וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ או חיזוק: בית"ר ירושלים נערכת לסירוב של השחקנים למתווה

10.6.2021 / 9:46

המועדון מהבירה יתקשה לצרף שחקנים משמעותיים אם השחקנים יעמדו בסירובם לקצץ. לבנדה ושאבו מועמדים לתפקיד עוזר המאמן

הנהלת בית"ר ירושלים תתחיל בשבוע הבא בשיחות קיצוץ עם השחקנים, כאשר במועדון מבינים כי ישנה סבירות גבוהה שהשחקנים יתאגדו דרך ארגון השחקנים ויסרבו לקיצוץ של 30 אחוז. בקרב חברי הסגל הדעות נעות בין כאלה שלא מוכנים לשמוע על קיצוץ לכאלה שמוכנים לדבר על קיצוץ סמלי שלא יעלה על 10 אחוז, עם התניות שהכסף יוחזר אם תהיה עונה מוצלחת.

בתכנית העבודה של בית"ר, ללא קיצוץ משמעותי של השחקנים יהיה קשה מאוד לצרף שחקני חיזוק, אפילו בסכומים קטנים, אלא אם משה חוגג יחליט לשנות פאזה ולהזרים כסף למועדון.

שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
המצב לא פשוט. שחקני בית"ר/דני מרון

ארווין קומאן, יחד עם צוות של שני אנליסטים, כבר צופה במשחקי הקבוצה ובשחקניה, ויעשה כך עד הגעתו לארץ בעוד שבועיים. המאמן גם צופה בשחקני חיזוק אפשריים ואמור לתת חוות דעת על דור אלו עד לסוף השבוע. קומאן יערוך שיחות עם מספר מועמדים לעמדת עוזר המאמן. בין המועמדים נמצאים גילי לבנדה וחיים שאבו, ששימשו בעבר בתפקיד זה במועדון.

בשל התקציב הנמוך והקושי למצוא זרים שישדרגו, צפויה הקבוצה להזמין להתרשמות מספר שחקנים, בעיקר בעמדות הכנף והקשר האחורי. אלי אוחנה אמר לאנשי המועדון בימים האחרונים: "עברתי כבר תקופות קשות עם בית"ר, הכי קל להרים ידיים, צריך לעשות הכול כדי למצוא פתרונות ולהעמיד קבוצה ראויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully