וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצהרה המשותפת נגד הקופה אמריקה, שחקני ברזיל מבהירים: לא נחרים את הטורניר

אחרי ה-0:2 על פרגוואי, הסלסאו עסוקים בסקנדל הפוליטי סביב הקופה. טיטה שעומד במרכז הסערה מנסה להתעסק בכדורגל, אבל מודה ש"אני לא צבוע ולא מנותק". וגם: מסי ממשיך לאכזב בארגנטינה

תקציר: פראגוואי - ברזיל 2:0/ספורט1

הכאוס בברזיל נמשך, למרות התוצאות הטובות של הנבחרת. הלילה (בין שלישי לרביעי) הסלסאו שמרו על המאזן המושלם במוקדמות המונדיאל עם 0:2 על פרגוואי בחוץ, בניצחון הראשון שלה במדינה מאז 1985. אבל למרות היכולת המרשימה, למרות השער והבישול של ניימאר שהשתווה לזיקו ורומאריו בראש טבלת הכובשים של ברזיל במוקדמות המונדיאל עם 11 שערים, כולם דיברו רק על השערוריה הפוליטית סביב הקופה אמריקה.

שחקני ברזיל ממשיכים להתנגד לאירוח הטורניר שאמור לצאת לדרך בעוד חמישה ימים, בזמן שמגיפת הקורונה עדיין משתוללת במדינה. אחרי הניצחון הלילה, הם פרסמו הצהרה משותפת המתנגדת לקיומו של הקופה ולאירוחו בנקודת הזמן הנוכחית. "אנחנו נבחרת מאוחדת, אבל עם דעות מגוונות. ממגוון סיבות, חלקן הומניטריות וחלקן מקצועיות, אנחנו לא מרוצים מההתנהלות של קונמבול סביב הקופה אמריקה, בין אם ייערך בתאריך אחר בצ'ילה או בברזיל".

טיטה, המאמן שנמצא במרכזה של הסערה לאחר שנשיא ברזיל בולסונארו דרש כביכול להדיח אותו, התייצב לראשונה מאז התפוצצות הפרשה מול המצלמות, וטען שהוא מנסה להמשיך להתרכז בתפקידו. "אני לא חושב על עזיבה. הדבר היחיד שאני חושב עליו, הוא איך לשפר את נבחרת ברזיל, עם מי לפתוח, עם מי לא. טקטיקה - זה מה שהראש שלי חושב". יחד עם זאת, הוסיף המאמן: "אני מודע לסיטואציה. אני לא צבוע, ולא מנותק. אבל אני משתדל לא לחשוב על זה יותר מדי, בינתיים".

טיטה, מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
בעין הסערה. טיטה/רויטרס

קפטן הנבחרת מרקיניוס, הכחיש את הדיווחים שהנבחרת מתכוונת להחרים את המשחקים. "אנחנו מודעים לסיטואציה, ומשוחחים בינינו לבין עצמנו. הרבה אנשים מדברים בלי להבין את הסיטואציה, אבל אני יכול לומר דבר אחד - מעולם לא סירבנו ללבוש את החולצה של נבחרת ברזיל, כי זה חלום הילדות שלנו. כל רגע שנוכל לעשות את זה, הוא גאווה צרופה".

יחד עם זאת, מרקיניוס קורא לראשי הכדורגל המקומי להתערב ולמנוע את קיום הטורניר בברזיל בעת הזו. "עשינו מה שהיינו צריכים כדי לעורר מודעות לנושא. מעכשיו, זה לא בידיים שלנו", אמר בנוגע לקופה אמריקה. "יש היררכיה, והאנשים שנמצאים למעלה יצטרכו לקבל את ההחלטות. בכל מקרה, אנחנו לא נסרב לייצג את המדינה".

עוד בוואלה!

מוקדמות המונדיאל: 2:2 דרמטי לארגנטינה בקולומביה, ניימאר סחף את ברזיל לעוד ניצחון

לכתבה המלאה
מרקיניוס, נבחרת ברזיל. Jorge Saenz, AP
הקפטן מצהיר: "לא נסרב ללבוש את החולצה של ברזיל". מרקיניוס/AP, Jorge Saenz

מאמן נבחרת ארגנטינה ליאונל סקאלוני ערך חמישה שינויים בהרכב בהשוואה לזה שאיבד יתרון והסתפק ב-1:1 מול צ'ילה, אבל הלילה ארגנטינה שוב איבדה יתרון, הפעם 0:2, כשהסתפקה ב-2:2 מול קולומביה בבראנקייה אחרי שער שוויון בדקה ה-94 מראשו של מיגל בורחה.

"היו לנו הזדמנויות, אבל יש להם שוער נהדר", אמר רודריגו דה פול, קשר הנבחרת, "אנחנו לא מרוצים מהתיקו". ואכן, דייויד אוספינה, השוער הקולומביאני, סיפק שתי הצלות מרשימות לניסיונות הבקעה של ליאו מסי, שממשיך לאכזב במדים הלאומיים: ב-16 המשחקים האחרונים, למסי יש רק ארבעה שערים בנבחרת, שלושה מהם בפנדלים, ועוד שלושה בישולים. אלה לא מספרים רעים, אבל לא מה שמצופה ממי שנחשב לכדורגלן הטוב בעולם.

צפו בתקציר ה-2:2 על ארגנטינה

תקציר: קולומביה - ארגנטינה 2:2/ספורט1

סקאלוני אמר בסיום: "שלטנו גם היום במשחק, שלטנו בכל שש המשחקים שהיו לנו עד כה, בכולם הגיע לנו לנצח, אבל עם מגיע לא מנצחים בכדורגל". לטענתו, לא הגיעה להם נקודה, אבל הם השיגו אותה במהלך האחרון. זה שינה הכל, אבל עד לדקה ה-94 היה לנו משחק מושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully