וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: 2:2 דרמטי לארגנטינה בקולומביה, ניימאר סחף את ברזיל לעוד ניצחון

מסי שוב נעצר, ארגנטינה איבדה יתרון 0:2 וספגה שוויון דרמטי בדקה ה-94. ניימאר שוב כבש, ברזיל חזרה עם 0:2 קשה מפראגוואי. צפו בתקצירים

תקציר: קולומביה - ארגנטינה 2:2/ספורט1

חמישה ימים לפני פתיחת קופה אמריקה 2021, ובזמן שברזיל עדיין סוערת מהבחישה הפוליטית בנבחרת, נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) המחזור השמיני במוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי. במוקד עמד הביקור של ארגנטינה בקולומביה, שהסתיים ב-2:2 דרמטי בבראנקייה, כאשר ברזיל נותרה מושלמת אחרי ניצחון 0:2 בפרגוואי. אקוודור המדורגת שלישית ספגה הפסד ביתי כואב מול פרו שהייתה אחרונה, אורוגוואי שוב איכזבה. וכרגיל בדרום אמריקה, הכל פתוח: 4 נקודות בלבד מפרידות בין המקום האחרון לבין המקום הרביעי שמוביל למונדיאל.

ניימאר חוגג שער לזכות נבחרת ברזיל מול פראגוואי. רויטרס
עושה את העבודה. ניימאר/רויטרס

פרגוואי - ברזיל 2:0

למרות הכאוס הגדול בנבחרת ברזיל, הסלסאו ממשיכים לטייל בשלב הבתים עם מאזן מושלם של 18 נקודות ושתי ספיגות בלבד. ברזיל לא ניצחה בפראגוואי מאז 1985, אבל ניימאר כבש שער מוקדם בדקה ה-3 מבישול של ז'סוס, ולוקאס פאקטה הכפיל לפני הסיום בבעיטה חדה. ניימאר כבר עם 5 שערים ו-4 בישולים עד עתה במוקדמות, כשהלילה כבש את שערו ה-66 ב-105 הופעות במדי הסלסאו.

כידוע, הכאוס בנבחרת בעיצומו. אחרי שהשחקנים הביעו מחאה על ההחלטה לארח את הקופה בעיצומה של המגיפה, גם המאמן טיטה תמך בהם ויו"ר ההתאחדות (שהוזז בינתיים מתפקידו) הבטיח לנשיא המדינה בולסונארו, כך על פי פרסומים בברזיל, להדיח את המאמן ולמנות במקומו את רנאטו גאושו. השחקנים מגבים את טיטה, שבינתיים מספק את התוצאות מבחינה מקצועית במוקדמות. מנגד, עבור פרגוואי זה היה הפסד ראשון במוקדמות.

עוד בוואלה!

בלגן בברזיל: יו"ר ההתאחדות הבטיח לנשיא בולסונארו כי יפטר את טיטה

לכתבה המלאה

צפו בניצחון של ברזיל

תקציר: פראגוואי - ברזיל 2:0/ספורט1
שחקני נבחרת קולומביה חוגגים שוויון דרמטי מול ארגנטינה. רויטרס
כמה זה מתוק. קולומביה חוגגת/רויטרס

קולומביה - ארגנטינה 2:2

שתי הנבחרות שאמורות היו לארח את הקופה וביטלו כל אחת מסיבותיה, נפגשו לקרב מסקרן בבראנקייה, שם ארגנטינה לא הפסידה מאז ה-2:1 באוגוסט 1993 - שלושה שבועות לפני החמישייה המפורסמת במפגש הנוסף במונומנטל.

הלילה ארגנטינה כבר הריחה ניצחון, כשהוליכה 0:2 מוקדם, אבל שוב ראתה איך היא מאבדת את זה, כשספגה שני שערים ואת השוויון בזמן פציעות. המאמן ליאונל סקאלוני ערך 5 שינויים בהרכב אחרי התיקו מול צ'ילה, והאורחים הבקיעו פעמיים בשמונה הדקות הראשונות: כריסטיאן רומרו עלה גבוה ונגח נהדר את הראשון (3), ולאונרדו פארדס הכפיל (8) אחרי ערבובייה ברחבה.

שוער ארגנטינה אמיליאנו מרטינס, ששוב נאלץ לפתוח בשער, נפצע והוחלף, ובמחצית השנייה קולומביה החלה את הקאמבק. אוטמנדי עשה עבירה מיותרת ברחבה ולואיס מוריאל צימק מהנקודה הלבנה (51), שוער קולומביה אוספינה סיפק שתי הצלות נהדרות מבעיטות של ליאונל מסי ושמר על התוצאה, ומיגל בורחה כבש את השוויון בנגיחה יפה בדקה ה-94 כדי להקפיץ את עשרת הצופים בצפון קולומביה.

ארגנטינה עדיין ללא הפסד במוקדמות ונראית יציבה במקום השני, אבל שוב מאבדת יתרון, בפעם השנייה ברציפות.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מול קולומביה. רויטרס
שוב לא כבש. מסי/רויטרס

אקוודור - פרו 2:1

המאזן של המארחת בקמפיין עמד על שלושה ניצחונות בית ושני הפסדי חוץ, כך שהיא הגיעה כפייבוריטית ברורה מול המדורגת אחרונה שצברה עד הליחה נקודה אחת בלבד והגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים. אבל פרו ניצחה באותה תוצאה כפי שעשתה בביקור הקודם שלה בקיטו: כריסטיאן קואבה (62) ולואיס אדבינקולה (88) כבשו לאורחים, גונסלו פלאטה רק צימק (92).

צפו בניצחון של פרו

תקציר: אקוודור - פרו 2:1/ספורט1

ונצואלה - אורוגוואי 0:0

אחרי ה-0:0 הביתי מול פראגואי, הפעם אורוגוואי מסיימת משחק נטול שערים בקראקס מול ונצואלה, והיא עם 8 נקודות בלבד אחרי 6 משחקים.

צפו באכזבה של אורוגוואי

תקציר: ונצואלה - אורוגוואי 0:0/ספורט1

צפו בתיקו של צ'ילה

תקציר: צ'ילה - בוליביה 1:1/ספורט1

צ'ילה - בוליביה 1:1

לה רוחה קיבלה הזדמנות נוחה לשפר מיקום במוקדמות, כשאירחה את בוליביה, לה מעולם לא הפסידה בבית, אבל אלכסיס סאנצ'ס וחבריו שוב לא הצליחו לנצח. אריק פולגאר כבש למארחת בדקה ה-69, ומרסלו מורנו השיג שוויון לאורחים בפנדל בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully