וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר מסצ'ראנו פרגן לליאו מסי על שבירת השיא: "אין מישהו ראוי יותר ממך"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 11:42

הפרעוש עבר את קשר העבר כשהגיע ל-148 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה ב-1:4 הגדול על בוליביה. סקאלוני לקראת אקוודור ברבע (בין שישי לשבת, 4:00, ספורט 4): "תגיע להילחם"

תקציר: בוליביה - ארגנטינה 4:1/ספורט 1

כוכב נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי רשם הלילה (בין שני לשלישי) ציון דרך מרשים נוסף בקריירה, אחרי שהפך לשיאן ההופעות בנבחרת הלאומית עם 148 משחקים - אחד יותר מחאבייר מסצ'ראנו. הפרעוש, שפתח בהרכב בניצחון הקליל 1:4 על בוליביה, כבש צמד ובישל, במשחק לפרוטוקול בלבד אחרי שהאלביסלסטה הבטיחו את מקומם ברבע הגמר, שם יפגשו את אקוודור (בין שישי לשבת, 4:00, ספורט 4).

"ברכות לליאו על שבירת השיא שלי", פרגן לו מסצ'ראנו. "אין מישהו ראוי יותר להישג הזה ממך". "לא היה לנו קל באף משחק, פגשנו יריבות חזקות מאוד, אבל ידענו להתמודד איתן בצורה הטובה ביותר וזה משמח אותי", אמר המאמן ליאונל סקאלוני בסיום. "אני מאוד מרוצה, אבל זה נכון שתמיד יש מקום לשיפור". על היריבה ברבע הגמר אמר המאמן: "מכבדים אותה מאוד, מדובר בנבחרת צעירה וכישרונית שתגיע להילחם".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג. רויטרס
עוד ציון דרך מרשים. מסי/רויטרס

"החברים תומכים בי וזה מה שחשוב", אמר לאוטרו מרטינס, שכבש אחרי שלא עשה זאת בחמישה משחקים ברציפות. "למרות שמבקרים אותי, אני תמיד מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול, ואני שמח שהמאמן רואה זאת ונותן בי את האמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully