וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בחיים: פול ג'ורג' סחף את הקליפרס ל-102:116 על פיניקס, וקבע 3:2 בסדרה

משחק שיא של הכוכב המושמץ עם 41 נקודות ו-13 ריבאונדים כפה משחק שישי והלחיץ את כריס פול והסאנס. 31 של דווין בוקר לא הספיקו

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

מסרבים להרים ידיים: הקליפרס צימקו הלילה (בין שני לשלישי) את סדרת גמר המערב ל-3:2, אחרי שניצחו 102:116 בפיניקס וכפו משחק שישי. אחרי ההפסד בקרב החפירות במשחק הקודם, הקליפרס שוב הגיעו למשחק עם הגב אל הקיר, שוב ללא קוואי לאונרד הפצוע והפעם גם ללא איביצה זובאץ, אבל גילו אופי, קיבלו הצגה גדולה מפול ג'ורג', ונהנו גם מתרומה של אקס פקטורים שעזרו להשיג את הניצחון הקשה ולהעביר את הלחץ לסאנס ולכריס פול.

המחצית הראשונה הייתה שייכת דווקא לשחקני המשנה של הקליפרס: מרכוס מוריס שהתקשה במשחקים הקודמים בסדרה, פתח בסערה, סיים את המחצית הראשונה עם 20 נקודות אישיות, ונעזר גם בתרומה של דמרכוס קאזינס מהספסל, כשהקליפרס יורדים להפסקה ביתרון שבע.

פול ג'ורג', לוס אנג'לס קליפרס, מול ג'יי קראודר, פיניקס סאנס. Matt York, AP
הצגה. פול ג'ורג'/AP, Matt York

הסאנס עלו למחצית השנייה בסערה, אבל זה היה הסימן בשביל פול ג'ורג', שלקח את המושכות וסיפק מחצית שנייה לפנתאון: הוא הפגיז 20 נקודות ברבע השלישי, עזר לקליפרס להגדיל את היתרון לדו ספרתי, וחיסל סופית את המשחק ברבע האחרון, גם כשדווין בוקר וכריס פול עשו קולות של קאמבק.

ג'ורג' סיים את המשחק עם שורה סטטיסטית יוצאת דופן של 41 נקודות (שיא קריירה בפלייאוף), 13 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות, 75 אחוז מהשדה ו-100 אחוז מהעונשין, והפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה עם 20 נקודות ומעלה בכל 18 משחקי הפלייאוף הראשונים שלו. ג'ורדן, קובי ודוראנט קדמו לו, וכולם הגיעו לגמר באותה שנה, מה שאולי נותן סימן לבאות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כריס פול, פיניקס סאנס, מול פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
שוב יאבד יתרון 3:1 בגמר המערב? כריס פול לצד פטריק בברלי/רויטרס
דמרכוס קאזינס, לוס אנג'לס קליפרס, חוגג מול דריו שאריץ', פיניקס סאנס. רויטרס
עוד אקס פקטור. קאזינס חוגג/רויטרס

כאמור, ג'ורג' קיבל סיוע לא מבוטל. רג'י ג'קסון הגיע ל-20 נקודות ומעלה משחק תשיעי ברציפות וסיים עם 23, מרכוס מוריס תרם 22 ולדמרכוס קאזינס עם 15 ו-3 אסיסטים ב-11 דקות. מנגד, הסאנס מאוכזבים למרות משחק התקפי משופר, אותו דווין בוקר סיים עם 31 נקודות, וכריס פול שימשיך לחכות לגמר הפלייאוף הראשון שלו, תורם 22 ו-8 אסיסטים. המשחק השישי ייערך בלוס אנג'לס בלילה שבין רביעי לחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully