וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגר יותר, חכם יותר, טוב יותר: סגירת המעגל של רועי גורדנה בבאר שבע

8.6.2021 / 6:30

הקשר שעזב את הקבוצה מבירת הנגב רגע לפני תחילת השושלת חוזר מהדלת הקדמית, עם החוזה הגבוה בקריירה ואחרי שרוני לוי רצה אותו במיוחד. החלק של בן שמעון בהצלחה, החיזור של מכבי חיפה שהדליק את ברקת והתקוות לגביו בבאר שבע: "זה יכול להיות חיבור אדיר"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

רועי גורדנה יעבור היום (שלישי) בצהריים בדיקות רפואיות במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע ובשעות הערב הוא אמור לחתום על חוזה לשנתיים בהפועל באר שבע. הקשר שהיה מהמצטיינים בליגה בעונה החולפת ישתכר כ-190 אלף דולר נטו לעונה. מדובר בחוזה הגבוה ביותר של השחקן בקריירה ומדובר בהחלט בתעודת כבוד עבורו שבגיל 31 (עוד חודש) הוא יחתום על החוזה המשודרג ביותר מבחינתו.

רוני לוי, מאמן הפועל באר שבע, מקבל את אחד השחקנים הישראלים שהוא הכי רצה. ברשימת הרכש שביקש היה גורדנה בראש. לוי ראה את היכולת של הקשר במ.ס. אשדוד והאמין שהוא יכול לשדרג את מרכז השדה של הקבוצה. גורדנה חייב לא מעט למאמנו באשדוד רן בן שמעון. לאשדוד הגיע גורדנה אחרי גיחה קצרה לקרואטיה שם שיחק בסלובן בלופו הצנועה. עם רוני אוואט הוא לא הסתדר והשניים נקלעו למבוי סתום ביחסים, אבל בן שמעון הפך אותו לבאנקר שלו ולמאמן שלו על המגרש. אתמול, אחרי שסיכם סופית בבאר שבע, טילפן גורדנה שוב לבן שמעון והודה לו אישית על כל מה שעשה עבורו כמאמן הקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
חוזר במעמד אחר לגמרי. גורדנה בקדנציה הקודמת בבאר שבע/יוסי ציפקיס

גורדנה חוזר לבאר שבע, אחרי שלא זכה להיות חלק משושלת האליפויות תחת ברק בכר בין 2016 ל-2018. הוא עזב את הקבוצה בעונה הראשונה בה ברק בכר אימן וראה מרחוק איך הקבוצה מצליחה. החזרה שלו לבירת הנגב היא ללא ספק סגירת מעגל מרשימה. גורדנה חוזר לקבוצה בוגר יותר, חכם יותר וכנראה גם יותר טוב. אחת הסיבות שבאר שבע רצתה אותו כל כך היא העובדה שהוא כמעט ולא החמיץ דקות במדי אשדוד.

"רועי לא רוצה לשבת בחוץ. הוא כל הזמן רוצה לשחק. הוא לא יודע מה זו עייפות וברוך השם גם לא נפצע אצלנו", אומרים במ.ס. אשדוד. ג'קי בן זקן יכול היה להילחם עליו, אבל גם הוא הבין שבאר שבע מציעה כמעט 50 אחוז יותר ולכן העדיף לתת לו את ברכת הדרך לעזוב. גם העובדה שמכבי חיפה היתה בתמונה, הדליקה את אלונה ברקת ששיפרה את ההצעה שלה וסגרה כאמור שכר המתקרב ל-650 אלף שקל נטו בעונה.

גורדנה מכיר היטב את המנהל המקצועי אליניב ברדה ואת מנהל הקבוצה אביתר אילוז. הוא שיחק עם שניהם והיה שותף איתם לאותו חדר הלבשה. "אם רועי יהיה טוב כאן כמו שהיה באשדוד, זה יכול להיות חיבור אדיר", אמרו אתמול בהפועל באר שבע. "הוא רק צריך להרגיש את אותו חום ושיהיה לו את הגב שהיה לו מהצוות המקצועי באשדוד".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע: רועי גורדנה סיכם לשנתיים ויעבור בדיקות רפואיות

לכתבה המלאה
רועי גורדנה מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
"רק צריך להרגיש חום". גורדנה/מאור אלקסלסי

גורדנה ישתף בבאר שבע פעולה עם שגיב יחזקאל איתו שיחק באשדוד ושניהם יקבלו בקרוב את דור מיכה שכבר סיכם על חוזה לשנתיים ועוד שבוע וחצי יחתום רשמית. יצטרף אליהם גם איהאב גנאים אותו תרכוש אלונה ברקת מבני סכנין כשהיא מדברת על פוטנציאל גדול. עוד יצטרפו איאד אבו עביד שסיכם וגם יוג'ין אנסה אמור להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully