וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי הביסה את אטלנטה והשוותה את הסדרה ל-1:1

אחרי שאיבדו את יתרון הביתיות במשחק הראשון, הבאקס התפוצצו על ההוקס עם 91:125 ענק בגמר המזרח. מילווקי כבר הוליכה ב-40 נקודות ברבע השלישי, כוכבי שתי הקבוצות לא שיחקו כלל ברבע הרביעי. יאניס שהצטיין עם 25 נצמד לשאקיל, 15 נקודות ו-9 איבודים ליאנג מנגד

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

אחרי ההפסד המפתיע במשחק הראשון בסדרה, במילווקי באקס היו עסוקים בעיקר בדבר אחד: איך עוצרים את טריי יאנג, שהפגיז 48 נקודות בניצחון ההוא וניפץ על הדרך לא מעט שיאים היסטוריים? את התשובה קיבלנו הלילה (בין שישי לשבת), ב-91:125 הענק של הבאקס על אטנלטה שקבע 1:1 בסדרה, במהלכו הכוכב הגדול של ההוקס התקשה מאוד מול ההגנה הקשוחה של היריבה כשרשם את אחד ממשחקיו הגרועים העונה - הוא סיים עם 15 נקודות באחוזים נוראיים ועם 9 איבודים (8 מהם במחצית הראשונה).

כבר בפתיחה נראה היה שרק קבוצה אחת הופיעה. מילווקי קלעה את כל ארבעת הניסיונות הראשונים שלה מחוץ לקשת בעוד שאטלנטה קלעה שלוש נקודות בלבד בחמש הדקות הראשונות. אחרי רבע ראשון שנגמר ביתרון שש בלבד לקבוצה הביתית, יאניס אנטטקומפו וחבריו פתחו מבערים ברבע השני בו רשמו 17:43 מרשים, שלמעשה הכריע את ההתמודדות, כשההפרש כבר הגיע ל-40 במהלך הרבע השלישי.

אי שם באמצע הרבע השלישי, שני המאמנים הבינו שהמשחק כבר גמור, כשיאנג ירד לספסל קצת פחות מארבע דקות לסיום הרבע ולא שב עוד לשחק. גם יתר הכוכבים של שתי הקבוצות מיעטו לשחק ברבע הרביעי שהפך לגארבג' טיים אחד גדול, בו קיבלו המחליפים הזדמנות להיכנס לסטטיסטיקה.

את קלעי המנצחת הוליך אנטטקומפו עם 25 נקודות ב-11 מ-18 מהשדה (0 מ-3 ל-3). היו לו גם 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות והוא הפך לשחקן השני בלבד ב-25 העונות האחרונות בפלייאוף שקולע 50 נקודות או יותר בתוך הצבע בשני המשחקים הראשונים (שאקיל אוניל היה הראשון). ג'רו הולידיי הוסיף 22 ו-7 אסיסטים וכריס מידלטון תרם 15 יחד עם 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

מנגד, יאנג שקלע 15 בלבד סיים עם 6 מ-16 מהשדה (1 מ-8 מחוץ לקשת) הוליך את קלעי ההוקס. הוא סחט במהלך הלילה עבירה אחת בלבד - מספר העבירות הכי נמוך שסחט במשחק מאז נובמבר 2018 והשלישית בלבד בקריירה (במשחק הקודם הוא סחט 9 כאלו). דנילו גלינארי הוסיף 12 וקאם ראדיש ששב לשחק קלע 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully