וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סטפנוס ציציפאס יפגוש את סשה זברב בחצי הגמר

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 0:59

היווני ניצח 3:6, 6:7 (3), 5:7 את מדבדב ויפגוש את הגרמני, שגבר בקלות על דוידוביץ' פוקינה. נשים: פאבליוצ'נקובה בחצי

סשה זברב טניסאי אוסטרי. רויטרס
טיול קליל. זברב/רויטרס

רבע גמר רולאן גארוס נפתח היום (שלישי) עם שני משחקים מטורניר הנשים ושניים מהגברים. כל המשחקים נערכים במגרש המרכזי, אצטדיון פיליפ שאטרייה. כל ארבעת הגברים שישחקו ברבע הגמר הם או רוסים או עם הורים רוסים ובכל מקרה דוברי רוסית.

גברים:

סשה זברב (6) - סטפנוס ציציפאס (5)

נשים:

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (31) - טמרה זידאנשק

סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. רויטרס
הניצחון שלו לא הוטל בספק. ציציפאס/רויטרס
אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה טניסאי ספרדי. רויטרס
זה היה גדול עליו. דוידוביץ' פוקינה/רויטרס

גברים

בפעם השנייה ברציפות סטפנוס ציציפאס (5) הצליח לעלות לחצי הגמר ברולאן גארוס. היווני גילה יכולת גבוהה מאוד, הצליח לחזור מפיגור שבירה במערכה השלישית ובסופו של דבר ניצח 3:6, 6:7 (3), 5:7 את דניל מדבדב הרוסי (2) בדרך אל ארבעת הגדולים. ציציפאס שיפר את מאזן הראש בראש מול מדבדב ל-6:2 לרעתו, אבל מה שחשוב לו עכשיו הוא כמובן רק הכרטיס לחצי הגמר.

אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה חווה טורניר יוצא מן הכלל ורשם ניצחונות מרשימים מאוד בדרך להופעה הראשונה שלו ברבע גמר גרנד סלאם. קצת חבל שלמעמד הזה הוא לא ממש הופיע, סיפק תצוגת נפל למרות יכולת די בינונית של יריבו (בטח במערכה הראשונה) וסיים את דרכו בטורניר עם 6:4, 6:1, 6:1 בתוך קצת יותר משעה וחצי. הספרדי בן ה-22 סיים את המשחק עם 16 ווינרים לעומת 36 שגיאות לא מחויבות ותצוגת נפל אמיתית במערכה השנייה והשלישית. במאזן הנקודות זה נגמר ב-50:83 לטובת זברב. הגרמני עלה בפעם הראשונה בקריירה אל חצי הגמר ברולאן גארוס ובסך הכול בפעם השלישית לחצי גמר בגרנד סלאם.

המשחק בין סטפנוס ציציפאס בן ה-22 לסשה זברב בן ה-24 יהיה חצי הגמר הצעיר ביותר ברולאן גארוס מאז 2008, אז רפאל נדאל בן ה-22 ניצח את נובאק דג'וקוביץ' בן ה-21. זה גם חצי הגמר הכי צעיר מאז אליפות אוסטרליה 2010, אז אנדי מארי בן ה-22 ניצח את מארין צ'יליץ' בן ה-21.

טמרה זידאנשק רולאן גארוס. רויטרס
הסלובנית הראשונה אי פעם שמגיעה לחצי הגמר. זידאנשק/רויטרס
אנסטסיה פאבליוצ'נקובה טניסאית רוסייה. רויטרס
בגיל 29 היא סוף סוף צלחה את רבע הגמר בגרנד סלאם. פאבליוצ'נקובה/רויטרס

נשים

רבע גמר הנשים מבטיח שתהיה פינליסטית גרנד סלאם, שתהיה בשלב הזה בפעם הראשונה בקריירה שלה. מי שפתחו את יום המשחקים הן פאולה באדוסה הספרדייה המרשימה (33) וטמרה זידאנשק, שהפכה לסלובנית הראשונה אי פעם שהגיעה לרבע גמר גרנד סלאם וכעת גם העפילה לחצי הגמר אחרי ניצחון קשה על הספרדייה 5:7, 6:4, 6:8 במשחק שארך קרוב לשעתיים וחצי.

המשחק נפתח מצוין מבחינת באדוסה, ששברה פעמיים ועלתה ל-0:3 מהיר. אלא שהצ'כית הגיבה עם שתי שבירות נגדיות וחזרה ל-3:3. באדוסה שוב שברה, אך נשברה עוד פעמיים והפסידה את המערכה הראשונה הדרמטית. בסט השני הספרדייה חזרה כבר מפיגור 4:2 עם שתי שבירות רצופות וניצחה 4:6. הצ'כית נשברה מיד בפתיחת הסט המכריע, אבל שברה בחזרה ל-2:2 והמשחק הוכרע רק בגיים ה-14 של הסט האחרון. זידאנשק תפגוש בשלב הבא את המנצחת במשחק בין אלנה ריבאקינה לאנסטסיה פאבליוצ'נקובה

אחרי שש פעמים שנעצרה ברבע הגמר, הצליחה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה לעלות לחצי גמר בטורניר גרנד סלאם. הרוסייה בת ה-29 (31) יצאה עם ידה על העליונה וניצחה 7:6 (2), 2:6, 7:9 את אלנה ריבאקינה הקזחית בתום משחק שארך שעתיים ועוד 35 דקות. ריבאקינה, שהצליחה לעבור את סרינה וויליאמס בשמינית הגמר, שיחקה טוב, אבל בסופו של דבר זה לא הספיק לה ולרוע מזלה היא סיימה את המותחן הגדול הזה עם שגיאה כפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully