וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום ימשיך בטור דה פראנס: "כואב לי, אבל אנסה לשרוד"

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 13:02

רוכב סטארט אפ ניישן נפגע בתאונה ההמונית ונותר בבית החולים עד 1 בלילה אך הוא אינו סובל משברים: "מקווה שבימים הקרובים ארגיש טוב יותר". המשטרה בצרפת פתחה בחיפושים אחר האישה שגרמה לתאונה הנוספת: "זה היה מטורף"

טור דה פראנס יצא לדרך אמש (שבת) עם שתי תאונות המוניות שגנבו את ההצגה. באחת מהן היה מעורב גם רוכב הקבוצה הישראלית סטארט אפ ניישן כריס פרום, אך היום דאג הבריטי להבהיר כי ימשיך להתחרות.

"מוכן ליום השני של הטור", כתב פרום בחשבון הטוויטר שלו, והבהיר כי אין בכוונתו לפרוש. הבריטי ששב לטור אחרי הפסקה בת שנתיים בשל פציעה קשה, נבדק ואינו סובל הפעם משבר. "זה היה די מטורף", שחזר את התאונה, "רגע אחד הכול היה בסדר, ואז בלגן גדול, 50-60 רוכבים על הכביש. בלמתי הכי חזק שיכולתי, ועדיין נתקעתי בחבר'ה שהיו לפני. נפגעתי ברגל שמאל די חזק, וגם בחזה, אתמול ביליתי את כל הערב בבית החולים ושוחררתי באחת בלילה, אבל אני בסדר. אין שברים, רק הרבה חבורות, הרבה נפיחות, די כואב לי אבל אנסה לשרוד את השלב השני היום. אני מקווה שבימים הקרובים זה ירגיש טוב יותר".

בניגוד לפרום, ארבעה רוכבים אחרים נאלצו לפרוש כבר בסיום השלב הראשון: יאשה סוטרלין הגרמניה, מארק סולר הספרדי, סיריל למואן הצרפתי ואינגטאס קונובאלוס הליטאי.

אחת משתי התאונות נגרמה על ידי אוהדת שהחזיקה שלט ("יאללה סבא וסבתא", בשילוב של גרמנית וצרפתית) שגלש מעט לעבר הכביש ובו התנגש הרוכב הגרמני טוני מרטין, ואחריו רבים אחרים. המשטרה הצרפתית כבר פתחה בחקירה ומחפשת אחר האישה, שנמלטה מזירת האירוע ועלולה להיכנס לכלא לשנה, כך לפי התקשורת בצרפת.

עוד בוואלה!

טור דה פראנס נפתח עם שתי תאונות המוניות, גם כריס פרום נפגע

לכתבה המלאה

"האישה שגרמה לתאונה עזבה את הזירה לפני הגעת החוקרים", אמר דובר המשטרה המחוזית. "אנחנו עושים הכול כדי למצוא אותה. היא ענדה משקפיים והיתה לבושה במכנסי ג'ינס כחולים, סוודר אדום וצהוב ומעיל צהוב". מנהל הטור דה פראנס הוסיף: "זו התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת. יש נהלי בטיחות ולאוהדים אסור לעבור קו מסוים. זה היה מטורף, אנחנו נתבע את האישה הזו על ההתנהגות שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully