וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בן שהר צפוי לעבור בדיקות ולחתום לשנתיים, מאבוקה עוזב

עודכן לאחרונה: 25.6.2021 / 16:15

אם לא תירשם התפתחות דרמטית בגזרת דין דוד ב-24 השעות הקרובות, החלוץ שסיים את דרכו באפואל ניקוסיה יחתום ויצטרף למחנה האימונים של הירוקים ביום ראשון. האלופה נפרדה מהמגן הימני, שמסיים חוזה ולא ימשיך. עופרי ארד סובל ממתיחה ברצועה הצידית והוא בספק לקייראט

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

במכבי חיפה מעוניינים לחתום את נושא החלוץ החדש עד יום שבת, על מנת שייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד כבר ביום ראשון. האלופה מאוד היתה רוצה לראות את דין דוד במדים הירוקים, אך בשלב זה העסקה נראית רחוקה ולכן מתמקדים בחיפה במגעים עם בן שהר.

במועדון רוצים לסגור עם שהר על חוזה לשנתיים כבר במהלך 24 השעות הקרובות, בתנאי שלא תירשם התפתחות דרמטית בגזרת דין דוד. שהר אמור להיפגש עם ראשי חיפה, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה, ובקמרה כזה, הסיכויים שניקיטה רוקאביציה יישאר יהיו נמוכים הרבה יותר. כידוע, האוסטרלי מעוניין למצות אופציות בחו"ל ונציגיו בודקים קבוצות במדינות המפרץ ובמספר ליגות נוספות באסיה ובאירופה. רוקאביציה מרגיש שמיצה עצמו במועדון ומעוניין לחפש אתגר חדש, אף שהירוקים ממשיכים לנסות לשכנעו להישאר.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
זה מתקרב. שהר/ברני ארדוב

עופרי ארד נפצע לפני יומיים באימון הקבוצה בברכו. הבלם עבר בדיקת MRI שלימדה על מתיחה ברצועה הצידית, שתצריך מנוחה של שבועיים-שלושה. ארד אמנם ייצא למחנה האימונים ושם יעבור את השיקום שלו, אך הוא בספק לצמד המשחקים מול קייראט במוקדמות ליגת האלופות.

בתוך כך, נפרדו הירוקים ממגנם הימני בארבע השנים האחרונות, ארנסט מאבוקה. הקמרוני סיים חוזה עם הירוקים, ומשלא חודש, יחפש לו קבוצה חדשה. סך הכול רשם מאבוקה 127 הופעות במועדון, שער ליגה אחת והיה שותף בעונתו האחרונה לאליפות הראשונה של הירוקים מהכרמל מזה עשור. במכבי חיפה נפרדו באופן רשמי מהשחקן באתר הקבוצה.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב הודיעה: יורדים מבן שהר ש"התנהל בחוסר תום לב"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה ארנסט מאבוקה עוזב. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
עוזב בתום ארבע עונות ואליפות אחת. מאבוקה/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

בנוסף, בחיפה ינסו לסכם עד יום ראשון גם עם רז מאיר, על מנת שהשחקן שסיים את חוזהו ייצא גם הוא למחנה האימונים. המגן התחתן אמש ומרבית אנשי ושחקני הקבוצה הגיעו לחגוג עם חברם, שנמצא במו"מ מתקדם לגבי הישארותו.

המגן האוסטרלי ריאן סטריין צפוי לנחות בסוף השבוע בארץ כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום. סטריין עדיין מחכה לראות האם יקבל זימון לנבחרת אוסטרליה לאולימפיאדה ולא מן הנמנע שגם אם יקבל כזה, יבקש מההתאחדות לשחררו כדי שלא להפסיד את כל ההכנה עם קבוצתו החדשה וכן את משחקי המוקדמות במפעלים האירופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully