וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בברזיל: יו"ר ההתאחדות הבטיח לנשיא בולסונארו כי יפטר את טיטה

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 22:37

לאחר שהמאמן הצטרף לשחקניו והביע מורת רוח מאירוח קופה אמריקה, היו"ר שנחשד במקביל בהטרדה מינית פועל להדחתו בתיאום עם הממשל, ורוצה למנות למאמן את רנאטו גאושו שתומך בנשיא

שחקני נבחרת ברזיל לוקאס פאקטה ניימאר חוגגים ניצחון 0:2 של ברזיל על אקוודור/ספורט1

הבלגן בברזיל נמשך. בזמן שהשחקנים מנסים להתנגד לקיום קופה אמריקה 2021 במדינה מוכת הקורונה, נשיא המדינה ז'איר בולסונארו פועל נגד המאמן טיטה שמשתף פעולה עם השחקנים והביע גם הוא התנגדות נחרצת לאירוח הטורניר היבשתי.

על פי דיווח של "גלובו", יו"ר ההתאחדות רוג'ריו קאבוקלו הבטיח לבולסונארו כי יפטר ביום שלישי, עוד לפני משחק המוקדמות מול פרגוואי, את המאמן טיטה וימנה במקומו את רנאטו גאושו, שחקן נבחרת ברזיל בעבר ומי שאימן בחמש השנים האחרונות את גרמיו. גאושו נחשב לתומך נלהב של בולסונאקו, ועל פי הדיווח הובטח לו גם לבנות את הנבחרת לקראת המונדיאל בעוד שנה וחצי.

שחקני נבחרת ברזיל מניפים את המאמן טיטה אחרי הזכייה קופה אמריקה 2019. AP
אהוב השחקנים ישלם את המחיר? טיטה/AP

המהלך הזה מגיע לאחר שטיטה הצטרף לקפטן קאסמירו והביע מורת רוח מכך שברזיל תארח את הקופה בשעה שהמדינה סובלת מתחלואה גבוהה וממספר הקורבנות הגבוה ביותר בעולם במשבר הקורונה, פרט לארה"ב.

אגב, אותו קאבוקלו העומד בראש ההתאחדות הואשם לאחרונה בהטרדה מינית של עובדת וכמה מחברי ההנהלה פעלו להדחתו. הוא הכחיש את החשדות נגדו ומשתמש במשבר הנוכחי כדי להראות שהוא עדיין בשליטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully