וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדחה: הארדן חשף ששיחק פצוע ו"צולע", הנעל של דוראנט משגעת את אמריקה

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 12:36

ברוקלין הודחה מהפלייאוף למרות הצגת שיא של קווין דוראנט, הארדן הפצוע "מרגיש כמו חרא", בארה"ב חושפים פרט משעשע על הסנטימטרים שחסרו לדוראנט לניצחון. וגם: יאניס מספר למה כמעט בכה

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

איזה משחק קיבלו הלילה (ראשון) חובבי ה-NBA, כשמילווקי וברוקלין נאבקו במשחק 7 בחצי גמר המזרח, ובסופו של דבר הבאקס ניצחו 111:115 בסיומה של סדרה בלתי נשכחת, מלאת כוכבים ורגעי שיא. אולי הגדול מהם היה קווין דוראנט, שסיים הלילה עם 48 נקודות אחרי עוד משחק דומיננטי, ואומנם בהארכה הוא החטיא את כל הזריקות שלו, כולל איירבול במהלך האחרון, אבל הקהל הרחב מעדיף לזכור את הסל המדהים שלו בסיום הזמן החוקי, שנייה לסיום, כשקלע תוך כדי סיבוב ושלח את המשחק להארכה.

יאניס אנטטוקומפו חוגג עם פי ג'יי טאקר העפלה לגמר המזרח, מילווקי באקס. רויטרס
מגיע לו. אנטטוקומפו חוגג/רויטרס
יאניס אנטטוקומפו, ברוקלין נטס מול מילווקי באקס. רויטרס
יצא ווינר, אחרי כל ההשמצות. יאניס/רויטרס

דוראנט היה כל כך קרוב לניצחון, אבל ההילוכים החוזרים הראו שהוא דרך על הקו בקצה הנעל שלו, והיה מרחק סנטימטרים מניצחון. בהארכה, כאמור, KD וחבריו כבר נראו עייפים, אחרי הרוטציה הקצרה, והעובדה שגם דוראנט וגם ג'יימס הארדן שיחקו משחק שלם (53 דקות), והנטס הצליחו לקלוע רק 2 נקודות ב-5 הדקות האחרונות.

הארדן, שסיים ערב מאכזב עם 2 מ-12 מהשלוש, חשף שהוא למעשה משחק עם פציעה בשלושת המשחקים האחרונים. "זה המסטרינג מדרגה 2", אמר הארדן על הפציעה בשריר שהגבילה אותו, שאילו זה לא היה פלייאוף ללא ספק היה יושב בצד ומחכה להחלמה מלאה, "למעשה עליתי למגרש צולע. נחתי בין משחקים. בחנתי את עצמי רק במשחקים עצמם. ניסיתי לתת את כל מה שיש לי, וזה מתסכל, אתה נותן את כולך, והפציעות עיכבו אותנו. קווין פעמיים, אני פעמיים, קיירי בפלייאוף. זה מאכזב, זה מרוקן אותך, זה מרגיש חרא", ומתסכל להתמודד עם זה, במיוחד בפלייאוף".

דוראנט, ש-48 הנקודות שלו הן שיא למשחק 7, נראה מאוכזב מאוד בסיום, כצפוי. "רצינו לנצח, בכל משחק, באליפות, כמו כל קבוצה. היופי במקצוע שלנו הוא שצריך לקום ולהמשיך, ונתכונן לעונה הבאה. צריך לתת קרדיט למילווקי, זו קבוצה נהדרת, עם סיכוי טוב לקחת אליפות. הסיפור צריך להיות גם עליהם, הם שיחקו טוב כל העונה, ובסדרה, והיום". דוראנט נשאל האם הוא יוצא מעודד מהיכולת שלו והמנהיגות בסדרה, וענה: "בכלל לא, למי אכפת?". לדברי KD, "כל הקבוצות עברו קשיים העונה, אני מכבד את כל הליגה, כל השחקנים עברו את הפרוטוקול של הקורונה, את הבועה, כולם עברו את זה. אני גאה בקבוצה שלי, אבל כולם עברו את זה. שיחקנו טוב, נתנו הופעה, וכולם פה היו מקצוענים כל העונה".

כמובן שהסנטימטרים הקצרים שחסרו לדוראנט לניצחון הסעירו את הרשת, כשאחד מכתבי ESPN אף הזכיר שלמעשה דוראנט נועל במשחקים מידה אחת גדולה יותר משהוא צריך כדי לא להגביל את התנועה שלו, דבר שאולי היווה את ההבדל בין סל ניצחון להדחה. דוראנט סיפר שהוא עצמו היה בטוח שהסל שקלע היה שלשת ניצחון, "אבל כף הרגל הענקית שלי דרכה על הקו... ראיתי כמה אני קרוב לגמור להם את העונה עם הקליעה הזאת".

עם זאת, הקליעה עצמה הייתה מופלאה, וסחטה תגובות נסערות משחקנים רבים בליגה. אפילו פי ג'יי טאקר, מי שהתעמת עם דוראנט לאורך כל הסדרה כששמר עליו, החמיא ליריבו: "זאת הייתה זריקה מדהימה! איזו קליעה. אני פשוט צחקתי, אשכרה צחקתי, כשהוא קלע את זה, כי זה היה מדהים".

סטיב נאש סיפר ש"בסיום אמרתי לשחקנים כמה אני גאה בהם, הם נתנו הכל. המון קשיים, המון פציעות, המון שינויים בסגל, והם לא יכלו לתת יותר. הקבוצה הזאת, בלי קיירי, עם ג'יימס על רגל אחת, כולם נתנו כל מה שיש להם, אני לא יודע מה עוד קווין יכול היה לתת, אני ממש גאה בהם". נאש הודה ש"העייפות הייתה חלק משמעותי, בסוף הסדרה כבר לא היו לנו כלים. היינו קרובים, הייה לנו הזדמנות, ואני גאה בשחקנים".

יאניס אנטטוקומפו, שענה למבקריו עם ערב נהדר של 40 נקודות וגישה התקפית ומלאת ביטחון, אמר בסיום שהפעם הוא כמעט בכה בשיחה עם חבריו שאחרי המשחק: "אני מנסה לא לעלות גבוה מדי או לרדת נמוך מדי בתחושות, אבל הפעם התרגשתי, כי באמת עשינו את המיטב. היכולת שלנו לבצע את המשימה, להאמין אחד בשני, לבטוח זה בזה, זה היה גדול. בסופו של דבר עבדנו קשה מאוד כל החיים שלנו בשביל הרגע הזה. אז היה חשוב לי בסיום שכולם יידעו להעריך את הרגע הזה".

ג'רו הולידיי אמר על הכוכב היווני: "הוא השחקן הכי טוב שלנו, הוא המנהיג שלנו, ואנחנו אחריו. כשהוא ננסה לפרוץ את החומה, אנחנו נכנסים בה יחד איתו. הוא המנהיג, משמש דוגמה, הוא לא מדבר הרבה, אבל תמיד מראה את הדרך הנכונה לשחק, ואנחנו אחריו".

"זאת הייתה הסדרה הארוכה אי פעם!", אמר פי ג'יי טאקר בסיום, "זה הרגיש כאילו שיחקנו שעות. כמו קרב איגרוף שלא מצליח להיגמר". גם מאמן מילווקי מייק בודנהולזר אמר: "זאת הייתה יופי של סדרה. אתה משקיע כל כך הרבה רגש, כל כך הרבה אנרגיות, כל הרבה זמן, כך שהחבורה שלנו קיבלה תגמול ענקי למאמץ שלה, עם ניצחון במשחק 7, אחרי הארכה. אתה פשוט שמח בשביל הקבוצה, שמח בשביל השחקנים".

כעת מילווקי תבחן בעניין מי תהיה הירבה שלה בגמר - אטלנטה או פילדלפיה שנפגשות הלילה למשחק 7 בחצי הגמר השני, ויאניס סיכם: "לא השלמנו את העבודה. זה המסר בחדר ההלבשה, חייבים להמשיך, בראש מורם. אי אפשר לשמוח מדי, או לרדת מדי, לא זכינו באליפות, חייבים להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully