וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי גברה על ברוקלין 111:115 במשחק 7 ועלתה לגמר המזרח, 48 נקודות של קווין דוראנט לא הספיקו

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 8:20

הקרב הגדול הסתיים בניצחון של יאניס אנטטוקומפו (40 נקודות) וחבריו: דוראנט כפה הארכה בסל מדהים, אבל נכנע לעייפות בדקה האחרונה אחרי ששיחק משחק שלם, והבאקס השלימו ניצחון 3:4 בסדרה בלתי נשכחת

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

מילווקי העפילה הבוקר (ראשון) לגמר המזרח, אחרי שגברה 111:115 על ברוקלין במשחק 7, בסיומו של משחק דרמטי וסדרה נהדרת. הקרב האדיר בין יאניס אנטטוקומפו לקווין דוראנט הוכרע רק אחרי הארכה, כשדוראנט קולע 48 נקודות ויאניס קולע 40, אבל בסופו של דבר כוכב ברוקלין נכנע לעייפות, ואחרי שכפה הארכה עם סל דרמטי בסיום 48 דקות בשנייה האחרונה, בדקה האחרונה של ההארכה העייפות כבר הכריעה אותו, אחרי ששיחק משחק שלם (53 דקות), וכוכב ברוקלין החטיא את הזריקות האחרונות, ויורד מנוצח.

קווין דוראנט מול יאניס אנטטוקומפו, ברוקלין נטס מול מילווקי באקס. רויטרס
קרב לפנתיאון. יאניס מול דוראנט/רויטרס

יאניס לא היה לבד. קריס מידלטון התאושש מפתיחה מקרטעת, וסיים עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות. ג'רו הולידיי לא פגע רוב המשחק, אבל סיפק את הסחורה ברגעי ההכרעה וסיים עם 13 נקודות. ברוק לופז היה מצוין בשני צדי המגרש, עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות, כולל אחת מכריעה על דוראנט. בסופו של דבר מילווקי מצליחה לנצח את המשחק השביעי בחוץ, אחרי שלכל אורך הסדרה שתי הקבוצות שמרו על הבית.

מנגד, דוראנט לא קיבל מספיק עזרה מהחברים, כשבלי קייירי אירווינג הפצוע הנטס נראו תקועים, ודוראנט שוב נאלץ לשחק את כל המשחק, בלי לקבל שנייה מנוחה, ואכן בסיום כבר נראה תשוש. ג'יימס הארדן סיים עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל רק 2 מ-12 מהשלוש ו-5 מ-17 מהשדה - כשגם הוא משחק 53 דקות מלאות. בלייק גריפין קלע 17 וקלט 11 ריבאונדים, ברוס בראון קלע 14, ובאופן חריג - הספסל של ברוקלין לא קלע ולו נקודה אחת, כשלמעשה סטיב נאש משתף רק שבעה שחקנים.

בסופו של דבר ההארכה הסתיימה בתוצאה 2:6 לטובת מילווקי, כשדוראנט החטיא את כל 6 הזריקות שלו בחמש הדקות האחרונות, ומסיים עם 17 מ-36 מהשדה. למעשה, המשחק הוכרע על סנטימטרים בודדים, כשדוראנט קלע סל גדול שנייה לסיום הזמן החוקי, ונדמה היה שזו שלשה שנותנת את הניצחון לנטס, אך הוא למעשה דרך על הקו בקצה הנעל, והסל נחשב ל-2 נקודות בלבד.

עוד בוואלה!

פצע פתוח: סיכום השבוע המטורף ב-NBA

לכתבה המלאה
ג'יימס הארדן מול יאניס אנטטוקומפו, ברוקלין נטס מול מילווקי באקס. רויטרס
לא מספיק. הארדן/רויטרס

המחצית הראשנה הייתה צמודה, אבל ברוקלין הייתה זו שהצליחה להוליך. הרבע הראשון הסתיים ב-25:28 למארחת, שלשה של גריפין קבעה יתרון 25:34 דקה בתוך הרבע השני, דוראנט אף קבע 43:53 דקה לסיום ההפסקה, אבל למחצית הנטס ירדו ביתרון 6 בלבד. ברבע השלישי יאניס העלה הילוך, המהפך הושלם כשמילווקי עלתה ל-68:72, אבל לרבע האחרון הנטס עלו ביתרון 82:83, כשהמשחק הופך להפכפך וצמוד.

קווין דוראנט מול פי ג'יי טאקר, ברוקלין נטס מול מילווקי באקס. רויטרס
נתגעגע למאצ' אפ הזה. דוראנט מול טאקר/רויטרס
יאניס אנטטוקומפו, ברוקלין נטס מול מילווקי באקס. רויטרס
אינטנסיביות ייחודית. משחק 7/רויטרס

4:00 דקות לסיום ג'יימס הארדן קלע שלשה מזליקית עם הקרש שקבעה 96:101 לנטס, אבל שלשות של מידלטון והולידיי וסל של יאניס קבעו ריצת 0:8 ויתרון 104:101 לבאקס. דוראנט שמר על ברוקלין בתמונה עם שני סלים רצופים, רשם החטאה ואיבוד, ו-42 שניות לסיום צימק ל-109:107. הכדור הלך למילווקי, מידלטון החטיא שלשה 23 שניות לסיום, אבל הבאקס הצליחו לקחת את הריבאונד הקריטי בהתקפה. עם זאת, גם אחרי פסק זמן, הם לא הצליחו לזרוק לסל ב-24 שניות, והכדור האחרון הלך לברוקלין, 6.0 שניות לסיום. דוראנט קיבל כדור קשה, זרק תוך כדי סיבוב, והכדור צלל פנימה, עם 1.0 שניה על השעון. ההילוך החוזר הראה שהוא דרך על קו השלוש בקצה הנעל, והסל היה שווה רק שתי נקודות, 109:109. יאניס עוד החטיא זריקה קשה, והמשחק הלך להארכה.

בהארכה נקלע רק סל אחד בשלוש הדקות הראשונות, של ברוס בראון מריבאונד התקפה. 1:12 לסיום אנטטקומפו קלע מקרוב והשווה ל-109:109, בצד השני לופז חסם את דוראנט, ו-40 שניות לסיום מידלטון קבר ג'אמפר מחצי מרחק וקבע עוד מהפך, 111:113 למילווקי. דוראנט החטיא כשנותרו 34 שניות לסיום, מילווקי לא הצליחה לקלוע בצד השני, ו-11 שניות לסיום דוראנט לקח ריבאונד ויצא להתקפה אחרונה, עם אפשרות לנצח או להשוות, אבל הזריקה שלו 0.3 שניות לסיום אפילו לא פגעה בטבעת, והנטס הודחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully