וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מסביר למה חתם במכבי ראשון לציון ו"מאמין שנועם דוברת יישאר"

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 22:18

מאמן מכבי ראשון לציון התייחס לשמועות על הצעה מהפועל ירושלים ("בדקנו את כל השטח. לא היה משהו קונקרטי"), טוען שהתקציב של ראשון לציון יעלה למרות שלא תשחק ביורוקאפ ובונה סגל לעונה הבאה

גיא גודס החליט להמשיך במכבי ראשון לציון, והיום (שלישי) חתם לשנתיים נוספות במועדון. גודס נפגש לפני שבוע וחצי עם יצחק פרי כשבמקביל הייתה התעניינות ראשונית מצד הפועל ירושלים, אך המגעים מצד המועדון מהבירה לא התפתחו והוא החליט להישאר בעיר היין. גודס התראיין לתוכנית הספורט ברדיו 103FM והתייחס לתוכניות המקצועיות שלו ושל קבוצתו.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
"פנינו ליורוקאפ במיילים ובסמסים, הם כנראה לא רוצים ולא מוכנים כרגע". גודס/לירון מולדובן

צביקה שרף: אתה מאריך חוזה במועדון לשנתיים נוספות, מדוע? אני חשבתי שתצא לאתגרים חדשים.

"אז לא היו הרבה אתגרים חדשים, בדקנו את כל השטח. לא היה משהו קונקרטי, נכון להיום בבוקר, והחלטתי ללכת על ההצעה הכי טובה מקצועית וכלכלית".

תקבלו תקציב יותר טוב משנה שעברה, כדי שתוכלו לבנות מחדש את הקבוצה לטופ?

"קצת יותר משנה שעברה, זה בטוח. אני מאמין שהוא יעלה וזה יעזור לנו להביא שחקנים טובים ואיכותיים יותר".

רון קופמן: אני מופתע כי יש למועדון תמיכה עירונית וספונסרים מקטן עד גדול, אבל ראשון היא העיר הרביעית בגודלה בישראל שגרים בה המון אנשים שקובעים בתעשייה ואף אחד לא נרתם לקטע הזה.
שרף: פרי חורש את כל ראשון מימינה ומשמאלה ומחפש ומנסה להביא אבל זה לא פשוט.


"אני מסכים עם צביקה שבאמת עוברים ממקום למקום כדי לנסות לרתום מישהו אבל ראשון היא עיר מעורבת ויש בה המון אנשים שהם לאו דווקא אוהדי ראשון אלא של מכבי או של חולון. זה דבר שגם אני שואל אחרי היכרות עם העיר רבה שנים, והתשובות בסופו של דבר אותן תשובות".

נועם דוברת הולך מהנוער למכבי ת"א או נשאר בראשון?

"אני לא כל כך יודע ולא מעורב בהחלטות של נועם אבל אני כן יודע על האופציה שיש כל מיני יציאות, אבל זה רק לחו"ל. אני מאמין שבסופו של דבר הוא יישאר במכבי ראשון וימשיך בהתקדמות שלו".

השאלה היא אם תשחקו ביורוקאפ או לא.

"לא, יורוקאפ יש לנו כרגע תשובה שלילית או חוסר תשובה שלילית. כרגע לא מכניסים קבוצה מישראל. אני חושב שהם ציפו שהשנה אולי ירושלים, וירושלים כנראה הודיעו להם שלא. אנחנו פנינו ליורוקאפ במיילים ובסמסים, הם כנראה לא רוצים ולא מוכנים כרגע. אני חושב שגם המיקום שלנו לא עזר להחלטה. אבל אין מה לעשות, אנחנו באמת מנסים, נרשמנו גם לצ'מפיונס ליג".

אני אומר שבשביל דוברת אם היה יורוקאפ היה קל יותר להשאיר אותו.

"אני מסכים וחושב שגם בשנה שעברה, לצערי, מכורח הנסיבות ויתרנו על זה וזה היה חשוב בעיקר לדוברת וגם לחבר'ה הצעירים שרצו לשחק באירופה. הייתה לנו בעיה של כסף אבל גם בעיה של טיסות ויציאות וכל הפרוצדורה של בדיקות ומטוסים פרטיים - אין לנו את היכולת לטוס פרטי לשחק ביורוקאפ. הם אימצו את השיטה של היורוליג להבדיל מהצ'מפיונס ליג, שהפך את זה לבועה וזה היה הרבה יותר קל".

מה המטרות שלכם? הרי הליגה לא משתנה ויש את הכוחות הדומיננטיים ויש את המפתיעות, מה בדיוק האתגרים אם לא יהיה מפעל אירופאי?

"זה קשה לכולם, וקשה גם למועדון. המועדון רוצה מאוד אבל הנסיבות הן שונות כרגע וצריך לקבל את זה. אם יהיה משהו חדש יודיעו לנו".

מי מהזרים חוזר?

"כרגע עוד אף אחד. ממחר נתחיל לבנות, גם לשבת עם ישראלים וגם לראות זרים. כרגע המחירים גבוהים מאוד, ובאופן טבעי גם אחרי שנת קורונה שכולם מרגישים שהם ירדו, אז עכשיו הרבה מנסים לעלות. אז ננסה לבנות את הקבוצה הכי טובה תחרותית".

יש סיכוי שמונרו יבוא? אם לא משחקים באירופה זה עוד יותר טוב בשבילו מבחינת הכושר הגופני.

"יכול להיות. המטרה שלנו היא, כמובן, להיות בצמרת כמו שהיינו ב-3 השנים האחרונות. זה לא יהיה קל אבל נעשה את הכי טוב שלנו".

עוד בוואלה!

"הכדורסל עדיין גורם לי לבכות": 50 על 50 עם גיא גודס

לכתבה המלאה
נועם דוברת, מכבי ראשון לציון, מול סי ג'יי האריס, הפועל חולון. דני מרון
נו, יישאר? דוברת/דני מרון

ג'רמי פארגו פרש?

"הוא משחק במשחקי הראווה שלbig three ונהנה שם. הוא לא מתחיל עונה בארץ, הוא מגיע בדיוק לחודשיים שלושה, אבל קשה לי להאמין שהוא ימשיך הלאה למקצוענים".

יש כבר שמות שאתה מעוניין בהם מהליגה השנייה?

"יש ישראלים שאני עוקב אחריהם, שאפשר להביא אותם ואולי הם יכולים לעשות את קפיצת המדרגה לליגת העל. יש דווקא הרבה חבר'ה צעירים מעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully