וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי וג'ורג' התעוררו, הקליפרס הביסו 106:132 את יוטה וצימקו ל-2:1 בחצי גמר המערב

34 נקודות של לאונרד, 31 של ג'ורג' והגנה איזורית שהגבילה את הג'אז ל-17 סלים בלבד בצבע, עזרו לקליפרס לחזור לסדרה, למרות 30 של דונובן מיטשל. הקאמבק מול דאלאס ישוחזר?

עדיין בחיים: הקליפרס צימקו הלילה (בין שבת לראשון) ל-2:1 מול יוטה בחצי גמר המערב, לאחר שהביסו את הג'אז 106:132 במשחק השלישי בסטייפלס סנטר. אחרי שני משחקים בהם דונובן מיטשל לבדו קלע כמעט כמו קוואי לאונרד ופול ג'ורג', שני הכוכבים של הקליפרס התעוררו: ללאונרד היו 34 נקודות ו-12 ריבאונדים, לג'ורג' היו 31, ויחד הם סחפו את הקבוצה מ-LA לניצחון משכנע, שאולי מרמז על קאמבק מהסוג שעשו בסיבוב הראשון מול דאלאס, בעוד סדרה שנקלעו בה לפיגור 2:0.

ההגנה של הקליפרס העבירה מסר מהרגע הראשון, כשעצרה את דונובן מיטשל ללא נקודות ברבע הפותח, שהסתיים ביתרון קל למארחת. 13 נקודות של פול ג'ורג' ברבע השני שחררו אותו אחרי שני משחקים חלשים אותם סיים עם 34 אחוז בלבד מהשדה, והובילו בריחה של הקליפרס שסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 15 נקודות.

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
התעשת. קוואי/רויטרס
שחקני לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג', מרכוס מוריס חוגגים. רויטרס
הוביל את הבריחה ברבע השני. פול ג'ורג' חוגג עם מרכוס מוריס/רויטרס
דונובן מיטשל, יוטה ג'אז. רויטרס
משחק חמישי ברציפות עם 30 נקודות ומעלה. דונובן מיטשל/רויטרס

במחצית השנייה דונובן מיטשל התעורר והג'אז ניסו לחזור לעניינים, אבל הפעם היה תורו של קוואי להתעלות, ועם 24 נקודות בשני הרבעים האחרונים הוא דאג שההפרש רק יגדל ברבע האחרון, בו צלפו הקליפרס 38 נקודות מול 23 בלבד של יוטה.


חוץ מקוואי וג'ורג', גם רג'י ג'קסון וניקולא באטום סיפקו את הסחורה עם 17 נקודות כל אחד בצד של המנצחת. . מנגד, למרות ההפסד, דונובן מיטשל ממשיך להגיע למספרים מרשימים, ואחרי שקלע 30 הלילה, הוא סופר חמישה משחקים רצופים בפלייאוף עם 30 ומעלה - כשהשחקן האחרון שעשה זאת היה היריב כעת קוואי לאונרד, בפלייאוף הקודם. ג'ו אינגלס הוסיף 19 למפסידה שצלפה 19 שלשות, אבל קלעה רק 17 סלי שדה בצבע והתקשתה מול ההגנה האיזורית שהקליפרס שלפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully