וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס נפתח עם שתי תאונות המוניות, גם כריס פרום נפגע

תחרות האופניים היוקרתית החלה עם תאונת שרשרת בגלל שלט של אוהדת, בתאונה השנייה נפצע הרוכב הבכיר של הקבוצה הישראלית שהתאושש יחד עם שבעת חבריו, כולל עומר גולדשטיין שסיים במקום ה-171. אלאפיליפ ניצח בקטע הראשון

לא כך ציפו מארגני טור דה פראנס 2021 שהאירוע שלהם ייפתח. הקטע הראשון סיפק הערב (שבת) שתי תאונות המוניות מהגדולות שידעה התחרות. זה התחיל 47 ק"מ לסיום הקטע, עם אוהדת שהחזיקה שלט ("יאללה סבא וסבתא, בשילוב של גרמנית וצרפתית) שגלש מעט לעבר הכביש ובו התנגש הרוכב הגרמני טוני מרטין. אחריו נפלו עוד ואחד רוכבים מקבוצות שונות, ביניהן מהקבוצה הישראלית סטארט-אפ ניישן.

6.3 ק"מ לסיום ארעה תאונת שרשרת נוספת בטור, כשהפעם הרוכבים גם נפלו על אוהדים שהיו בצדי הכביש. בין הנפגעים גם כריס פרום, זוכה הטור בעבר וכיום בקבוצה הישראלית. אנדרה גרייפל הגרמני, הספרינטר של הקבוצה הישראלית שנפצע בתאונה הראשונה ונאלץ להחליף אופניים, נפגע גם בשנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סך הכול שבעה מתוך שמונה רוכבי הקבוצה הישראלית נפגעו בתאונות וכולם התאוששו וחצו את קו הסיום. הישראלי היחיד עומר גולדשטיין דורג במקום ה-172, אחד אחרי פרום. המדורג הבכיר של הקבוצה הוא גיום בואבן הקנדי שסיים במקום ה-31.

עומר גולדשטיין (מימין) עם כריס פרום רוכבי קבוצת סטארט-אפ ניישן הישראלית. רויטרס
התאוששו וסיימו את הקטע. עומר גולדשטיין עם כריס פרום/רויטרס

בסופו של ערב ביזארי, ז'וליאן אלאפיליפ הצרפתי, שהחזיק בחולצה הצהובה לא מעט במהלך הטור ב-2019 וגם ב-2020, סיים כמנצח הקטע הראשון. אלאפיליפ הפך לאלוף העולם הצרפתי השלישי שלוקח את החולצה הצהובה הראשונה בטור, אחרי ז'ורז' ספיישר ב-1934 וברנאר הינו ב-1981.

ז'וליאן אלאפיליפ רוכב אופניים צרפתי. רויטרס
שוב מתחיל טוב את הטור. המנצח ז'וליאן אלאפיליפ/רויטרס

מייקל מת'יוז האוסטרלי סיים שני ופרימוז' רוגליץ' הסלובני, שהפסיד בדרמה גדולה לבן ארצו טאדיי פוגצ'אר בטור 2020, חצה שלישי את קו הסיום. האלוף המכהן פוגצ'אר סיים שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully