וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה - סקוטלנד: רשפורד יודע ש"זה עשוי להיות משחק שיזכרו לנו כל הקריירה"

עודכן לאחרונה: 19.6.2021 / 18:44

המאבק הכי ותיק בתולדות הכדורגל: אנגליה וסקוטלנד ייפגשו בוומבלי (שישי, 22:00), קיין מקווה להמשיך במומנטום, הסקוטים שמחים להגיע כאנדרדוג

מחזור 2הסתיים18/06/2021
אנגליה
    0
      סקוטלנד
      אורן יוסיפוביץ ואורי לוי מתכוננים למשחקי יום שישי/עריכת וידאו: ליר שפיגלר

      חובבי הכדורגל מתמוגגים: נבחרות אנגליה וסקוטלנד ייפגשו מחר (שישי) בוומבלי במסגרת בית ד' ביורו 2020, בעוד קלאסיקה בהתהוות (22:00, רשת). אנגליה תחפש ניצחון שני (אחרי ה-0:1 על קרואטה במשחק הראשון), ואילו הסקוטים ינסו להתאושש מההפסד 2:0 לצ'כיה, דווקא מול יריבתם הנצחית.

      הארי קיין, נבחרת אנגליה. רויטרס
      תמיד טעון. אנגליה מחכה לסקוטלנד/רויטרס

      אנגליה

      אנגליה מגיעה למשחק מעודדת, עם שבעה ניצחונות רצופים שבמהלכם ספגה רק שער אחד. האנגלים לא עברו את רבע הגמר ביורו מאז 1996 (אז הגיעו לחצי הגמר), וגארת' סאות'גייט ימשיך ליהנות מסגל מלא, מלבד לשוער דין הנדרסון שנפצע, בתקווה להמשיך במומנטום החיובי. הארי מגווייר התאושש מהפציעה בקרסולו אך ספק יסוכן בהרכב מול סקוטלנד, כשעל פי התקשורת האנגלית הנבחרת אמורה לפתוח באותו הרכב שניצח את קרואטיה. ההתלבטות היחידה בהרכב היא בעמדת המגן השמאלי, ואם להציב את לוק שואו במקום קירן טריפייר.

      הארי קיין טוען: "יהיה משחק קשה מאוד, ללא ספק. לדעתי הכוח האמיתי שלהם הוא ברוח הקבוצתית ובעבודת הצוות. היה להם חוסר מזל מול צ'כיה, הם שיחקו טוב. מבחינתנו היה משחק טוב מול קרואטיה, היו לנו הרבה רגעים טובים, אך כמובן גם מקום לשיפור. יהיה משחק שונה לחלוטין, ונהיה חייבים להגיע מפוקסים". מרכוס רשפורד הוסיף: "כשחקן אתה תמיד רוצה להיות חלק ממשחקים היסטוריים, וזה עשוי להיות אחד שייזכר לאורך כל הקריירה שלנו".

      עוד בוואלה!

      בלינגהאם עשה היסטוריה, אנגליה חגגה, אוהד נפל מהיציע ונפצע קשה

      לכתבה המלאה
      מרכוס רשפורד באימון נבחרת אנגליה. רויטרס
      מה נזכור? רשפורד/רויטרס

      סקוטלנד

      הסקוטים אכזבו מאוד מול צ'כיה, ועל אף שסבלו מחוסר מזל במשחק הראשון בטורניר גדול אחרי 23 שנה, הם יודעים שהם חייבים להשתפר. קירן טירני, שנעדר מהמשחק מול צ'כיה, עדיין נאבק בפציעה אך עשוי להיות משותף, וכך או כך ההערכה היא שהמאמן סטיב קלארק יעשה מספר שינויים בהרכב. "התקשורת האנגלית בטוחה שהפערים בין הנבחרות הם עצומים", אמר קלארק, "להם יש סופרסטארים, נגיע כאנדרדוג, אבל גם לנו יש כמה סופרסטארים קטנים שיכולים לשחק ולעשות בעיות ליריבה".

      טריוויה

      • המפגש היחיד בין אנגליה לסקוטלנד ביורו היה ב-1996, שערים של אלן שירר ופול גאסקוין העניקו לאנגלים ניצחון 0:2 בלתי נשכח בוומבלי, אחרי שדייויד סימן עצר פנדל של גארי מקליסטר.
      • שתי הנבחרות נפגשו 114 פעמים - המשחק הבינלאומי ששוחק הכי הרבה בתולדות הכדורגל. לאנגליה 48 ניצחונות, לסקוטים 41, 25 פעמים זה נגמר בתיקו.
      • אנגליה ניצחה 18 מ-32 המשחקים בין הנבחרות בוומבלי, לסקוטים יש 9 ניצחונות באצטדיון. ב-15 המשחקים האחרונים לא היה תיקו: 11 לאנגליה, 4 ניצחונות לסקוטלנד.
      @treyrey7

      Unless its fresh dont eat it ? #HAIRFOODHYPE #SageTel…

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully