וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "כולם רוצים שגלבוע תנצח אותנו כי לא מצפים ממנה להרבה"

7.6.2021 / 23:30

מאמן הפועל חולון עדיין אופטימי למרות ההפסד 74:72 במשחק 1 בסדרה מול גלבוע/גליל. אבישי גורדון: "החבר'ה באו מחויבים"

שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
חולון תצליח לחזור לסדרה? פניני וססטינה/דני מרון

שמחה כבושה נרשמה הערב (שני) בקרב שחקני הפועל גלבוע/גליל לאחר הניצחון המתוק 72:74 בפתיחת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל חולון. החבורה של אבישי גורדון גנבה את הביתיות לקבוצה שסיימה במקום השני ותוכל להשלים עלייה לגמר הפלייאוף אם תנצח גם במשחק מספר 2 שייערך באולמה הביתי שבגן נר. עם זאת, גם שחקני האורחת יודעים שחולון לא אמרה את המילה האחרונה ותגיע להילחם במשחק הבא. יפתח זיו (23) החזיר את האורחת מפיגור נקודה וקלע סל גדול שניצח את המשחק, חמש שניות לסיום.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
כולם רוצים שגלבוע תנצח? דדאס/דני מרון

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס: "ברבע הראשון והשלישי גלבוע היו טובים בהרבה, ברבע השני ובמיוחד בחמש הדקות האחורנות היינו אנחנו יותר טובים. לא היה משחק איכותי, מאוד פיזי, הוא הלך לפרטים הקטנים. ביצענו דברים לא נכון בהגנה, והפסדנו את המשחק. היו לנו שתי הזדמנויות לנצח וקיבלנו שני סלים. אפשר לרמות מול היריבה אבל אי אפשר לרמות בספורט. פספסנו דברים שאנחנו עושים אוטומטית. שיחקנו 48 שעות לפני זה משחק מאוד אמוציונאלי, לסי ג'יי לא היו הרגליים כמו במשחק הקודם.

היווני התייחס לעייפות של שחקניו: "היה להם יותר מנוחה, אתה יודע מה זה לחכות ארבעה ימים למשחק? הם ראו אותנו במשך ארבעה ימים. הם היו יתר טובים במשך רוב המשחק. עשינו מהלכים יפים בהתקפה. היו חסרים לנו הרבה דברים ועדיין כמעט ניצחנו". על חסרונו של כריס ג'ונסון, שלא עלה לשחק הערב לאחר שחש ברע: "כריס לא יכול להסתכל על האור ולא לשמוע קולות חזקים. אנחנו נשמע מה שהרופאים אומרים. הוא אמר שהוא רוצה לישון ולנוח. זה חלק מהכדורסל, הייתה לנו קבוצה אחת ויש לנו קבוצה אחרת בחלק המרכזי. הייתי גאה בחלק האחרון של איך ששיחקנו".

מאמן חולון התייחס לסיכויים בהמשך: "כולם רוצים שגלבוע תנצח אותנו, דדאס הזר, אומרים שגלבוע יותר סקסית בכלליות, קבוצה סימפטית. כי היא הקבוצה שלא מצפים ממנה, זה נורמלי. אנחנו קבוצה טובה ונילחם, נתקן דברים, כי יש לנו דברים טקטיים שאנחנו צריכים לעשות טוב יותר. ברכות לגלבוע, מגיע להם לנצח, בפלייאוף מה שחשוב זה התוצאה".

עוד בוואלה! ספורט

גלבוע/גליל ניצחה 72:74 את הפועל חולון בפתיחת חצי גמר הפלייאוף

לכתבה המלאה
מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון. דני מרון
"הכול מתחיל ונגמר בהגנה". גורדון/דני מרון

מאמן הפועל גלבוע/גליל אבישי גורדון התייחס ליתרון של קבוצתו שזכתה למנוחה של יומיים לעומת חולון, ששיחקה 48 שעות לאחר שניצחה את נס ציונה: "בוודאי שליומיים יותר הייתה השפעה. רצינו סקור נמוך, ללכת ליתרונות שלנו, אין ספק שחולון קבוצה עמוקה וסופר אינטיליגנטית. הכל מתחיל ונגמר בהגנה, החבר'ה באו מחויבים, ידעו מה צריך לעשות. מסתכלים ליום רביעי. רצינו להישאר חיוביים ורגועים, להאמין אחד בשני ולא לאבד את הראש".

על העובדה שחולון שיחקה בהרכב חסר יותר: "לא ידעתי עד השנייה שהשחקנים ירדו מהמגרש שכריס ג'ונסון לא משחק. הוא אחד הזרים הכי טובים בליגה. הוא אחד השחקנים המרכזיים והמנועים של חולון. ביום רביעי אני בטוח שהוא ישחק. עמית גרשון קצת מזכיר לי את עצמי, יש לי חיבה אליו ואומר לו לזרוק, הוא צריך לשפר את ההגנה והוא עשה עבודה טובה מאוד, רק שימשיך עם זה. השלשות שהוא קלע נתן לנו אוויר וביטחון, הוא חשוב לנו להמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully