וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איתן טיבי ואריאל הרוש חתמו לשנתיים

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 21:43

בלם מכבי תל אביב בתשע השנים האחרונות אמר: "שמח להתחיל פרק חדש בקריירה". השוער התנצל על הקדנציה הקודמת: "רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מכם האוהדים ומכל מי שנפגע בדרך"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 0:2/ספורט2

איתן טיבי ואריאל הרוש חתמו הערב (שני) לשנתיים בהפועל באר שבע. העניין עם השוער מעט התעכב מכיוון שאחרי ששהה בבאר שבע משעות הבוקר, הוא נאלץ לחזור למרכז הארץ להשלמת בדיקות נוספות הערב במרכז רפואי אחר.

הרוש התנצל על דברים שאמר אחרי הקדנציה הקודמת: "אוהדים יקרים, אני שמח לחזור היום להפועל באר שבע, מועדון שקיבל אותי בהמון חום ואהבה לפני שלוש שנים ונתן לי את הבמה המקצועית. לצערי התקופה הקודמת שלי במועדון הסתיימה בטונים צורמים, עליהם אני מצר ומתנצל מעומק ליבי. כמו כולם, גם אני עושה טעויות ולומד כל הזמן מהחיים עצמם. אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי זה תמיד להוקיר תודה על כל מה שאתה מקבל, לא משנה כמה, ממי ומתי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מכם האוהדים ומכל מי שנפגע בדרך. אני חוזר למועדון בוגר יותר וחדור מוטיבציה לעבוד קשה, להילחם כל דקה על הזכות להגן על השער שלנו ולעשות הכל עבור הצלחת המועדון. הפועל באר שבע תמיד תהיה מעל הכול".

טיבי שזכה בשבע אליפויות במהלך הקריירה שלו ושיחק בתשע השנים האחרונות במכבי תל אביב, אמר אחרי החתימה: "אני שמח לחתום במועדון ולהתחיל פרק חדש בקריירה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי ומחכה להחזיר על המגרש".

מנכ"ל המועדון גיא פרימור: "איתן טיבי שחקן בעל ניסיון עשיר עם מאות הופעות בליגה הראשונה, למעלה מ-70 הופעות במפעלים אירופאים ולמעלה מ-50 הופעות במדי הנבחרת הלאומית. אני בטוח שאיתן יתרום לנו ואני שמח שהוא מצטרף לקבוצה שאנחנו בונים לעונה הקרובה. החלטנו לפתוח דף חדש עם אריאל ולהסתכל אך ורק קדימה. אריאל שוער מצוין ואני בטוח שהוא יתרום לנו רבות. יש לי אמון מלא בקהל הנפלא שלנו שיודע שטובת המועדון עומדת תמיד לנגד עינינו. אנחנו משפחה אחת ונמשיך לחבק כל שחקן שלובש את המדים שלנו."

איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
יצטרף אל חבריו החדשים במחנה האימונים. טיבי/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע
איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת ושני האחים רונן קצב, גלעד קצב. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
יוצא לדרך חדשה. טיבי עם ברקת ושני סוכניו/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בתוך כך, במועדון צפויים להמתין עוד כמה ימים עם החתימה הרשמית של דור מיכה אחרי שהוא כבר סיכם בקבוצה מזמן, כך שספק אם הוא יספיק להיות חלק מהמחנה של הקבוצה בפולין.

בבאר שבע מאמינים בסגל שכבר קיים, אבל עליו עוד יולבשו שלושה שחקנים זרים בתפקידי המגן השמאלי, הקשר האחורי והחלוץ. במידה שייפתח פתח להבאת ניקיטה רוקאביציה, אלונה ברקת תהיה שם ותנסה לצרפו במקום חלוץ זר.

למחנה ייצאו רמזי ספורי, שחוזר מהשאלה לאשדוד, וגם מרואן קבהא ודוד קלטינס, שהיה ספק באשר להישארותם בקבוצה בעונה הקרובה. בשלב הזה הם חלק מהסגל ויוצאים למחנה. עוד ייצא הקשר עילאי טרוסט, שהיה מושאל להפועל עפולה ובינתיים מציג יכולת טובה באימונים, כך שרוני לוי חושב להשאיר אותו כחלק מהקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully