וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגטינה קטעה בצורת, צ'ילה סיימה בתיקו, שתיהן ברבע הגמר

הקופה מתחמם: ליאו מסי השווה את שיא ההופעות של האלביסלסטה וראה את פאפו גומס (10) מסדר ניצחון ראשון על פרגוואי מאז 2015 עם 0:1 קטן. גם צ'ילה עלתה אחרי 1:1 עם אורגוואי שהשכיח את הסקנדל, עצמי של וידאל מחק יתרון של ורגאס אבל לא מנע העפלה

תקציר: ארגנטינה - פרגוואי 0:1/ספורט 1

שלב הבתים של קופה אמריקה נמשך הלילה (בין שני לשלישי) עם המחזור השלישי בבית א', בסיומו ארגנטינה וצ'ילה הבטיחו עלייה לרבע הגמר, לאחר שהאלביסלסטה ניצחו 0:1 את פרגוואי ולה רוחה סיימה ב-1:1 עם אורוגוואי המאכזבת.

ליאונל מסי חוגג עם חברו לנבחרת ארגנטינה פאפו גומס. רויטרס
השווה את שיא ההופעות בנבחרת, וחגג. מסי/רויטרס
פאפו גומס, נבחרת ארגנטינה חוגג. רויטרס
יופי של גול. פאפו גומס/רויטרס

ארגנטינה - פרגוואי 0:1

כמעט שש שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שארגנטינה ניצחה את פרגוואי, והלילה הבצורת שכללה שני הפסדים ושני תיקו הסתיימה בדיוק העיתוי הנכון, למרות משחק פושר של האלביסלסטה. ליאו מסי שתוכנן לקבל מנוחה לא ויתר על ההזדמנות לפתוח בהרכב ולהשוות את שיא ההופעות של חאבייר מסצ'ראנו בנבחרת עם 147 משחקים, וראה את השחקנים שהתברגו בהרכב של ליאונל סקאלוני לראשונה בטורניר, מכניסים משב רוח רענן.

שניים מהם - אנחל די מריה ופאפו גומס - היו חתומים על השער היחיד במשחק, כשקשר פריז סן ז'רמן מצא בכדור עומק חכם בדקה ה-10 את שחקן סביליה, שסיים בהקפצה יפה לרשת. עד הסיום ארגנטינה לא הרשימה, כשקון אגוארו שפתח אף הוא לראשונה בטורניר רושם שתי החמצות, ומנגד הנבחרת של אדוארדו בריסו לא מצליחה לרשום סיכון ממשי על השער של האלביסלסטה, שמקומם ברבע הגמר מובטח כעת, עוד לפני מחזור הסיום של שלב הבתים מול בוליביה.

אדוארדו ורגאס, נבחרת צ'ילה חוגג. רויטרס
צ'ילה ואדוארדו ורגאס שמו את השערורייה בצד/רויטרס
שוער נבחרת צ'ילה קלאודיו בראבו עם שחקן נבחרת אורוגוואי לואיס סוארס. רויטרס
ההתקפה של אורוגוואי ממשיכה לקרטע. סוארס עם קלאודיו בראבו/רויטרס

צפו ב-1:1 של צ'ילה ואורוגוואי

תקציר: אורוגוואי - צ'ילה 1:1/ספורט 1

אורוגוואי - צ'ילה 1:1

תיקו שכולו ניצחון של צ'ילה, שאף היא מבטיחה מקום ברבע הגמר על אף הימים הסוערים שעברו עליה בצל הסקנדל במלון בו היו מעורבים כמה מהשחקנים הבכירים בנבחרת. מאמן לה רוחה מרטין לסארטה נמנע מסדרות חינוך ופתח עם הכוכבים הסוררים שהיו מעורבים בפרשה, כולל ארתורו וידאל, אדוארדו ורגאס וגארי מדל, אבל מי שעזרו לו לא פחות במחצית הראשונה היו אדינסון קבאני ולואיס סוארס, שהמשיכו את הכושר הבעייתי של שחקני ההתקפה של אורוגוואי והחמיצו ממצבים קורצים.

אדוארדו ורגאס כבש את שערו ה-14 בקופה והעלה את צ'ילה ליתרון עם בעיטה חזקה לרשת מזווית קשה בדקה ה-26, ומאז לה רוחה בעיקר התגוננה. רוב הזמן זה עבד, עד שארתורו וידאל כבש שער עצמי בדקה ה-66 שקבע חלוקת נקודות, אבל לא מנע מצ'ילה מקום ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully