וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ניצחה 72:74 את הפועל חולון בפתיחת חצי גמר הפלייאוף

בפיגור נקודה קלע יפתח זיו סל גדול וסחט גם עבירה 5.7 שניות לסיום, והעניק לאורחת מהעמק ניצחון חוץ ו-0:1 יקר בסדרה. הגארד של גורדון קלע 23, הוסיף גם 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים כשג'הייבה פלויד וקרי בלאקשייר בלטו גם הם. בצד השני, האריס בלט, אך לא מנע הפסד ביתי

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו. דני מרון
גלבוע גנבה את הביתיות. זיו חוגג בסיום/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל פתחה הערב (שני) את סדרת חצי גמר הפלייאוף עם ניצחון חוץ חשוב, 72:74 על הפועל חולון. הקבוצה של אבישי גורדון הוליכה במרבית שלבי המשחק, וגם כשהיה נראה שהיא מאבדת את הראש ידעה תמיד לשוב וליטול את ההובלה. בדקה האחרונה סי. ג'יי. האריס כבר העלה את המארחת ל-71:72, אך מהלך גדול של יפתח זיו, שקלע וגם סחט עבירה קבע יתרון לאורחת בו היא הצליחה להחזיק גם לאחר ההתקפה האחרונה של חולון.

יפתח זיו היה המצטיין במשחק וסיים עם 23 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, כשג'הייבה פלויד וקרי בלאקשייר תרמו רבות לניצחון של הקבוצה של אבישי גורדון גם הם. סי. ג'יי. האריס (19) השאיר את המארחת במשחק כל הזמן, כשוורקמן שוב היה טוב, אך לא הצליח למנוע מחולון לאבד את יתרון הביתיות בסדרה. כעת, ניצחון ביתי של חולון במשחק מספר 2 ישלח אותה לגמר הפלייאוף.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'הייבה פלויד. דני מרון
היה מהבולטים אצל האורחת. פלויד/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: סי. ג'יי. האריס 19 ו-5 אסיסטים, ווילי וורקמן 14, נייט ססטינה 11 ו-6 ריב', מיכאל סוקלובסקי 9, פרדריק בורדיון 6, גיא פניני וג'ו אלכסנדר 5 כ"א, מקסים דה זאו 3 ו-5 ריב'.

קלעו לגלבוע/גליל: יפתח זיו (6 אס', 5 ריב') 23, קרי בלאקשייר 15 ו-6 ריב', ג'הייבה פלויד 13 ו-7 ריב', עמית גרשון 9, יותן חנוכי 6, אייזאה קאזינס (5 ריב') וג'ו תומאסון 2 כ"א.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו מול שחקן הפועל חולון נייט ססטינה, ווילי וורקמן. דני מרון
המהלך המנצח בסיום. זיו מול ססטינה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחה היטב את המשחק מעבר לקשת, אך האורחת לא נבהלה ונהנתה מפתיחה טובה של ג'הייבה פלויד. שלשה של יותם חנוכי קבעה 15:18 לגלבוע/גליל, שלוש דקות לסיום הרבע. סיום טוב של הקבוצה של אבישי גורדון לרבע הוריד אותה ביתרון 18:23 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

עמית גרשון עלה מהספסל וקלע שתי שלשות. האדומים המשיכו במומנטום וברחו ליתרון דו ספרתי, 20:30. עימות בין גיל בני לסי. ג'יי. האריס עלה לגלבוע/גליל בעבירה בלתי ספורטיבית שגררה ריצת 0:7 מקומית. שני מהלכים נהדרים של יפתח זיו, שהזין את ג'הייבה פלויד סידרו לגלבוע/גליל יתרון קל במחצית - 39:41.

שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
חולון חייבת ניצחון בגן נר כדי להימנע מהדחה. פניני וססטינה/דני מרון

רבע 3:

גלבוע שוב פתחה טוב ועלתה ל-39:46. פניני חימם את הידית והחזיר את חולון עם שלשה, אך יפתח זיו ענה בשלשה משלו בצד השני. הרכז של אבישי גורדון המשיך להראות יכולת מצוינת וקבע יתרון 43:53 לאורחת. בסופו של דבר חולון הצליחה להישאר באיזור הפיגור החד ספרתי, וירדה לקראת הרבע המכריע בפיגור 58:52.

רבע 4:

הלחץ נתן אותויו אצל שחקני שתי הקבוצות, שקלעו נקודה בלבד כל אחת בארבע הדקות הראשונות של הרבע הרביעי. חולון ניסתה להתקרב אך גלבוע הלכה פנימה לפלויד ובלאקשייר ונשארה ביתרון. גלבוע איבדה שני כדורים וחולון קיבלה הזדמנות להשוות במצב של 64:67 וכדור ביד, אך גם סוקולובסקי איבד, 1:35 דקות לסיום. וורקמן והאריס דאגו ליתרון 71:72 לחולון, 40 שניות לסוף. יפתח זיו ענה במהלך ענק של סל וסחט גם עבירה וחולון לא הצליחה לענות בצד השני. 72:74 לגלבוע/גליל בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully