וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותו? כריסטיאן פביאני מתחיל לאמן: "אין סיכוי שלא אצליח"

חלוץ העבר, שרשם כמה הופעות בבית"ר ירושלים ולא שכח את ישראל ("המקום הכי שווה לחיות בו") מונה למאמן פניקס, נועלת טבלת הליגה השלישית בארגנטינה

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 0:1/ספורט 1

כריסטיאן פביאני פוצח בקריירה חדשה. כשמונה חודשים לאחר שפרש מכדורגל, אקס בית"ר ירושלים מונה אמש (ראשון) למאמנה החדש של קלוב אתלטיקו פניקס, נועלת טבלת הליגה השלישית בארגנטינה. "אל אוגרו" (המפלצת) שימש כפרשן רדיו מאז הפרישה והביע בחודשים האחרונים את רצונו להתחיל לאמן כשהודיע: "יש לי צוות מוכן לרגע בו אקח קבוצה, אני בטוח שאצליח בזה. אין סיכוי שלא. הוא קיבל הצעה מנואבה צ'יקאגו, אבל המהלך לא יצא אל הפועל וכעת מצפה לו אתגר לא פשוט בטבילת האש כמאמן.

פביאני בן ה-37 פרש באוקטובר 2020 כשחקן דפורטיבו מרלו. את הקריירה שלו החל בלאנוס, עשה תקופת השאלה מוצלחת בפלסטינו מצ'ילה, חזר הביתה ובספטמבר 2006 נחת בישראל בעסקת השאלה כדי לשחק אצל אוסי ארדילס בבית"ר. המאמן הארגנטינאי סיים את דרכו חודש לאחר מכן ואילו החלוץ הספיק לרשום שש הופעות לפני שעזב גם הוא אחרי כשלושה חודשים בלבד בירושלים. למרות זאת, הוא טען אז ש"ישראל שינתה את חיי" וגם בריאיון הפרישה שלו אמר: "המקום הכי שווה לחיות בו זה ישראל. לבית"ר יש את הקהל הכי טוב בעולם".

אחרי הקדנציה הקצרה בבית"ר, בעקבותיה נרשמה ברזומה שלו אליפות, פביאני חזר לארגנטינה ואז נרכש על ידי קלוז' הרומנית, לה סייע לזכות בדאבל היסטורי ב-2007/08. החלוץ המשיך לניואל'ס, הגיע לשיא מקצועי עם חתימה בריבר פלייט, אבל לא הצדיק את הבאתו ומשם חווה נסיגה בקריירה ושיחק באול בויס, אינדפנדיינטה ריבדאביה ובליגות של בוליביה, אקוודור ואפילו פנמה.

עכשיו הוא הוזעק כדי להציל קבוצה חלשה שהשיגה רק 11 נקודות ב-14 מחזורים בטורניר האפרטורה בליגה השלישית. פניקס ניצחה פעמיים בלבד, הפסידה בשבעה משחקים ונותרו לה עוד שלושה מחזורים לחלק הזה של העונה, כאשר טורניר הקלאוסורה ייפתח בחודש הבא ורק בסיומו ייקבעו היורדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully