וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בקופה אמריקה: סוארס מחכה למסי, אוטאמנדי עונה למבקרים

שני החברים הטובים יתעמתו בברזיליה, כאשר אורוגוואי תערוך את משחקה הראשון בקופה מול ארגנטינה (בין ו' ל-ש', 3:00, ספורט4). לפני כן: צ'ילה מול בוליביה

תקציר: צפו בשער של כוכב ארגנטינה ליאונל מסי מול צ'ילה/ספורט1

המחזור השני של בית א' בקופה אמריקה 2021 יכניס לטורניר את אורוגוואי שנחה במחזור הפתיחה, כשהיא תפגוש בברזיליה את ארגנטינה לאחד המשחקים הכי גדולים וטעונים שיש לדרום אמריקה להציע. עוד לפני כן, צ'ילה תשחק מול בוליביה בקויאבה.

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מול ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"גם אני יכול". לואיס סוארס עם ליאונל מסי/רויטרס

ארגנטינה - אורוגוואי (בין שישי לשבת, 3:00, ספורט4)

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות - שתיים במוקדמות המונדיאל ואז 1:1 מול צ'ילה בפתיחת הקופה - ליאונל מסי וחבריו מחפשים ניצחון מול יריבה ותיקה לה לא הפסידו בארבעת המפגשים הקודמים. גם אורוגוואי לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, אבל הפעם אדינסון קבאני חוזר מהרחקה כדי לשתף פעולה עם לואיס סוארס, שהתקשה בשני המשחקים האחרונים מול ונצואלה ופרגוואי שהסתיימו ללא שערים. "ארגנטינה עם התקפה חזקה, אבל גם אני יכול לנצל את הפגיעות שיש לה בהגנה, כמו שיש לכל נבחרת", אמר סוארס לקראת העימות עם החבר הטוב מסי.

ליאונל סקאלוני ספג ביקורות על ההופעה של ארגנטינה מול צ'ילה, ומתלבט האם לפתוח עם שלושה שחקני הגנה או ארבעה. הבלם כריסטיאן רומרו, שסבל מפציעה והחמיץ את המשחק הקודם, יחזור להרכב ויפתח לצד ניקו אוטאמנדי שגם הוא עמד בעין הסערה בימים האחרונים. הבלם הגיב בטוויטר: "אל תיתן לרעש שעושים אנשים אחרים להשתיק את הקול הפנימי שלך". ניקו גונסאלס בספק ואנחל די מריה צפוי להחליפו.

עוד בוואלה!

ליאונל מסי ביקר את השיפוט והודה: "לא היינו רגועים, הסתבכנו"

לכתבה המלאה
קלאודיו בראבו שוער נבחרת צ'ילה. רויטרס
"צריכים להיות יותר רגועים". קלאודיו בראבו/רויטרס

צ'ילה - בוליביה (שישי, 0:00, ספורט4)

מאז שלב הבתים ב-1975, צ'ילה לא הפסידה לבוליביה בקופה אמריקה, ואין לה כוונה שזה יקרה באצטדיון בקויאבה. לה רוחה, אלופת היבשת ב-2015 ו-2016, מגיעה אחרי שלוש תוצאות 1:1 רצופות והשוער קלאודיו בראבו יודע: "אנחנו חייבים לשפר את אחוזי ההחזקה שלנו בכדור ולהיות יותר רגועים. כשאנחנו לא שולטים בכדור, אנחנו חשים לא בנוח ומסתבכים. בוליביה הגיעה ללא מלך שעריה מרסלו מרטינס שהיה אחד החיוביים לקורונה ותקף את ההתאחדות הדרום אמריקאית ברשתות (אם כי לאחר מכן מחק את הפוסט): "תודה על כל זה, קונמבול. זה הכול בגללכם. אם אדם אחד ימות, מה תעשו? רק כסף חשוב לכם. האם חיי השחקנים לא שווים דבר?". בהפסד לפרגוואי הורחק הילד חאומה קוויאר בבכורה וגם הוא ייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully