וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר חתם לשנתיים במכבי חיפה: "מאושר, שמח לחבור מחדש לברק בכר"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 10:31

החלוץ הוותיק שכבר הצטרף לירוקים במחנה האימונים בהולנד יחזק את החוד: "תמיד כששיחקתי מול מכבי חיפה והקהל העצום שלה, התחושות והאנרגיות היו עצומות". טורה הבהיר שהוא מעוניין לצאת לחו"ל ולא להשאלה בישראל, אופטימיות לגבי צירופו של דין דוד

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

זה היה באוויר בימים האחרונים והבוקר (שני) זה רשמי: בן שהר חתם לשנתיים במכבי חיפה, לאחר שכבר הצטרף לאלופה במחנה האימונים שלה בהולנד. החלוץ הוותיק הוא שחקן החיזוק השישי של מכבי חיפה בקיץ זה, אחרי ריאן סטריין, עלי מוחמד, אורי דהן, שון גולדברג ואיתמר ישראלי.

"מאושר לחתום במועדון מוביל בישראל, ששם לו למטרה לזכות בכל תואר אפשרי", אמר שהר. "תמיד כששיחקתי מול מכבי חיפה והקהל העצום שלה, התחושות והאנרגיות היו עצומות ואני כבר מצפה לחוות את זה מהצד השני. שמח לחבור מחדש לברק והצוות, אחרי שנים מוצלחות יחד ואעשה הכל לסייע לקבוצה בהגשמת השאיפות שלה. תודה גדולה ליעקב שחר על הדלת שנפתחה ולרונן קצב שמלווה אותי לכל מקום ובכל החלטה".

המנהל הספורטיבי, גל אלברמן, הוסיף: "שמחים על צירופו של בן שהר ובוטחים ביכולותיו המוכחות להבקיע שערים. בן יוסיף מנסיונו הרב ברמות הגבוהות ויהיה דמות משמעותית בסגל הקבוצה. בהצלחה בן".

לאחר החתימה פרסם שהר הבהרה לגבי המגעים שלו עם הפועל תל אביב - מגעים שפוצצו על ידי האדומים משום שפעל ב"חוסר תום לב" לטענתם: "המשא ומתן עם הפועל תל אביב התנהל לכל אורכו בצורה כנה ומקצועית, משא ומתן שלא הבשיל לכדי הסכם. כל הניסיונות להגיע להבנות לא צלחו. לצד זה, בחמישי בבוקר (ולראשונה) הגיעה הצעה רשמית ממכבי חיפה, הצעה שלא הועלתה אל השולחן קודם לכן בשום שלב. בסיטואציה שנוצרה החלטתי להתקדם לחתימה במכבי חיפה. הפועל תל אביב זה מועדון אשר יקר מאוד ללבי ותמיד יישאר. יושרה בספורט ובחיים בכלל היא נר לרגלי וכך פעלתי גם הפעם".

שהר, 31, שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בה עונה אחת מוצלחת מאוד ב-2010/11, שיחק בשלל קבוצות באירופה לפני שחתם בהפועל באר שבע ב-2015. עד הקיץ שעבר שיחק בקבוצה מבירת הנגב והיה חלק חשוב משלוש האליפויות הרצופות, לפני שבחר לעבור לאפואל ניקוסיה. את העונה שעברה סיים עם ארבעה שערי ליגה.

שחקן מכבי חיפה בן שהר. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הפך לירוק. שהר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

סקו טורה שוחח עם ראשי מכבי חיפה והבהיר להם שהוא מעוניין לשחק מחוץ לישראל בעונה הקרובה. באלופה רצו להשאיל את השחקן לאחת מקבוצות ליגת העל, כשלא מעט מהן הביעו עניין, ביניהן הפועל חיפה, בני סכנין ומ.ס אשדוד, אך הגמבי מעדיף לשחק מחוץ לגבולות ישראל, כאמור, וסוכניו בודקים עבורו אופציות בליגות השונות באירופה. טורה הושאל בשנתיים האחרונות לסקציה נס ציונה ולעירוני קרית שמונה והפגין יכולת טובה וכעת, לאחר שהוחלט כי לא ייצא עם הירוקים למחנה האימונים, הוא קיבל אישור להתמקד בחיפוש אחר קבוצה חדשה. בחיפה הבהירו ששתי האופציות - השאלה ומכירה - על הפרק.

גם מקסים פלקושצ'נקו מעוניין לצאת לחו"ל וסוכניו מחפשים עבורו קבוצות מעבר לים. בשלב זה נראה שהפועל חדרה ומ.ס אשדוד הן האופציות הרציניות ביותר בארץ, אולם הקשר עצמו מעדיף למצות את האפשרויות בחו"ל. "יש למקסים ביקוש בארץ", אמר גורם המעורה בפרטים. "כרגע הוא מתעקש לצאת לחו"ל אבל אם זה לא יצלח בקרוב אז הוא יסגור באחת הקבוצות בארץ".

סקו טורה שחקן עירוני קרית שמונה לפני חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא ישחקו יחד בעונה הבאה. טורה ורודריגס/מאור אלקסלסי

מי שצפוי להגיע לחיפה הוא דין דוד. כזכור, כבר בתחילת חודש יוני בדקו באלופה את העלויות ואת האפשרות להביא את החלוץ, וכעת הגבירו הירוקים את המאמצים וההערכה היא שישנם סיכויים טובים ששחקן מ.ס. אשדוד יחתום. העסקה בשלב זה כוללת רק כסף שיעבור מחיפה לאשדוד וזאת לאחר שפלקושצ'נקו, מוחמד עוואד וטורה מעדיפים כאמור לחפש קבוצה בחו"ל - אף שהירוקים היו מוכנים לכלול אותם בעסקה. עם זאת, עדיין קיים סיכוי כי פלקושצ'נקו יהיה חלק מהעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully