וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ריאן סטריין חתם לשלוש שנים, רז מאיר סיכם, גם בן שהר צפוי לטוס למחנה

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 22:21

המגן האנגלי-אוסטרלי הצטרף: "מאוד מתרגש לחתום במועדון הענק הזה". מאיר יאריך חוזה. מסתמן: גם שהר ייצא למחנה למרות שלא סגר. דיווח: רוקאביציה מועמד למוהון בגאן מהודו

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על צירופו של המגן אנגלי-אוסטרלי ריאן סטריין, שחתם על חוזה לשלו שנים אחרי שנחת בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות. סטריין בן ה-24 נולד בקובנטרי, החל את דרכו במחלקת הנוער של אסטון וילה ובחמש השנים האחרונות שיחק באדלייד יונייטד וגם זומן לסגל הנבחרת האולימפית של אוסטרליה.

הזר השישי של מכבי חיפה אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מתרגש לחתום במועדון הענק הזה ואעשה הכול כדי לגרום לו לעמוד במטרותיו. מחכה כבר לפגוש את הקהל האדיר באצטדיון. יאללה מכבי".

המנהל הספורטיבי גל אלברמן: "אנו שמחים מאוד להודיע על צירופו של ריאן סטריין, שחקן אחריו המועדון עקב רבות. ריאן יוסיף איכויות רבות לסגל הקבוצה ואנו מצפים להצלחות מרובות יחד".

ריאן סטריין מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עם החולצה החדשה. ריאן סטריין/אתר רשמי, מכבי חיפה
שחקנה של אפואל ניקוסיה בן שהר. עמוד האינסטגרם של בן שהר, אתר רשמי
בכל זאת ייצא. בן שהר/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של בן שהר

מכבי חיפה תמריא מחר למחנה האימונים בהולנד שם תקיים שני משחקי אימון מול יריבות מבלגיה. הירוקים ישובו ארצה ב-4.7, על מנת להתכונן לעונה ולמשחק הראשון מבין שניים במוקדמות ליגת האלופות נגד קייראט הקזחית שייערך ב-7 ביולי. האלופה תערוך שני משחקי אימון - הראשון נגד לובן בשלישי ב-18:30 ואילו במשחק השני שייערך בשישי עדיין לא נקבעה זהות היריבה.

רז מאיר, שסיים את חוזהו אחרי האליפות, ייצא למחנה אחרי שסיכם את תנאיו על המשך דרכו במועדון. בן שהר ככל הנראה יטוס למחנה האימונים וזאת למרות שלא סגר עדיין את תנאיו. המכשול הוא התרת חוזהו בהפועל באר שבע, אך בשעה האחרונה יש סיכום שהחלוץ יטוס וינסה לסגור את הדברים מחו"ל ולחתום רשמית.

בקבוצה החליטו להוציא סגל רחב, כאשר שחקנים דוגמת נהוראי יפרח וסתיו נחמני שלא צפויים להישאר יצאו גם הם למחנה. מי שלא נכלל בסגל הוא טאלב טואטחה שלא נמצא בתכניות וכמובן ניקיטה רוקאביציה שסיים את חוזהו וככל הנראה לא ימשיך. מלך השערים הוזכר היום כמועמד להגיע לליגה ההודית, כשהקבוצה שמעוניינת בו היא מוהון בגאן.

הסגל למחנה: עלי מוחמד, בוגדן פלאניץ', יובל אשכנזי, רמי גרשון, דולב חזיזה, מאור לוי, צ'ארון שרי, ג'וש כהן, רועי פוקס, עופרי ארד, חוסה רודריגס, גודסוויי דוניו, שון גולדברג, עומר אצילי, סאן מנחם, נטע לביא, איהאב אבו אלשיך, נהוראי יפרח, רוני לאופר, סתיו נחמני, מחמוד ג'אבר, איתמר ישראלי, אורי דהן, מוחמד עוואד, טימו מוזי, מוחמד אבו פאני, ריאן סטריין.

המגן ארנסט מאבוקה שעזב את מכבי חיפה נפרד בפוסט באינסטגרם: "תמיד קשה להיפרד. רציתי להגיד תודה ליעקב שחר שהיה כמו אבא עבורי. תודה גם לאוהדים הנפלאים שלעולם לא אשכח. אשאר ירוק כל חיי, תודה לכולם על הכול".

זר אחר שסיים את חוזהו, יאניק וילדסחוט ההולנדי, מצא קבוצה חדשה וחתם היום בצסק"א סופיה. הקבוצה סיימה את העונה הקודמת בבולגריה במקום השלישי ותשחק במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully