וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רועי גורדנה חתם לשנתיים

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 19:06

הקשר, שיחגוג בקרוב 31, חוזר אל האדומים שם שיחק במשך שלוש עונות בעבר: "מתרגש לחזור ולשחק לעיני האוהדים האדומים"

רועי גורדנה חתם היום (חמישי) לשתי עונות בהפועל באר שבע. גורדנה אמר אחרי החתימה: "אני שמח מאוד לחזור לקבוצה. זכיתי לכבוש את השער האחרון של הקבוצה באצטדיון וסרמיל והספקתי לשחק מעט כשחקן הקבוצה באצטדיון טרנר. אני מתרגש לחזור ולשחק שוב בפניכם, האוהדים האדומים. אתן הכול על מנת שיחד נחגוג כמה שיותר בעונה הקרובה". הבעלים אלונה ברקת: "אני שמחה לראות שוב את רועי במדי הקבוצה שלנו. רועי, שהיה מחובר מאד לעיר ולאוהדים מצטרף לסגל שנבנה פה הקיץ ואני בטוחה שיסייע לנו רבות".

מ.ס. אשדוד מסרה בתגובה: "מועדון ספורט אשדוד רוצה להודות לרועי גורדנה על תרומתו למועדון בשנתיים וחצי האחרונות. גורדנה היה שותף למסע ההישרדות המדהים בעונת 2018-2019, וכמובן להישג בעונה האחרונה - העפלה לאירופה מהמקום השלישי בטבלה. אנו מודים לרועי על תרומתו במגרש ומחוצה לו, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
שוב אדום. גורדנה/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

הקשר, שיחגוג בעוד פחות מחודש את יום הולדתו ה-31, החל את הקריירה שלו בהפועל תל אביב, שם היה במשך שבע עונות, כולל עונת השאלה לעונה אחת בהפועל פתח תקוה, עבר להפועל באר שבע לשלוש שנים (הושאל לחצי עונה במכבי פתח תקוה) ומשם המשיך לבני יהודה ולבלופו הקרואטית. הוא זכה עם הפועל תל אביב בדאבל ב-2009/10 ובגביע ב-2011/12, עם מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו ב-2015/16, עם בני יהודה בגביע (2016/17) ובאלוף האלופים ובגביע הטוטו עם הפועל באר שבע (2016/17).

נכון לעכשיו אוהד לויטה ודודי טויטו עזבו להפועל חיפה, שון גולדברג למכבי חיפה ואנתוני וארן סיים את דרכו בקבוצה. מי שכבר חתמו הם איאד אבו עביד ואביב סולומון כשגם איתמר ישראלי עשוי להצטרף. דור מיכה סיכם עקרונית לשנתיים, אבל עדיין לא הייתה חתימה רשמית. גם אריאל הרוש נמצא במגעים כדי לחזור לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully