וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום בו הוכיח שהוא "הגאווה של ארגנטינה": ליאו מסי מתחיל להדאיג את ברצלונה

הפרעוש סירב לקבל מנוחה בקופה, השווה את שיא ההופעות של מסצ'ראנו והמחיש שוב את המחויבות המיוחדת שלו למולדת. בבית השני שלו כבר חוששים: "הזמן אוזל, והחוזה החדש עוד לא נחתם"

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 0:1/ספורט 1

ליאו מסי אולי עדיין לא הצעיד את ארגנטינה לזכייה בתואר גדול ואולי לא תמיד נמצא בשיאו כשהוא לובש את המדים הלאומיים, אבל על דבר אחד אין שום ויכוח: הוא מחויב לנבחרת בצורה טוטאלית.

הלילה (בין שני לשלישי) הפרעוש המחיש זאת שוב, כשסירב לקבל מנוחה במשחק מול פרגוואי, השווה את שיא ההופעות של חאבייר מסצ'ראנו עם משחקו ה-147 במדים הלאומיים, ועזר לאלביסלסטה לנצח 0:1 את פרגוואי ולהבטיח מקום ברבע גמר הקופה אמריקה.

למרות המעמסה הפיזית שנוצרה כתוצאה משנת הקורונה, על אף העונה השוחקת שעבר בברצלונה, מסי מסרב לנוח: הוא שותף בכל חמשת המשחקים האחרונים של ארגנטינה (שלושה בקופה, שניים במוקדמות המונדיאל), ולמרות שלא היה בשיאו, הוא ממשיך להקריב את עצמו וממשיך לספק רגעי קסם אופיינים מפעם לפעם.

מסצ'ראנו, חברו הטוב של מסי ששיתף איתו פעולה במדי ברצלונה והנבחרת, הילל את הפרעוש. "ברכות לליאו שהשווה את השיא שלי. אין אף אחד יותר טוב ויותר מחויב ממך, ואתה ממשיך להוכיח שאתה אגדה מדי יום. אף אחד לא מייצג את ארגנטינה בכבוד בעולם כמוך, אתה גאווה ארגנטינאית, לאומה הזאת יש מזל שאתה שלה", כתב באינסטגרם.

מסי כתב באינסטגרם בסיום ש"אני חש גאווה גדולה על שלבשתי את המדים הכחולים-לבנים כל כך הרבה פעמים כמו מאסצ'ה, שאותו אני אוהב, מכבד ומעריך מאז ומתמיד".

גם מאמן הנבחרת ליאונל סקאלוני הילל את המחויבות וההקרבה של מסי, ואמר בסיום ש"האמת היא שמסי נחוש לשחק בכל משחק, וקל מאוד להסתמך עליו, כי גם כשהוא עייף הוא עדיין עושה את ההבדל".

עוד בוואלה!

קופה אמריקה: ארגטינה קטעה בצורת, צ'ילה סיימה בתיקו, שתיהן ברבע הגמר

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Ricardo Mazalan, AP
יש יותר מחויב מזה? ליאו מסי/AP, Ricardo Mazalan

ובזמן שמסי ממשיך למצב את עצמו כאגדה בארגנטינה, את ברצלונה הוא מתחיל להדאיג. למרות שלפי כל ההערכות הפרעוש יחתום על חוזה חדש במועדון חייו, חוזהו הנוכחי יסתיים ב-30 ביוני, וברצלונה "מתחילה להרגיש את הלחץ" לפי "מונדו דפורטיבו".

לפי הדיווח, ברצלונה אמנם לא חוששת שהפרעוש יעזוב, אולם מודאגת מפגיעה תדמיתית שתספוג אם תאפשר למסי להפוך לשחקן חופשי. בברצלונה חוששים מחרושת השמועות וממחול השדים שסיטואציה כזו תיצור, ועדיין מקווים שיוכלו להכריז על הישארותו של מסי לפני שהחוזה הנוכחי יסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully