וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנס מאן: "כמה נקודות היו לי?", פול ג'ורג': "מגיע לו, הוא אדיר"

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 9:54

גארד הקליפרס שהפגיז 39 נקודות בניצחון הגדול זכה לשבחים: "קוואי מאן". מיטשל: "אין לי מושג מה אעשה עם עצמי בשבוע הבא". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

כשלוס אנג'לס קליפרס הודיעה שהכוכב הכי גדול שלה, קוואי לאונרד, נפצע ויחמיץ את סיום העונה, רבים מאוהדי הקבוצה כבר החלו לסכם את העונה, למרות יתרון 2:3 בסדרה מול יוטה ג'אז. פתאום, גמר אזורי ראשון בהיסטוריה היה נראה רחוק. למרות זאת, נותרה בהם מעט תקווה, שאולי הפעם פול ג'ורג' יתעלה, ייקח אחריות במאני טיים ויוליך את הקבוצה ל-2:4 על הג'אז הקשים בחצי גמר המערב.

ג'ורג' אמנם היה לא רע בכלל, אך לא הוא היה זה שסחף את הקליפרס לניצחון 119:131 על יוטה הלילה (בין שישי לשבת), שקבע 2:4 בסדרה ושלח את הקבוצה מעיר המלאכים לגמר אזורי ראשון בתולדות המועדון. טרנס מאן, שהגיע לליגת הכדורסל הטובה בעולם רק בעונה שעברה כשנבחר במקום ה-48 (!) בדראפט 2019, קלע שיא קריירה מדהים של 39 נקודות, כולל 20 ברבע השלישי והחזיר את קבוצתו מפיגור של 25 נקודות בדרך למפגש עם פיניקס החזקה בגמר המערב.

"השאירו אותי פנוי, אני בסך הכול זרקתי והכנסתי", אמר מאן הנרגש, שסיים עם 7 מ-10 מחוץ לקשת. "כמה נקודות היו לי? 34? כשהבטתי ללוח התוצאות, זה הדבר האחרון שאני זוכר", הוסיף הגארד שמעולם לא קלע יותר מ-25 נקודות במשחק NBA. "כשדונובן מיטשל קלע שלשה בפתיחת הרבע השלישי והגדיל עוד יותר את ההפרש, פשוט לא רצינו ללכת הביתה, אז התחלנו לשחק".

"מגיע לו, הוא היה אדיר", פרגן לו ג'ורג'. "המקום בגמר המערב מגיע לנו, הראינו זאת לכל אורך העונה הסדירה וכעת גם בפלייאוף".

"אני עדיין לא מעכל את זה שאנחנו בחוץ", אמר כוכב יוטה דונובן מיטשל. "אין לי מושג מה אעשה עם עצמי בשבוע הבא, כנראה שפשוט אצפה במשחקים בטלוויזיה, מלא בזעם וכעס. זה הולך להציק לי זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully