וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עלתה לגמר הפלייאוף לאחר 79:80 קשה על הפועל אילת

הקבוצה של ספרופולוס רדפה כל המשחק אחרי המארחת שכבר ברחה ליתרון דו ספרתי, אך איבדה את כוכבה קייסי פראתר (28) שנפצע בברכו, וירדה מנוצחת לאחר מהפך מאוחר של הצהובים בדקות הסיום. כריס ג'ונס עלה נהדר מהספסל של הצהובים והוביל את האורחת לניצחון בסדרת חצי הגמר

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן מול שחקן הפועל אילת בן קרטר. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
מכבי תל אביב עלתה לגמר פלייאוף רביעי ברציפות. זוסמן/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

לאחר שהקיזה לא מעט דם, הצליחה מכבי תל אביב לעלות הערב (שלישי) לסדרת גמר הפלייאוף לאחר ניצחון על הפועל אילת במשחק מספר 2 ו-0:2 חלק בסדרת חצי הגמר. הצהובים רדפו אחרי המקומיים כל המשחק, כשברבע השני ברחה המארחת ליתרון דו ספרתי. כריס ג'ונס עלה טוב מהספסל והיה זה שדאג לשמור את הקבוצה של ספרופולוס קרובה, וגם זה שהיה אחראי על המהפך בדקות הסיום.

שלשה של סקוטי ווילבקין ושתי נקודות קריטיות של עומרי כספי העניקו לאלופה יתרון, כשהאיש של אילת קייסי פראתר ניסה לחדור כדי להשיב את היתרון לצד המקומי. פראתר החליק ונפצע בצורה קשה בברכו, ונאלץ להתפנות מהפרקט בעזרת תמיכה מחבריו. מכאן אילת כבר התקשתה לחזור, ובסיום מכבי תל אביב חגגה עלייה רביעית ברציפות לגמר הפלייאוף, עם 79:80 צמוד ודרמטי.

קלעו לאילת: קייסי פראתר (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים) 28 נקודות, מארקל בראון 21 ו-7 ריב', יונתן שולדבראנד 7, ג'ו רגלנד (8 אס') ומירון רוינה 6 כ"א, בן קרטר 5 ו-5 ריב', רועי הובר 3, חואקין שוכמן 2.

קלעו למכבי תל אביב: כריס ג'ונס (6 ריב', 6 אס') 27, סקוטי ווילבקין 15 ו-5 אס', עומרי כספי (6 ריב') ואותלו האנטר (7 ריב') 9 כ"א, אנג'לו קלויארו 8, אנטה ז'יז'יץ' 7 ו-6 ריב', עוז בלייזר 3 וג'ון דיברתולומאו 2.

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
איש המשחק של הצהובים. כריס ג'ונס/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות פתחו בצורה אגרסיבית בצד ההגנתי, ומעט לחוצה בצד ההתקפי והשחקנים רשמו מספר החטאות לא אופיינות. מירון רוינה המקומי קלע את שש הנקודות הראשונות של אילת, כשהטבעה של מארקל בראון גרמה לספרופולוס להזעיק פסק זמן במצב של 8:2 לרעת שחקניו, לאחר 3 וחצי דקות של כדורסל. כריס ג'ונס עצר את המומנטום האילתי, והריץ את חבריו לריצת 0:11 בדרך למהפך. שלשה של פראתר על הבאזר של הרבע הראשון הורידה את שתי הקבוצות לקראת הרבע השני ב-20:20.

רבע 2:

רועי הובר קלע שלשה בפתיחת הרבע והשיב את היתרון למארחת. ג'ו רגלנד ניהל היטב את המשחק של אילת, וזו עלתה ל-26:31. כריס ג'ונס ובלייזר קלעו שלשות ששוב קירבו את הצהובים לדרומיים, אך רגלנד, בראון ופראתר דאגו להגדיל את יתרונה של אילת לדו ספרתי - 34:46. קליעה אחת מדויקת מתוך שתי זריקות עונשין של ווילבקין הורידה את הצהובים בפיגור 48:40 להפסקת המחצית.

עוד בוואלה! ספורט

סטפנוס דדאס: "כולם רוצים שגלבוע תנצח אותנו כי לא מצפים ממנה להרבה"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל אילת מירון רוינה מול שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', עומרי כספי. רז גליל, מנהלת הליגה, אתר רשמי
אילת הוליכה במרבית שלבי המשחק, אך נכנעה בסיום. רוינה/אתר רשמי, רז גליל, מנהלת הליגה

רבע 3:

כריס ג'ונס וקלויארו עלו עם אנרגיות למחצית השנייה, חטפו וסיימו מתפרצות בדרך להורדת הפער המקומי ל-50:48 בלבד. פראתר ובראון הוסיפו להיות טובים אצל המארחת שהמשיכה להוביל, על אף השיפור ביכולת של הצהובים. 54:58 לאילת בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

אילת הציגה הגנת ברזל בפתיחת הרבע המכריע, והצליחה לעלות ל-54:61 לאחר חטיפה וליי-אפ מוצלח של ג'ו רגלנד. רמת הביצוע עלתה מעט, כשמארקל בראון קבר שלשה קשה, וסקוטי ווילבקין ענה עם ליי-אפ קשה, כשסל של אותלו האנטר יחד עם עבירה של בן קרטר הורידה את הצהובים למינוס נקודה בלבד. ג'ונס קבע 65:65 לאחר חדירה נהדרת בסוף שעון, אך פראתר דייק פעמיים מהקו והשיב את היתרון למארחת. ג'ונס קבע 71:71 לאחר עוד שלשה, ומי אם לא פראתר ענה בשני ג'אמפים מדויקים. ווילבקין קלע שלשה שקבעה 75:76, פראתר דייק מהקו, כספי הפך שוב ופראתר בניסיון להעביר את הנדנדה לצד של אילת החליק ונפצע בצורה קשה בברך. כוכב אילת פונה מהמפרקט וזה נראה רע מאוד, כשבסביבתו חבריו לקבוצה תפסו את הראש. לאילת עוד הייתה הזדמנות לבצע מהפך הירואי אך מארקל בראון החטיא ומכבי תל אביב יצאה בשן ועין עם ניצחון 79:80 ומקום בגמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully