וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דהן ייפגש עם ראשי מ.ס. אשדוד במטרה לחתום: "רעב להוכיח את עצמי"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 15:51

החלוץ בן ה-21, שכבש אשתקד 11 שערים בכל המסגרות בהפועל עפולה, יעשה את דרכו לעיר הנמל במסגרת עסקת דין דוד. בחיפה קיוו שימשיך בעפולה, דהן היה נחוש להשתדרג לליגת העל

חלוצה של מכבי חיפה גיא דהן ייפגש בשעות הקרובות עם ראשי מ.ס. אשדוד על מנת לסכם בקבוצה ולהצטרף אליה רשמית. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, דהן ועידו אלמישלי הצעיר יעברו לקבוצה מעיר הנמל כחלק מהסיכום בעסקת העברתו של דין דוד למכבי חיפה, וכעת צפוי דהן להשלים את המהלך כאשר יסכם את תנאיו אצל רן בן שמעון.

דהן סיים העונה עם 11 שערים ושישה בישולים בכל המסגרות בהפועל עפולה מהליגה הלאומית, בה שיחק כמושאל, והיה אחד מהשחקנים הטובים בליגת המשנה.

בחיפה רצו שדהן יישאר בעפולה כחלק משיתוף הפעולה של האלופה עם הקבוצה מהלאומית, אך החלוץ הבין שאחרי שתי עונות מוצלחות מאוד בליגת המשנה הוא בשל לליגה העליונה. דהן אף קיווה לצאת למחנה האימונים של מכבי חיפה, בעיקר אחרי משחק אימון פנימי בו לקח חלק וכבש שער.

גיא דהן שחקן הפועל עפולה. אודי ציטיאט
מגיע לליגת העל. גיא דהן/אודי ציטיאט

כעת, אלא אם יקרה משהו דרמטי, ישוחרר דהן סופית מקבוצת נעוריו ויעבור לתחנה החדשה בקריירה. "אני רעב מאוד להוכיח את עצמי בליגת העל", אמר החלוץ לסביבתו לאחר שנסגרה העסקה, "אני בטוח שאעשה את זה באשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully