וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין בוקר קלע 40 נקודות, פיניקס ניצחה את הקליפרס ועלתה ל-0:1 בגמר המערב

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 1:04

איזו הצגה: כוכב פיניקס רשם טריפל דאבל מרהיב והוסיף גם 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים כדי להעניק לקבוצתו ניצחון 114:120 במשחק הראשון בגמר. פול ג'ורג' קלע 34 מנגד, אך נעלם ברבע האחרון

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

דווין בוקר כבר רשם לא מעט משחקים גדולים בקריירה הלא יותר מדי ארוכה שלו. אלא שהערב (ראשון) כוכב פיניקס רשם אולי את משחקו הגדול ביותר במעמד הכי גדול והעלה את קבוצתו ליתרון של 0:1 בגמר המערב עם 114:120 על הקליפרס. בהיעדרו של כריס פול, בוקר נשא גם בנטל ניהול המשחק וסיים את המשחק הזה עם טריפל דאבל מדהים של 40 נקודות (15 מ-29 מהשדה), 11 אסיסטים ו-13 ריבאונדים. בוקר קלע 16 נקודות רצופות ברבע השלישי אחרי ריצת 2:16 של האורחים וברבע הרביעי הוא סיים את העבודה מול פול ג'ורג' שנתן משחק גדול, אבל פינה את הבמה לבוקר ברבע המכריע שהסתיים עם דאנק של בוקר ונקודות מהעונשין שסגרו עניין.

אבל בוקר לא היה לבד, הוא נהנה מעזרה בעיקר של דיאנדרה אייטון שחגג בצבע עם 20 נקודות כמעט ללא החטאה (10 מ-14) ו-9 ריבאונדים. ג'יי קראודר תפר שלוש שלשות במחצית הראשונה ותרם 13 נקודות לסאנס, שמשיגים ניצחון שמיני רצוף בפלייאוף שנפתח כזכור עם הדחה של הלייקרס ואז סוויפ מרשים מול דנבר. מנגד, פול ג'ורג' הפגיז 34 נקודות אבל כאמור נעלם ברבע האחרון למרות שקיבל יותר מנוחה מבוקר ששיחק 44 דקות. רג'י ג'קסון הוסיף 24 נקודות ורונדו קלע 8 כולל שתי שלשות קריטיות במאני טיים, אבל מול יכולת כזו של בוקר לא היה יותר מדי מה לעשות. הקליפרס ינסו להתאושש כפי שעשו כבר בסדרות הקודמות ויקוו שקוואי לאונרד כוכבם הגדול יחזור כמה שיותר מהר מהפציעה שלו.

דווין בוקר פיניקס. רויטרס
משחק שיא בקריירה במעמד הכי גדול בקריירה. דווין בוקר/רויטרס

מהלך המשחק

פול ג'ורג' הריץ את הקליפרס ליתרון 2:7 מהיר. פיניקס חזרה בזכות שלשה של קראודר אבל של סלים של מוריס בצבע קבעו 10:14 לאורחים וכפו פסק זמן ראשון על מונטי וויליאמס. המארחת חזרה למשחק בעיקר בזכות קראודר שצלף מבחוץ, אבל לפיניקס לא הייתה תשובה לפול ג'ורג' שלא החטיא כמעט והעניק לאורחים יתרון של 18:21 עם 12 נקודות אישיות. פיניקס שלפה מהספסל את קמרון פיין שהשווה עם שלשה משלו והרבע הראשון הסתיים בסקור נמוך: שוויון 21.

בפתיחת הרבע השני טיירון לו שלף את דמרכוס קאזינס. הסנטר שמנסה להתאושש מהפציעות האיומות שעבר הגיב עם שש נקודות בתוך שתי דקות כשהוא חוגג בצבע. אלא שהוא לא הסתפק בזה, קאזינס חגג על שאריץ' וגם החזיר את היתרון לקליפרס עם שלשה נדירה שהעלתה את מאזנו ל-11 נקודות וקבעה 35:37. אלא שפיניקס לא נבהלה מהבליץ של קאזינס והגיבה בעיקר עם דיאנדרה אייטון שחדר שוב ושוב ועם ארבע נקודות רצופות קבע יתרון 40:45 למארחים. בניגוד לרבע הראשון, הרבע השני התנהל בקצב מהיר מאוד עם הרבה נקודות. דווין בוקר התחיל לצבור נקודות עבור פיניקס, אבל שלשה של ג'ורג' קבעה 47:49 לאורחים. פיניקס הלכה שוב ושוב על אייטון שנותר ללא מאצ' אפ בצבע וקלע באין מפריע וסל של בוקר קבע: 54:57 למארחים בהפסקה.

עוד בוואלה!

אחרי ההדחה: הארדן חשף ששיחק פצוע ו"צולע", הנעל של דוראנט משגעת את אמריקה

לכתבה המלאה
דמרכוס קאזינס לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
הבליח משום מקום. קאזינס/רויטרס

פיניקס פתחה את הרבע השלישי עם הפצצות של קראודר וברידג'ס שצלפו מחוץ לקשת, דווין בוקר נכנס לעניינים והעניק למארחת יתרון שיא של 65:72. פיניקס עשתה סימני בריחה, אבל פול ג'ורג' עצר אותה עם שמונה נקודות רצופות כדי לכפות שוויון 76. המומנטום של הקליפרס נמשך עם שתי שלשות של רג'י ג'קסון שהשלימו ריצת 2:16 (!) לקליפרס שעלו ליתרון שיא של 78:84. אלא שמי שחשב שדווין בוקר יוותר על המשחק הזה כל כך מהר, טעה בגדול. כוכב הסאנס קלע לא פחות מ-16 נקודות רצופות עבור קבוצתו והחזיר לה את היתרון עם 88:90. הרבע הזה נגמר עם שלשה שביעית של פול ג'ורג' שקבע שוויון 93 בסוף הרבע המשוגע שהסתיים ב-36:39 לאורחים.

פול ג'ורג' לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. פול ג'ורג'/רויטרס

פול ג'ורג' נח על הספסל בפתיחת הרבע הרביעי וזה עלה ביוקר לקבוצה שלו, שנקלעה לפיגור שיא של 10 נקודות. מי שניסה להושיע את הקליפרס ברבע הזה היה דווקא רייג'ון רונדו שפיטם את ג'קסון ואז קלע שלשה נדירה שקבעה 101:107. אלא שכאן זה פחות או יותר נגמר. ג'קסון החטיא שלשה פנויה ואז איבד כדור לברידג'ס שקיבל כדור מבוקר והטביע כדי לקבוע 104:113 כשנותרו 2:34 דקות בלבד לסיום המשחק. האם כאן זה נגמר? ממש לא. רונדו התחיל לצלוף מכל טווח וטרנס מאן השלים ריצת 0:8 עם שלשה נוספת שצימקה ל-116:114 בלבד כשנותרו 22 שניות לסיום המשחק. אלא שאקורד הסיום היה של מי אם לא דווין בוקר שרשם הטבעה מהדהדת וסחט עבירה אחרי החטאה של באטום כדי לקבוע: 114:120 לפיניקס במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully