וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: יורדים מבן שהר ש"התנהל בחוסר תום לב"

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 15:02

האדומים רותחים על החלוץ אחרי הפרסומים שהוא מנהל מו"מ במקביל עם מכבי חיפה: "יורדים סופית מהאופציה לצרפו. השחקן התנהל בחוסר תום לב במהלך המשא ומתן, זאת על אף שהמועדון הציע לו חוזה מכובד וארוך טווח". וארן ומלמד מועמדים

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל תל אביב בגמר הגביע/ספורט1

פיצוץ במו"מ בין הפועל תל אביב לבן שהר. האדומים מאוד רצו להחזיר את החלוץ למקום בו גדל, אבל רתחו אחרי הפרסומים על כך שמכבי חיפה עשויה לצרפו. בהודעה רשמית של המועדון נכתב היום: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ניהל משא ומתן עם החלוץ בן שהר, אך בעקבות התנהלות בחוסר תום לב מצד השחקן ונציגיו, הוחלט לרדת באופן סופי מהאופציה לצרפו".

הפועל תל אביב הוסיפה: "אנו חשים כי השחקן התנהל בחוסר תום לב במהלך המשא ומתן, זאת על אף שהמועדון הציע לו חוזה מכובד וארוך טווח - במטרה להחתימו. ללבוש את מדי הפועל תל אביב ולשחק לעיני הקהל האדיר שלה, זו זכות ענקית - ועל כך יעיד כל שחקן. מאחלים לבן ונציגיו הצלחה בהמשך הדרך".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
בן שהר שחקן הפועל באר שבע/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

גורם בהפועל תל אביב אמר היום על שהר: "הוא אמר לנו שהוא צריך לסגור משהו קטן היום עם הפיצוי מאלונה ברקת על העונה הבאה ואז לבוא לחתום, אבל התברר לנו שהוא במו"מ מקביל עם מכבי חיפה. זה קו אדום".

בעקבות הפיצוץ במו"מ, הפועל תל אביב תנסה לצרף חלוץ אחרי כששני המועמדים המובילים הם אנתוני וארן וגיא מלמד. ישנה גם אפשרות שיוחתם חלוץ זר. במקביל, ניר קלינגר לוחץ לשפר את ההצעה לעומרי אלטמן ולהחתימו על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully