וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברייטד? פול ג'ורג' שלח מסר ליוטה ולג'ו אינגלס: "הוא אחד הטובים ב-NBA"

אחרי ההקנטות של האוסטרלי ושל אוהדי הג'אז והפרשנים, הכוכב המושמץ של הקליפרס סוף סוף ענה על המגרש וסחט מחמאות מטיירון לו. דונובן מיטשל מבטיח להיות כשיר למשחק 4: "לא רציתי לסכן את עצמי"

פול ג'ורג' התעורר. אחרי שהתקשה בשני המשחקים הראשונים בסדרה מול יוטה, קלע ב-34 אחוז בלבד מהשדה והמשיך את הפלייאוף הפושר שלו, כוכב הקליפרס סוף סוף נראה כמו הכוכב שהוא אמור להיות, ועזר לקבוצה מ-LA להביס 106:132 את הג'אז ולצמק ל-2:1 בסדרת חצי גמר המערב.

ג'ורג' סיים עם 31 נקודות, איפס את הידית עם 12 מ-24 מהשדה כולל 6 מ-10 מהשלוש, והיה המנוע מאחורי הבריחה של הקליפרס ברבע השני, בו קלע 13 נקודות והוביל ריצת 2:13 שנתנה רוח גבית עד לסיום.

כעת הוא מקווה להמשיך ביכולת המשופרת גם במשחקים הבאים, אחרי שאוהדי הג'אז הקניטו אותו בקריאות "אוברייטד" במשחקים הקודמים ואחרי שהפרשנים כולל ג'יילן רוז שאמר ש"הוא לא סופרסטאר", פקפקו בו. "פשוט לקחתי את הזריקות שלי. הגעתי לזריקות שאני מרגיש איתן בנוח, והפעם זה נכנס", הסביר ג'ורג', שגם הצליח להשתחרר מהשמירה ומהטראש טוק של ג'ו אינגלס.

הפורוורד האוסטרלי פיתח יריבות עם ג'ורג' כבר ב-2018, במהלך סדרת הפלייאוף בין יוטה לאוקלהומה סיטי, והיא נמשכת עד היום. במשחק הקודם, נראה אינגלס מלגלג על ג'ורג' אחרי שניסה לסחוט עבירה, ובמהלך המשחק הלילה השניים נראו מנהלים דין ודברים כמה פעמים.

כשנשאל על אינגלס, ג'ורג' ענה בלקוניות: "הוא פשוט לא מעניין. שאלה הבאה", אבל כך או כך, הוא עדיין יודע שנטל ההוכחה עליו, למרות המשחק הטוב הלילה.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג', מרכוס מוריס. Mark J. Terrill, AP
סוף סוף נראה כמו כוכב על אמיתי. פול ג'ורג'/AP, Mark J. Terrill

ג'ורג' לא מעניק עד עכשיו את הסיוע הנדרש לקוואי לאונרד, אבל הלילה זה התחבר: לאונרד קלע 34, וזו הייתה הפעם השנייה שהוא וג'ורג' קולעים 30 ומעלה במשחק פלייאוף.

"ברור שמדובר בשניים מהשחקנים הכי טובים בליגה", אמר טיירון לו, וניסה להסביר את השינוי המנטלי שהפגינו באמצעות מטאפורה: "כשאתה הולך למסעדה, אתה לא מגיע בשביל הקטשופ, אלא בשביל הסטייק. הלילה החבר'ה שלנו באו בשביל הסטייק, וזה כל מה שהיינו צריכים".

לו מסביר ש"כשג'ורג' במיטבו, אנחנו קבוצה אחרת. זה ברור לנו, כי זה היה ככה כל העונה. הוא היה מצוין השנה, ונכון שהיו לו גם משחקים רעים, אבל זה קורה לכל אחד".

ג'ורג' לקח על עצמו באופן אישי גם את המשימה הקבוצתית החשובה ביותר של הקליפרס, לעצור את דונובן מיטשל. הקבוצה מ-LA אמנם נחלה הצלחה חלקית כשמיטשל הגיע ל-30 נקודות משחק חמישי ברציפות, אבל הצליחו להקשות עליו, גרמו לו לא לקלוע ב-16 הדקות הראשונות של המשחק, ושמרו אותו צמוד כל המשחק, כשהפעם בניגוד לשני המשחקים הקודמים בהם שמרו אותו צמוד רק ב-71 אחוז מהזריקות שלו, הם נשארו צמודים בכל הזריקות שלו למעט אחת.

עוד בוואלה!

קוואי וג'ורג' התעוררו, הקליפרס הביסו 106:132 את יוטה וצימקו ל-2:1 בחצי גמר המערב

לכתבה המלאה
דונובן מיטשל, יוטה ג'אז אחרי שנפצע. Mark J. Terrill, AP
דונובן מיטשל מבטיח: הפציעה לא רצינית/AP, Mark J. Terrill

"החלטנו שהוא לא הולך לנצח אותנו הלילה", הסביר ג'ורג'. "הבנו שצריך לכפות על יוטה לתת לשחקנים אחרים לנסות לנצח אותנו. אי אפשר לתת לו לקחת את כל הזריקות האלה בקלות".

מיטשל סיים את המשחק כשהוא שוב סוחב פציעה קלה, אחרי שחש כאבים בקרסול הימני. מיטשל ירד לחדר ההלבשה ברבע האחרון, אבל טוען שיהיה כשיר למשחק 4. "יכולתי לחזור, אבל לא הייתי צריך לסכן את עצמי בפיגור של 18 נקודות, בנקודה הזאת של המשחק. אבל בשורה התחתונה אהיה בסדר".

מאמן יוטה קווין סניידר הבהיר ש"הוא בכושר טוב. הוא היה יכול לחזור למשחק, אבל לא רצינו לעשות את זה. זאת הייתה ההחלטה שלי, כי המשחק כבר חמק מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully