וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס שוקל להחליף את היד הזורקת: "הוא יעבוד על הקליעה כל הקיץ"

אחרי שרשם את אחוזי העונשין הגרועים אי פעם בסדרת פלייאוף, הכוכב המושמץ נחוש להשתפר. דוק ריברס מבטיח: "אנחנו יודעים מה לעשות כדי לעזור לו"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

בן סימונס ממשיך לספוג אש יוקדת אחרי ההדחה המפתיעה של פילדלפיה בחצי גמר המזרח. הפורוורד הרב גוני שסיים את הסדרה מול אטלנטה עם 34 אחוז בלבד מהעונשין - האחוז הנמוך אי פעם בסדרת פלייאוף (מינימום 70 זריקות) - המשיך ל"ככב" בכותרות בארצות הברית גם לאחר שעברה יממה מאז ההפסד במשחק 7, בו בעיות הקליעה והחששות שלו ליזום מהלכים בהתקפה בלטו במיוחד.

ב-ESPN מדווחים שסימונס נחוש לענות למבקרים על הפרקט, ולשם כך מתכוון להקדיש את הקיץ הקרוב לעבודה אינטנסיבית על עקב האכילס שלו, במטרה לשפר את הקליעה מהעונשין ומטווחים אחרים. לשם כך, סימונס צפוי לוותר על השתתפותו באולימפיאדה עם נבחרת אוסטרליה.

"יש לנו תכנית איך לשפר את הקליעה שלו, ואנחנו בטוחים שזה יעבוד", הצהיר מאמן הסיקסרס דוק ריברס, שביקר את סימונס מיד אחרי ההדחה. "אני מאמין שאנחנו יודעים מה לעשות כדי לעזור לו לשפר את זה, יודעים מה צריך לשנות ואיך. הפגרה הזו תהיה שונה מבחינתו".

לדבריו של ריברס, סימונס משקיע לא מעט עבודה אישית כדי לשפר את הקליעה, "אבל לפעמים אתה יכול לעבוד כל היום, ולא קורה כלום כל עוד אתה לא עושה את זה בצורה הנכונה. אחרי שנה אחת כאן, אני חושב שזיהיתי מה הבעיה שלו ואיך אפשר לעזור לו לפתור אותה".

עוד בוואלה!

אמביד מאשים, ריברס מאוכזב: פילדלפיה קוטלת את בן סימונס אחרי ההדחה

לכתבה המלאה
שחקן פילדלפיה סיקסרס בן סימונס זורק. Tony Gutierrez, AP
יתחיל הכל מאפס? בן סימונס זורק/AP, Tony Gutierrez

סימונס אף שוקל פיתרון יוצא דופן: להחליף את היד הזורקת. בשנים האחרונות טענו כמה מהפרשנים שסימונס צריך לזרוק ביד ימין, בה נראה שהוא שולט בצורה יותר טובה בקרבת הטבעת. כעת, כך נראה, הוא שוקל את האפשרות הזו בחיוב. אם יעשה זאת, הוא לא יהיה שחקן ה-NBA הפעיל היחיד שעשה שינוי כזה: גם טריסטן תומפסון החליף את היד הזורקת מיד שמאל ליד ימין באמצע הקריירה, והגיע לתוצאות טובות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully