וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין גלבוע לחולון הופסק, האורחת סירבה לשוב לשחק ועומדת בפני הפסד טכני

המשחק נעצר בשל הפסקת חשמל במצב של 55:60 לזכות המארחת. האור חזר, אך חולון סירבה לשוב לפרקט - והמשחק לא יחודש

משחק חצי גמר הפלייאוף בין הפועל גלבוע/גליל לבין הפועל חולון הופסק הערב (רביעי) במהלך הרבע הרביעי בשל הפסקת חשמל. הקבוצה של אבישי גורדון הוליכה 55:60 כשהאורות באולם בגן נר כבו, שבע דקות לסיום המשחק. החשמל לא חזר במשך כמעט שעה, כששלוש דקות לתום הדדליין שהציבו במנהלת הליגה לחידוש המשחק, האורות חזרו. בשלב זה שחקני הפועל חולון סירבו לשוב לפרקט בעוד שחקני הפועל גלבוע/גליל עלו להתחמם. לאחר פארסה ודין ודברים בין מנכ"ל המנהלת, המשקיף ומנהלי הקבוצות הוחלט כן לחדש את המשחק, אך בשל סירוב אנשי חולון השופטים סימנו על סיומו. כעת הפועל חולון עומדת בפני הפסד טכני והדחה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'הייבה פלויד מול שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו. לילך וייס רוזנברג
המארחת הייתה בשליטה במשחק, אך הסגולים לא ויתרו. פלויד מול דה זאו/לילך וייס רוזנברג
שחקן הפועל גלבוע/גליל קרי בלאקשייר מול שחקן הפועל חולון ווילי וורקמן. לילך וייס רוזנברג
היה הטוב על הפרקט עד שהמשחק הופסק. בלאקשייר/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

פתיחת המשחק הייתה צמודה כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח לשנייה. גיא פניני שעלה בחמישייה פתח היטב. חולון הוליכה 11:14, אך ססטינה עשה עבירה בלתי ספורטיבית על ג'ו תומאסון מה שהחל ריצת 1:9 מקומית בדרך ליתרון 15:19 לגלבוע, שתיים וחצי דקות לסיום. חדירה של גיל בני הציבה את ההפרש על שמונה לזכות המארחת, אך גיל משגב קלע על הבאזר והוריד את חולון בפיגור 27:21.

רבע 2:

גלבוע המשיכה במגמה מסיום הרבע הראשון והעלתה את יתרונה ל-9 הפרש. חולון התקשתה לקלוע מצד אחד, ולא הסתדרה עם בלאקשייר מצד שני, והמארחת עלתה ל-30:43. כריס ג'ונסון שהיה טוב בשורות החולונים, עלה להטבעה ונחת לא טוב. השחקן שנעדר במשחק הקודם לאחר שסבל בשבוע האחרון מתסמינים של זעזוע מוח, קיבל מכה כשנחת לא טוב לאחר ניסיון הטבעה וירד לחדר ההלבשה לקראת סיום הרבע. 34:45 לגלבוע/גליל במחצית.

עוד בוואלה!

"טרגדיה ספורטיבית ברמה הגבוהה ביותר": באילת מבכים את הפציעה של פראתר

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל גלבוע/גליל במהלך הפסקת החשמל במשחק מספר 2 בסדרת הפלייאוף מול הפועל חולון. לילך וייס רוזנברג
הפסקת החשמל שגרמה לבלאגן. אוהדי גלבוע/גליל/לילך וייס רוזנברג

רבע 3:

כריס ג'ונסון לא חזר עם שאר שחקני חולון מחדר ההלבשה, אך האורחת הצליחה לקזז את ההפרש ממינוס 13 למינוס 6 בזכות מהלכי התקפה טובים, כשבמקביל בלאקשייר ביצע עבירה שלישית. הסגולים סגרו ריצת 0:12 והורידה עד מינוס נקודה בלבד. קרי בלאקשייר ופלויד הגדילו במעט את היתרון המקומי, אך התוצאה נותרה צמודה. 53:56 לגלבוע בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

במצב של 55:60 לגלבוע/גליל, שבע דקות לסיום נפל החשמל באולם בגן נר, והמשחק הופסק. כשעה לאחר שכבו האורות חזר החשמל כשאנשי חולון לא ששו לחדש את המשחק. שחקני המארחת החלו להתחמם לקראת חידוש המשחק. שלומי פרי, מנכ"ל מנהלת הליגה הזהיר את ראשי חולון שאם לא ישובו לשחק עם יספגו הפסד טכני. בסופו של דבר אנשי חולון לא הסכימו לעלות לפרקט והשופטים שרקו לסיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully