וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: פנאתינייקוס מעוניינת בחוסה רודריגס

בתקשורת היוונית טוענים כי הספרדי בן ה-26 שזכה בעונה החולפת באליפות עם מכבי חיפה, מעורר עניין בקבוצה של איבן יובנוביץ', שרוצה להחתים לפחות שחקן אחד בעמדת הקשר המרכזי. ביוון חלקו לו שבחים: "היה אחד העוגנים באליפות שזכתה קבוצתו, האופי שלו מתאים לפאו"

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

האם במכבי חיפה צריכים להתחיל לדאוג? על פי דיווח בתקשורת היוונית, הקשר חוסה רודריגס מעורר עניין רב בפנאתינייקוס. הקשר שהיה חלק מרכזי באליפות שלקחו בעונה החולפת הירוקים כבר הצהיר במהלך השבוע בריאיון כי הוא מצפה לשדרוג בשכרו, וכי קיבל מספר הצעות במהלך העונה החולפת, וכעת לוטשת אליו עיניים מי שהייתה פעם אחת הקבוצות הגדולות ביוון אך כעת רחוקה מימיה הגדולים.

הקבוצה שמאומנת על ידי איבן יובנוביץ' הסרבי סיימה עונה מאכזבת במקום החמישי בלבד בליגה המקומית כשהיא רואה את היריבה השנואה אולימפיאקוס לוקחת עוד אליפות. ביוון חלקו שבחים לספרדי בן ה-26 וכתבו כי "האופי שלו מתאים בדיוק ל-DNA של פנאתינייקוס", תוך כדי שהם מציינים את חשיבותו והיותו "עוגן" בעונת האליפות של מכבי חיפה.

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מעורר עניין מעבר לים. רודריגס/מאור אלקסלסי

במהלך השבוע החולף התראיין רודריגס לתקשורת הספרדית ושיתף בנוגע לחוויותיו החיוביות במכבי חיפה, וכינה את העונה האחרונה כ"טובה ביותר בקריירה" שלו. עם זאת, הקשר לא הסתיר את רצונו לקבל שדרוג בשכרו ותיאר את הסיכויים שיישאר עונה נוספת בכרמל ב-70 אחוז, אך גם סייג ואמר ש"לא בתנאים האלו".

חוסה רודריגס ערך 29 הופעות ליגה במדי מכבי חיפה, במהלכן כבש שער אחד, אותו כינה באותו ריאיון כ"הכי יפה בקריירה שלו". הקשר שהגיע בעונה שעברה לקדנציה שנייה בישראל לאחר ששיחק בעונת 2017/18 במכבי תל אביב, סייע כאמור לירוקים להשיג אליפות לאחר בצורת של 10 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully