשנתיים נוספות כל אחד, הקשר לעונה אחת: "להמשיך הייתה אחת ההחלטות הקלות"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

אוהדי מכבי תל אביב נושמים לרווחה: הצהובים הודיעו היום כי שוערם הראשון דניאל טננבאום סיכם על חוזה חדש לשנתיים נוספות. "אני מאושר שהגעתי לסיכום על חוזה חדש במכבי ושאמשיך לכתוב את ההיסטוריה שלי במקום שהוא בית עבורי", אמר. "אני לא יכול כבר לחכות ולהצטרף בחזרה לשאר הקבוצה בהכנות לקראת העונה החדשה".

טננבאום, 26, הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2016 מפלמנגו הברזילאית ותחילה בעיקר ישב על הספסל. לאחר מכן החל לבסס את מעמדו כשוער הראשון, ובסך הכל רשם 101 הופעות בכל המסגרות, במהלכן שמר על רשת נקייה ב-59 פעמים. בארון התארים שלו ניתן למצוא שתי אליפויות, זכייה אחת בגביע המדינה ושלוש זכיות בגביע הטוטו.

לא רק טננבאום, אלא גם אנריק סבוריט האריך היום את חוזהו במכבי תל אביב בשנתיים נוספות. המגן הספרדי בן ה-29 חתם עד סוף עונת 2022/23 עם אופציית הארכה בעונה נוספת. סבוריט בן ה-29 הצטרף אל מכבי תל אביב ב-2018 ומאז זכה איתה בשתי אליפויות (2018/19 ו-2019/20), גביע אחד (2020/21), פעמיים בגביע הטוטו ופעמיים באלוף האלופים. סבוריט הפך מהר מאוד למגן הראשון של מכבי תל אביב כשהוא מגלה יכולת גבוהה לאורך רוב העונות ואם ישלים את חוזהו, הוא ישחק במדים הצהובים חמש שנים.

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום. מאור אלקסלסי
נשאר צהוב. טננבאום/מאור אלקסלסי

מוקדם יותר גם אבי ריקן חתם לעונה נוספת במכבי תל אביב באמצעות סוכנו מאיר ריפמן והוא ימשיך במדים הצהובים לעונה שביעית ברציפות. ריקן בן ה-32 סיים את חוזהו בסוף העונה החולפת וחוזר על ידי כמה מועדונים בליגת העל, אבל כשמכבי תל אביב הגישה לו הצעה שהשביעה את רצונו, הוא החליט להמשיך. כפי שפרסמנו ביום שבת, בעקבות ההחלטה של איתן טיבי לחתום בהפועל באר שבע ולא לקבל את הצעת מכבי תל אביב, בקרית שלום החליטו שצריך להשאיר שחקן ותיק נוסף אחרי הפרידה מעוגנים כמו איתי שכטר, איתן טיבי וכמובן דור פרץ, וכך נסללה הדרך של ריקן חזרה.

"להמשיך במכבי תל אביב הייתה אחת ההחלטות הקלות ביותר שקיבלתי בקריירה", אמר ריקן, "אחרי שקיבלתי את הפנייה, העניין הפך לטכני בלבד".

בריאיון בוואלה! ספורט לפני קצת יותר משבוע, אמר ריקן: "אני מנהל משא ומתן עם גורמים אחרים בכדורגל. עם מועדונים אחרים. אבל אי אפשר לקרוא לזה סוף תקופה במכבי תל אביב, כי לא נפרדו ממני סופית. אני חושב שיש לי עוד הרבה מה לתרום גם למכבי תל אביב. בימים האחרונים אני מקבל עשרות שיחות ומאות הודעות כולל מאוהדי מכבי תל אביב והמסר זה מי שתיקח אותך תרוויח. אלה התגובות שאני שומע מסביבי. אני בטוח שגם במכבי תל אביב מעריכים אותי, אבל אני לא באמת יודע מה קורה שם, בטח לא לגביי".

עוד בוואלה!

אבי ריקן בריאיון: "השחקנים שעוזבים ישאירו חלל גדול"

לכתבה המלאה
אבי ריקן לצד מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם וסוכנו מאיר ריפמן. יחצ, אתר רשמי
נשאר בסופו של דבר. אבי ריקן לצד מנכ"לית מכבי תל אביב שרוi תמם וסוכנו מאיר ריפמן/אתר רשמי, יחצ

ריקן זכה עם מכבי תל אביב בשתי אליפויות, גביע אחד ושלושה גביעי הטוטו. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-219 משחקים בכל המסגרות וכבש 29 שערים. לפני ששיחק במכבי תל אביב, לבש את מדי בית"ר ירושלים, הפועל פתח תקוה, מכבי הרצליה ופ.צ. ציריך השוויצרית - ממנה הגיע לקרית שלום בקיץ 2015.

עוד במכבי תל אביב: בקבוצה יבחנו בימים הקרובים את מצבו של דן גלזר. כזכור, גלזר סבל לאורך כל העונה שעברה מכאבים בשרירי הבטן שבגללם נאלץ להפסיד חלק גדול מהעונה. גלזר חזר לקראת סיום העונה, אבל למרות הפגרה שעברה הקבוצה, בשבוע שעבר הוא חש כאבים באימונים, ובמכבי תל אביב חוששים שהפציעה חזרה. דווקא השבוע גלזר העיד שמצבו הוטב, אבל אם המצב יימשך כך, הקבוצה והשחקן יבחנו אופציה לניתוח בשרירי הבטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully