וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאד אבו עביד חתם בהפועל באר שבע, גם אדי גוטליב מועמד

ההחתמה הראשונה של הקיץ הושלמה: שחקן הפועל תל אביב בשנתיים האחרונות חתם לשלוש שנים ויתופקד בעיקר כמגן ימני. בקבוצה מבירת הנגב שוקלים גם את מועמדותו של גוטליב שסיים חוזה, אסף צור ומתן עמבר מועמדים לתפקיד השוער השני, המו"מ עם הרוש נמשך

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

החתמה הראשונה בקיץ: הפועל באר שבע הודיעה היום (שלישי) על צירופו של איאד אבו עביד, שחתם לשלוש שנים. שחקן ההגנה בן ה-26 מצטרף לקבוצה מבירת הנגב אחרי שנתיים בהפועל תל אביב, במהלכן שימש כקפטן לסירוגין. בקבוצה בונים על אבו עביד בעיקר על תקן מגן ימני, ולא על תקן בלם, העמדה בה שיחק בהפועל תל אביב.

אבו עביד אמר לאחר החתימה: "אני מגיע להפועל באר שבע אחרי שתי עונות בהפועל תל אביב, מועדון חם ואוהב ועל כך אני מודה להנהלה ולאוהדים שליוו אותי. הייתה לי תקופה שאזכור לטובה תמיד ובה זכיתי גם לענוד את סרט הקפטן במספר משחקים. ניתנה לי הזכות לעשות את מה שאני אוהב במקומות טובים ואני שמח שאני ממשיך את הקריירה במועדון עם מורשת מפוארת וקהל תומך. אני מודה לאלונה ולהנהלת המועדון על האמון שנתנו בי ומצפה כבר לפגוש את האוהדים ביציעים".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את איאד. אני מאחלת לו הצלחה ובטוחה שהוא יתרום לנו רבות".

אבו עביד בן ה-26 גדל בבית"ר טוברוק והחל את דרכו בליגת העל במדי מכבי נתניה שאת מדיה הוא לבש עונה אחת (2014/15). בקיץ 2015 הוא חתם בהפועל תל אביב ולאחר שנה מכבי חיפה רכשה אותו מהאדומים תמורת 1.5 מיליון שקל. הוא ערך 18 הופעות בכל המסגרות במדים הירוקים לפני שחתם בקרית שמונה. את עונת 2019/20 אבו עביד פתח בקרית שמונה, אך חזר לקדנציה שנייה בהפועל תל אביב והיה משחקני המפתח שלה והעוגן ההגנתי בעונה החולפת.

איאד אבו עביד שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
וולקאם ראשון לקיץ זה. אבו עביד במדים החדשים/אתר רשמי, הפועל באר שבע

במקביל, הפועל באר שבע מתעניינת בצירופו של אדי גוטליב לעונה הבאה. הבלם שסיים חוזה בהפועל תל אביב ונחשב לשחקן חופשי היה בעבר על הכוונת של הפועל באר שבע, אבל הדברים לא הסתדרו. כעת שוקלים במועדון לצרף את גוטליב אחרי שלואי טהא סיים תקופה ארוכה במועדון וקרוב לוודאי שלא ימשיך. כך או אחרת מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד חתומים לעונה הבאה ולכן אין לחץ גדול בגזרה הזו והדברים תלויים במשא ומתן הכספי.

בעניין השוער, המשא ומתן עם אריאל הרוש ממשיך להתנהל אבל במקביל בודקים במועדון גם אופציות נוספות לשוער שני. אסף צור ומתן עמבר מועמדים לעונה הבאה כשוערי המשנה.

עוד בוואלה!

בוגר יותר, חכם יותר, טוב יותר: סגירת המעגל של רועי גורדנה בבאר שבע

לכתבה המלאה
מתן עמבר שוער הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
יגיע כשוער שני? מתן עמבר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully