וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טרגדיה ספורטיבית ברמה הגבוהה ביותר": באילת מבכים את הפציעה של פראתר

9.6.2021 / 8:03

בשניות האחרונות של העונה של הפועל אילת, רגע לפני שהוא חוזר לכסף הגדול ואולי אפילו ליורוליג, חבר חמישיית העונה נפצע בצורה קשה בברך וייעדר בין חצי שנה לשנה. באילת ישמרו על הסגל הישראלי וחולמים על מוקדמות ליגת האלופות

שחקן הפועל אילת קייסי פראתר לאחר שנפצע. ערוץ הספורט, צילום מסך
אחרי הפציעה. פראת'ר/צילום מסך, ערוץ הספורט

עונה מבטיחה מאוד נגמרה אמש (שלישי) עבור הפועל אילת בטרגדיה גדולה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שבשלבים רבים של העונה צעדה בבטחה במקום השני צמוד למכבי תל אביב המוליכה, הודחה על ידי הצהובים בחצי גמר הפלייאוף עם הפסד 80:79 במשחק השני ונוצחה בסדרה 2:0.

במשך דקות רבות של המשחק השני בסדרה היה נראה כי אילת תצא עם ניצחון מהמשחק הביתי שנערך באווירה נהדרת, אלא שבכל פעם שהצליחו הביתיים לברוח האורחים השיבו מלחמה וחזרו. שניות לסיום המשחק חדר קייסי פראתר, הכוכב הגדול של אילת, לסל, מעד ותפס את ברכו. מיד היה ברור כי מדובר בפציעה קשה בברך והערכה כי פראתר קרע את גיד הפיקה, מה שישבית אותו מפעילות בין חצי שנה לשנה.

"קייסי היה המנוע שלנו במשך חלקים ארוכים של העונה, לא להאמין מה שקרה לו, לא הייתה עין יבשה בחדר ההלבשה בסיום המשחק", סיפרו באילת בסוף המשחק, "הוא שחקן שסבל מכל כך הרבה חוסר מזל בשנים האחרונות ועד שהשנה הזאת התחברה לו כמו שצריך, הגיעה הפציעה הארורה הזאת. נקווה שייצא ממנה במהירות".

זאת הייתה העונה הראשונה מאז שנפצע בברך בפעם האחרונה שפראתר תפס פיקוד על קבוצה והפך לשחקן מוביל, והתוצאה הייתה בחירה לחמישיית העונה בליגת העל ומועמד לגיטימי לתואר המחייב שחקן העונה. לוואלה! ספורט נודע בתקופה האחרונה כי מספר קבוצות יורוליג עקבו מקרוב אחרי השחקן שעורר עניין רב ביבשת והיה צפוי בעונה הבאה להרוויח כסף גדול.

"זו פציעה שמגיעה בשיא שלו, גם בגיל שהוא נמצא בשיא וגם בשיא היכולת", סיפר אחד מחבריו בקבוצה הדרומית, "אין מה לומר חוץ מזה שזו טרגדיה ספורטיבית ברמה הגבוהה ביותר".

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי. מאור אלקסלסי
חושבים על הצעד הבא. בית הלחמי/מאור אלקסלסי

באילת ילקקו את הפצעים מההדחה הדרמטית בימים הקרובים. אף אחד מבין הזרים שכיכבו העונה בקבוצה לא אמור להמשיך לעונה נוספת, בניגוד לשמירה על חלק גדול מהסגל הישראלי. רועי הובר, חואקין שוכמן ובן קרטר ימשיכו בדרום, יהונתן שולדבראנד שוקל האם לפרוש כשגם לצוף בן משה יש חוזה אך לא ברור אם ירצה להמשיך לאור הפיחות במעמדו מאז הגעת שוכמן לקבוצה.

באילת בודקים בחודשים האחרונים ברצינות את ההשתתפות שלהם באירופה בעונה הבאה לראשונה מאז שנות ה-90. הכוונה של אילת היא לשחק במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, אם יאושר להם מבחינת המתקן. אם לא יאושר להם, הם צפויים לשחק ביורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully