וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו בחצי הגמר: דג'וקוביץ' ניצח את ברטיני ויפגוש את נדאל

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 0:57

הסרבי עמל קשה אך ניצח 3:6, 2:6, 7:6, 5:7 אחרי שלוש שעות וחצי ויפגוש את מלך החימר, שגם הוא איבד מערכה אך גבר על דייגו שוורצמן

רפאל נדאל. רויטרס
איבד מערכה, אבל ניצח בקלות. נדאל/רויטרס

שלב רבע הגמר ברולאן גארוס ננעל הלילה (רביעי) גם אצל הגברים וגם אצל הנשים. בצד של הגברים רפאל נדאל ניצח את דייגו שוורצמן ויפגוש בקלאסיקו בחצי הגמר את נובאק דג'וקוביץ', שניצח את מתאו ברטיני. אצל הנשים, קורי גוף (24) הפסידה לברבורה קרייצ'יקובה המפתיעה, והפייבוריטית לזכייה איגה שביונטק (8) נכנעה למריה סקארי (17).

חצאי גמר גברים:

נובאק דג'וקוביץ' (1) - רפאל נדאל (3)
סשה זברב (6) - סטפנוס ציציפאס (5)

חצאי גמר נשים:

ברבורה קרייצ'יקובה - מריה סקארי (17)
אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (31) - טמרה זידאנשק

נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
עבד קשה כדי לנצח ויפגוש את נדאל. דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

נובאק דג'וקוביץ' פתח רע את שמינית הגמר שלו מול לורנצו מוזטי, אבל הצליח לחזור ובסופו של דבר גם לנצח. נגד מתאו ברטיני, שמדורג תשיעי בטורניר וכבר קבע את ההישג הטוב ביותר שלו בגראנד סלאם, נולה דווקא פתח טוב אך איבד מערכה, חזר וניצח בסופו של דבר 3:6, 2:6, 7:6, 5:7. נולה טייל בשתי המערכות הראשונות, אך הפסיד בשובר שוויון של המערכה השלישית שבה לא הושגה אף שבירה. במערכה הרביעית שני השחקנים שמרו על ההגשות, אלא שדג'וקוביץ' הצליח לשבור את ברטיני בדיוק בזמן ל-5:7 ושחרר אנחת רווחה עצומה בסיום המשחק שארך כמעט שלוש שעות וחצי.

רפאל נדאל פתח את שמינית הגמר קצת בגמגום, אבל בסופו של דבר הצליח לנצח את יאניק זינר בשלוש מערכות. דייגו שוורצמן, שניצח כבר את נדאל על החימר ברומא, היווה משוכה גבוהה בהרבה לספרדי וגם גרם לספרדי לשמוט מערכה ברולאן גארוס אחרי 36 מערכות רצופות, אבל השור הספרדי התעשת וניצח 3:5, 6:4, 4:6, 0:6. הארגנטינאי המדורג 10 בטורניר הצליח להפתיע את רפא עם שבירה מכרעת ל-4:6 במערכה השנייה. אלא שההפסד הזה רק חידד את נדאל שהסתפק בשבירה אחת בסט השלישי ופירק את יריבו במערכה הרביעית עם שלוש שבירות רצופות. נדאל יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' לקרב אדיר בחצי הגמר.

עוד בוואלה!

רולאן גארוס: סטפנוס ציציפאס יפגוש את סשה זברב בחצי הגמר

לכתבה המלאה
הטניסאית האמריקאית קורי גוף. רויטרס
פתאום הפסיקה לשחק. גוף/רויטרס

נשים

ברבורה קרייצ'יקובה - קוקו גוף 6:7 (6), 3:6

קורי גוף (24) בת ה-17 הצליחה לעלות בפעם הראשונה לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם ונראתה מצוין עד כה בפריז, אבל היום היא פשוט קרסה. האמריקאית פתחה מצוין מול ברבורה קרייצ'יקובה הצ'כית והוליכה 0:3, אבל הצ'כית הגיבה מצוין, הצילה חמש נקודות מערכה, והצליחה לנצח 6:8 בשובר השוויון כדי לנצח במערכה הראשונה.

בשלב הזה גוף נראתה מתוסכלת מההזדמנויות שפספסה, ובת ה-17 הפסידה חמישה משחקונים ברציפות, כשהיא אף שוברת מחבט בזעם, נראית מיואשת וחסרת מוטיבציה. לפתע, משום מקום, גוף הצליחה לחזור למשחק, כשהיא לא נכנעת, לוקחת מאצ' פוינטס ומצמקת ל-5:3, אבל זה היה מאוחר מדי.

קרייצ'יקובה הגיעה אל הטורניר מלאה בביטחון אחרי שזכתה בתואר היחידות הראשון שלה בשטרסבורג והצליחה לרכוב על זה עם כמה ניצחונות יפים מאוד. אחרי שהעפילה לראשונה לרבע גמר גרנד סלאם, העפילה היום לראשונה לחצי גמר גרנד סלאם, כשהשלימה את הניצחון תוך שעה ו-50 דקות.

הטניסאית ברבורה קרייצ'יקובה. רויטרס
בניגוד ליריבתה, היא עמדה בלחץ. קרייצ'יקובה/רויטרס
הטניסאית היוונייה מריה סקארי. רויטרס
הצגה. סקארי/רויטרס

איגה שביונטק (8) הפולנייה רק בת 20, אבל סומנה כפייבוריטית הברורה לזכייה בטורניר, אחרי רצף של 22 משחקונים רצופים, כולל הזכיה בשנה שעברה. היום היא נעצרה דווקא מול מריה סקארי היוונייה (17), שהופיעה לראשונה בקריירה ברבע גמר ובהחלט נראתה שייכת, עם 4:6, 4:6 מרשים מאוד במפגש הראשון בין השתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully