וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט תבחר ראשונה בדראפט ה-NBA, אוקלהומה סיטי רק שישית

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 8:49

הפיסטונס צפויים לבחור בקייד קנינגהאם, OKC שפנטזה על שתי בחירות בטופ 5 יצאה מאוכזבת. יוסטון שנייה, קליבלנד שלישית, טורונטו השתחלה למקום הרביעי

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

שנים לא פשוטות עוברות על דטרויט פיסטונס ואוהדיה. מאז האליפות האחרונה אי שם ב-2004, החלה הידרדרות קשה. בשנים הראשונות שלאחר האליפות השלישית בהיסטוריה של המועדון, הדברים עוד הסתדרו. הפיסטונס הגיעו שוב לגמר ושלוש פעמים ברציפות לגמר המזרח. אלא שמאז 2008/09, לא הצליחה דטרויט לסיים מעל למקום השמיני. ב-13 העונות האלו היא סיימה שלוש פעמים שמינית ושלוש פעמים הודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

אבל נראה שאחרי כל כך הרבה שנים, לאוהדי דטרויט יש סוף כל סוף סיבה אמיתית לחייך, אחרי שהלילה (בין שלישי לרביעי) בלוטרי של ה-NBA נקבע שהפיסטונס יבחרו ראשונים בדראפט לראשונה מאז שבחרו בבוב לניר בבחירה הראשונה בדראפט של 1970. המשמעות היא שקייד קנינגהאם, הכישרון הכי גדול בדראפט הנוכחי שקבוצות רבות חלמו לצרפו, ייבחר על ידי דטרויט.

לפיסטונס היה את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות בבחירה הראשונה בדראפט ביחד עם יוסטון (14 אחוז) אחרי שהיא סיימה את העונה הסדירה במקום האחרון במזרח עם מאזן של 52:20. מי שייצג את המועדון בלוטרי היה סנטר העבר של הקבוצה בן וואלאס, שזכה לשבחים על ההישג מאוהדי דטרויט ברשתות החברתיות.

הגארד הנפלא של אוקלהומה סטייט (2.03), קייד קנינגהאם, נחשב לכישרון אדיר ולאחד הפרוספקטים הגדולים של השנים האחרונות. הוא צפוי להצטרף לקבוצה הצעירה של הפיסטונס, שכוללת שלושה שחקנים שנבחרו בסיבוב הראשון בדראפט אשתקד - שניים מהם, אייזאה סטיוארט וסדיק ביי, אף נבחרו לחמישיות הרוקיז של העונה.

יוסטון שרשמה גם היא עונה מזעזעת תבחר במקום השני, בעוד שקליבלנד תבחר שלישית, טורונטו רביעית ואורלנדו תסגור את החמישייה הראשונה. אוקלהומה סיטי, שבמצב מסוים יכולה הייתה לזכות בשתי בחירות טופ 5, תבחר רק במקום השישי כשגולדן סטייט שתבחר שביעית והמג'יק שיבחרו חמישיים קיבלו את הבחירות שלהם בשל טריידים קודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully