וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה סיים את הבדיקות הרפואיות, החתימה בהפועל באר שבע: ככל הנראה ביום שלישי

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 20:50

הקשר שסיים את דרכו באנורתוזיס פמגוסטה הגיע למתחם ועתיד להיות שחקן החיזוק העשירי בסגל של רוני לוי. הקבוצה הציגה את מדי הבית לעונה הקרובה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

דור מיכה סיים היום (שני) את הבדיקות הרפואיות במרכז הרפואי סורוקה לקראת החתימה הרשמית בהפועל באר שבע. הקשר הגיע לעיר והוא עבר סדרת בדיקות בדומה לזו שעבר אתמול דוידה פטרוצ'י לקראת החתימה במועדון. החתימה הרשמית ככל הנראה תתבצע מחר.

קשר מכבי תל אביב לשעבר, שסיים את דרכו באנורתוזיס פמגוסטה, צפוי להיות החיזוק העשירי של המועדון אחרי דוידה פטרוצ'י, אריאל הרוש, איתן טיבי, יוג'ין אנסה, איתי שכטר, עומרי גלזר, רועי גורדנה, אביב סולומון ואיאד אבו עביד.

דור מיכה במתחם של הפועל באר שבע. וסרמיליה,
שב ארצה. מיכה/וסרמיליה

מיכה, 29, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והפך לאחד השחקנים האהובים במועדון, הועזב בקיץ שעבר ביחד עם עומר אצילי לאחר פרשת הקטינות. הוא חתם לשנתיים בשורות הקבוצה הקפריסאית וממש כמו אצילי, שב ארצה פחות משנה לאחר שעזב לחו"ל. באנורתוזיס שותף ב-21 משחקי ליגה בעונה החולפת, כבש שער אחד ובישל עוד שלושה.

עוד בוואלה!

רוצים הובאן, חוששים מקואנקה: בבאר שבע מחפשים מנהיג חדש

לכתבה המלאה

הצגת מדי הבית החדשים של הקבוצה לעונה הקרובה

בתוך כך ממשיכים במועדון בחיפושים אחר חלוץ ומגן שמאלי זרים. במועדון הבהירו הבוקר כי בשלב הזה הם לא במגעים לצירופו של ניקיטה רוקאביצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully