וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת לברון: פול ג'ורג' השתיק את "הטרולים האידיוטים מהאינטרנט"

אחרי ששוב ספג ביקורות, כוכב הקליפרס ענה עם משחק השיא שלו בפלייאוף וסיפר שהנאום של ג'יימס עזר לו. קאזינס ולו יצאו להגנתו: "הנרטיב לגביו הפך למגוחך"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

פול ג'ורג' הפך בשנים האחרונות לאחד הכוכבים הכי מושמצים ב-NBA, אבל ההצגה שסיפק הלילה (בין שני לשלישי) עם הגב לקיר מול פיניקס, השתיקה רבים. עם 41 נקודות (15 מ-20 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש, 8 מ-8 מהעונשין), 13 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, הפורוורד הרב גוני סחף את הקליפרס לניצחון 102:116 בפיניקס שצימק ל-3:2 בסדרה, ומנע מ-16 אלף האוהדים המשולהבים של הסאנס לחגוג העפלה ראשונה לגמר ה-NBA מאז 1993.

ג'ורג' היה בכל מקום, ובניגוד לפלייאוף הקודם ולחלק מהמשחקים בפלייאוף הנוכחי, הצדיק את הכינוי Playoff P שהדביק לעצמו, בזכות ההתעלויות הרבות שלו במאני טיים של העונה. ללא קוואי לאונרד הפצוע, ג'ורג' שוב לקח על עצמו את המושכות, הפעם בהצלחה יתרה. בסיום הוא סיפר שלקח השראה מלברון ג'יימס, שכמוהו, גם הוא סחב פציעות בפלייאוף בעבר והתגבר עליהן תוך כדי תנועה.

"שמעתי את לברון מדבר באחת הפעמים ואומר שהוא לעולם לא יחזור להיות ב-100 אחוז, שהוא אף פעם לא יחזור להיות מי שהוא, שצריך להמציא את עצמך כל הזמן מחדש. חשבתי על זה הרבה, כי זה נכון מאוד גם לגביי", הסביר. "זה קשה, אבל זה חלק מהמשחק. אתה חייב ללמוד להתאים את עצמך בכל פעם מחדש. היום הרגשתי שעשיתי את זה בצורה נהדרת".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג', דמרכוס קאזינס, ניקולא באטום. Matt York, AP
קאזינס על ג'ורג': "הוא אחד הגדולים אי פעם"/AP, Matt York

ג'ורג' מודע לביקורות הרבות שהוא סופג ברשתות החברתיות ועל ידי פרשנים, שטוענים שבפעמים רבות הוא לא עומד בציפיות. "האם מבקרים אותי יותר מדי? כן, זו האמת. זו כבר עובדה מוגמרת", אמר.

בקליפרס הצטרפו לדברים והגנו עליו. "אני פשוט לא מצליח להבין למה אוהבים כל כך להבליט משחקים רעים שלו. לכולם יש משחקים רעים מפעם לפעם, אבל אני שמח שהוא התאושש מהמשחק הקודם שהיה קצת פחות טוב עבורו, ונתן משחק אדיר", אמר מאמן הקליפרס טיירון לו, שניהל עם ג'ורג' שיחת מוטיבציה בסיום המשחק, שהשניים סירבו לחשוף את תוכנה בגלל ש"נאמרו בה הרבה גסויות".

ג'ורג' קבע שיא קריירה בפוסט סיזן, הפך לשחקן הראשון אי פעם שמגיע ל-40 נקודות עם לפחות 75 אחוז מהשדה במשחק הפלייאוף, והפך לשחקן הרביעי בתולדות הקילרפס שמגיע ל-40 נקודות בפלייאוף. בעשרת המשחקים האחרונים בפלייאוף, הוא לא ירד מ-23 נקודות ומ-5 אסיסטים, ובחמישה מהם סיים עם דאבל-דאבל. בנוסף, ממחיש ג'ורג' שלמרות שהוא לא צעיר (31) ולמרות שעבר פציעות רבות בקריירה, הוא עדיין בכושר יוצא דופן: הוא שיחק עד כה בפלייאוף 735 דקות - הרבה יותר מכל שחקן אחר, כשהשני אחריו ברשימה הוא טריי יאנג עם 568.

עוד בוואלה!

עדיין בחיים: פול ג'ורג' סחף את הקליפרס ל-102:116 על פיניקס, וקבע 3:2 בסדרה

לכתבה המלאה
פול ג'ורג', לוס אנג'לס קליפרס. Matt York, AP
לא מתעייף. ג'ורג'/AP, Matt York

זו, לטענת הקליפרס, עוד הוכחה לכך שדעת הקהל השלילית כלפי ג'ורג' לא מוצדקת. "אני לא יודע איך ומתי הטרולים מהאינטרנט השתלטו על הנראטיב בנוגע לשחקנים האלה, אבל זה קורה, וזה מטופש להחריד", אמר דמרכוס קאזינס על חברו לקבוצה. "זה הופך להיות אידיוטי. פול ג'ורג' אחד השחקנים הכי מיוחדים אי פעם. תנו לו פרחים, תפסיקו עם המתקפות עליו. זה כבר די מגוחך. תכבדו אותו, תכבדו אותו את השחקנים הגדולים של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully